2018. Július 17. Kedd - Endre, Elek

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


monguzka | 2018-07-14 18:47

Tisztelt szakértő!

 

Van egy 2009 es  2.2 185 lovas diesel mazdám DPF jel világít .Ellvileg automatíkussan tisztitja mágát .Ha meg felelően használjuk (autopályán is használom elég sűrűn).Semilyen fűstöt nem észlelünk az autónál ,(belenyultam a kipufogóba semmikorom ,tökszáraz ,)nincs teljesitmény romlás .meg hajtottam az autott ahogy a szerviz könyirja de másnap is villogott a DPF jel .1-kérdés használ hatom e az autot vagy. abszolut nem járhatok vele .2-kéedés mi lehet ?tipus hiba pl?semmi jel nem utal arra hogy a részecske szürő meg híbásodott volna.

 

Üdvözlettel Monguzka.

villanegra | 2018-06-13 06:07

Tisztelt Szakértők !
Nemrég egy 2004-es mazda 3 sedan-t vettem.  Most mióta minden nap esik az eső, észrevettem, hogy a csomagtartóm (parkoló helyzetben is) rendszeresen beázik, nem is kicsit.  Széria probléma ?  Mit lehet tenni, javítható ? Köszönöm.

Ildike | 2018-06-11 13:25

Tisztelt Szakértők!

Érdeklődnék, hogy tudnak e segítséget adni a következő problémámra.Van egy 2003 as mazda 2 es autóm benzines 1400cm3 autómata váltós.Mostanában olyan hiba lépett fel, hogy reggel indítani akarom, de sikertelenül. A kesztyűtartónál hallani lehet egy relé kattanását, valamint a műszerfalon világít az autómata váltó kontroll lámpa. Többszöri próbálkozásra váltókar mozgatásra sem reagál, bár van mikor elalszik a kontroll lámpa de nem indul. Órákkal később kimegyek, és mintha semmi sem történt volna elsőre indul. Eddig ha már egyszer elindult, akkor aznap teljesen normálisan indul utána minden alkalommal. A jelenség rapszódikus, nem minden reggel fordult elő. Segítségüket előre is köszönöm.

Üdv. Ildikó

atoth | 2018-06-08 19:03

Tisztelt Szakértők!

 

2004-es Diesel Mazda MPV-m nem indul...

Leírom részletesen: este leparkoltam, melóból hazafelé rendben volt minden. Reggel indultam volna vele, indítok - várok picit hogy felszívja az üzemanyagot(tank félig)... Semmi. A kulcsnál az alap kattanás megvan mikor ráadom a gyújtást, de nem hallani azt a hangot mint mikor felszívja az üzemanyagot. Gondoltam h az akkumulátor.... Hátha csak kevés neki... De mondjuk akkor a visszajelző lámpák sem világítanának vagy esetleg halványabban. Felraktam hát töltőre, 3 óra hosszára-hátha. Akksi vissza, ugyanúgy semmi. Hát akkor nézzük meg a másik kulcsot, hátha "elfelejtette" a jelenlegit-mert már ilyet is hallottam... Szintén semmi.

Biztosíték.... Egyik sincs "elégve" amit a kormány alatt találtam. Amire gyanakszunk még az az immobiliser.

Az autón vezérlés cserét szeretnék végeztetni és jelenleg a feszítő görgőnek hangja van, mert cserére szorul az is (ezt csak leírtam kiegészítés képpen-hátha valami összetettebb probléma lehet).

Második nap, hátha kevés volt tényleg a töltés... 12 óra töltés, semmi reakció. Rámértünk majd a biztonság kedvéért elvittük akksi szervízbe.

Azt mondták hibátlan az akksi... Plusz még egy mondatot hallottam: " az önindító". Ha az immobiliserrel lenne gond, (autóvillamosságis mondta) akkor villogna a kulcs jel a visszajelzőn. Akksi, immobiliser kizarva eddig. Elvileg.

Létezik hogy az önindító minden előjel nélkül így szép csendben megadja magát? Volt már önindító problémás autóm de annak volt előjele. Próbáltuk még betolni, hátha" átfordul "és megindul de sajnos nem.

Véleményt, tanácsokat várok.

Előre is köszönöm!

SL | 2018-05-16 16:07 nzl66 részére

Üdv!

Nem vagyok szakértő, csak van már tapasztalatom a modellel. Ha van rá módja ellenőrízze a motortérbe található biztosíték táblán a B5B4 jellel ellátott relét. Ez a relé vezérli az üzemanyagpumpát. Az én autómnál ennek a relének a kontaktjai voltak erőssen megégve. A relé működött, viszont a kontaktokon keresztül a pumpa már nem minden esetben kapta meg a működéséhez szükséges feszültséget.

Thomadzo | 2018-05-12 08:54

Tisztelt Szakértő! Sziasztok.

Van egy 2003. Mazda 6 Sport 2.3 16V GT. autóm. Nagyon meg vagyok elégedve vele, de sajnos elérkezett a kuplung szerkezet cseréje. A munkahengereket, hidraulika tömlőt már kicseréltük és légtelenítettük.
Most következik a kuplung szerkezet cseréje. A kérdésem az lenne, hogy a “bölcsőt” mindenféleképp le kell engedni? 

Válaszukat előre is köszönöm.

Üdv.
Tamás

 

 

csz58 | 2018-05-09 16:50

Tisztelt Szakértő !

Tereveim szerint őszön viszem Önökhöz a Mazda 6 2.0 Diesel  KJR-845 2005-ös autómat 230.000 km-es vezérműszett cserére. Klíma ellenőrzésen van most az autóm. A szerelő azt mondta, hogy 2000-2200 fordutatlál erős, karcos, zörgő hangot hall. Vélhetőleg a vezérmű tengely végén lévő, lánckerékkel meghajtott lánc verődik az öntött házhoz. Lehetséges ez ? Kibírja  őszig ?

Válaszukat előre is köszönöm...Cserháti Zoltán

TomaCsaba | 2018-05-09 11:49

Tisztelt Mazda Szakértők!

Kérdésem lenne a következő jelenséggel kapcsolatban.

2011es 179LE 2.2es dízel mazdám van 170e km el.99%ban autópályán használom.Fura jelenséget tapasztalok újabban:

Az autó nyomatékleadási görbéjéhez nem hasonlító módon jön meg az erő a motorból.1500-1800 as fordulaton már rendelkezésre kéne állnia a nyomatéknak azonban a kocsi úgy 3000től tol nagyot addig szinte semmi nyoma a lóerőknek.Nem esedékes de olajat szűrőket gyertyákat cseréltetek a héten,remélem javul a helyzet - azonban ha mégsem akkor mire számítsak,mit nézessek meg az autón? 

A kocsi nem füstöl nem zajos nincs hibakód sem,semmi különlegeset nem produkál(csak nem húz alacsony fordulaton).Fogyasztása 4.5-5.5 L közt mozog,230km/h-át eléri óra szerint.Nem tenném tönkre ha mostmég könnyen orvosolható a hiba.

Előre is köszönöm a segítséget.

Bszabi | 2018-05-07 18:51

Tisztelt Szakértő!

A jövőben szeretnék vásárolni egy 2009-es Mazda 3-at, 2.2-es 150 lóerős diesel motorral. Az érdekelne , hogy vannak-e esetleg valamilyen tipushibái. Illetve mennyire kell félni az olajszivattyú hajtóláncának az elszakadásától.

Várom válaszát!

Tisztelettel

sandjan@freemail.hu | 2018-05-06 09:00

Sziasztok !

Újdonsült Mazda2 – 2004 DY 1,4 /16 v benzin – tulajdonos vagyok !

Most ismerkednék az autómmal , de részletes kezelési leírást nem találok !

Ha kérhetnék egy linket !

Külföldről jött be az autó 2017 vége felé ! 10 NAPJA VETTEM – KERESKEDŐTŐL !  Vajon a szervíz stb története

elérhető valahol ?!

Egyenlőre a szokásos alapszervizek elvégzése van folyamatban ! Olajcsere , motor elenőrzés – vezérmű szíj csere , futómű ellenőrzés – a bal elején rendellenes gumikopást látok ! 

JMZNC2WPJN4A60104

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó