Koncepció

2020. Október 1. Csütörtök - Malvin

Koncepció

2005.10.07.

0 komment
MAZDA SENKU

MAZDA SENKU

Az idén október 19-től november 6-ig nyitvatartó 39. tokiói Nemzetközi Autókiállításra a Mazda több meglepetést is tartogat. A Sassou frankfurti bemutatásakor már említettük, hogy majd a japán és később a detroiti (USA) kiállításon is bemutat a cég egy-egy, a helyi tervezőcsapatok által alkotott koncepciót. Íme...

2005.09.29.

0 komment
A MAZDA RX-8, és a motorolaj.

A MAZDA RX-8, és a motorolaj.

Rengeteg találgatás folyik még jelenleg is, melyik a legmegfelelőbb motorolaj a Mazda RX-8 forgódugattyús erőforrásához, szabad-e szintetikus olajat használnunk. Köztudott, korábban a Mazda gyár nem javasolta ezek használatát. Az alábbi, technikai jellegű cikkünkben megpróbáljuk eloszlatni a bizonytalanságokat a témában.

2005.08.30.

0 komment
MAZDA SASSOU

MAZDA SASSOU

A Mazda az idei szeptembri frankfurti autókiállításon egy izgalmas "zoom-zoom" kisautó koncepciót mutat be Sassou néven. Az autó egy kicsi, könnyűsúlyú, 3-ajtós csapotthátú, amelyet egy 1.0 literes MZR DISI direktbefecskendezéses turbófeltöltésű benzinmotor hajt. A Mazda Sassou a cég jövőbeni elképzeléseit vetíti...

2005.08.11.

0 komment
Az APEX éltömítések evolúciója.

Az APEX éltömítések evolúciója.

Felix Wankel a forgódugattyús motor feltalálója már az első működőképes motorjánál szembesült az egyik legnagyobb problémával, a rotor éltömítéseinek viszonylag alacsony élettartamával. A Wankel motornak ez az alkatrésze komoly fejlődésen ment keresztül azóta.Ne felejtsük el, a forgódugattyús motornak...

2005.04.19.

0 komment
Megnyitotta első hidrogéntöltő állomását a Mazda.

Megnyitotta első hidrogéntöltő állomását a Mazda.

Az alternatív, a kőolajat kiváltó üzemanyagok alkalmazásának megoldása az emberiség egyik legégetőbb problémája lehet a jövőben. A Mazda Motor Corporation is "gőzerővel"keresi a lehetőségeket. Elég nagy az előnyük, hiszen van egy forgódugattyús motoruk.Miután 2004 októberében megkapta a minisztérium...

Főoldal  | 



Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó