2024. Március 19. Kedd - József

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bela77 | 2023-07-17 20:29

Tisztelt Mazda Autó,

az autón (Mazda 6 RF7J, DPF, 121LE, 6os kézi váltó) a múlt héten villogni kezdett a DPF lámpa, aztán kigyullatt a Check Engine (és a menetstabilizártor… időként jelentő motorerő csökkenés (szinte a nullára) tapasztalható.

Ma “P242F - részecske kibocsátás szűrőbe befecskendezett gázolaj adalékanyag összes mennyisége (1. számláló) – szakadt” hibakódot (egymás alatt hármat is...) és “P2458 – részecsker regenerációjának időtartama – szakadt” hibakódot olvastunk ki.

 Mire gyanakodjunk? És mit tegyünk? Ha távolról nem megy, akár letrélereztethetem Önökhöz is (volt már erre példa...), lábon már nem fog elmenni odáig.

Köszönettel, Debreczeni Béla

Duud64 | 2023-04-20 15:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, az olajnyomás mérőműszerrelalapjáraton, üzemi hőfokon magasabb fordulaton is rendben olajgomba cserélve egyenlőre minden OK.

mazda-auto.hu | 2023-04-17 14:39 Duud64 részére

Először mindenképpen meg kellene mérni az olajnyomást, ha rendben van, akkor az olajnyomás gombát kell cserélni. Ha nincs olajnyomás, akkor gyanús hogy elszakadt az olajszivattyú lánc.

Duud64 | 2023-04-16 21:52

Segítséget kérnék, 2010 évjárat 2,2 diesel 163 LE mazda 6 autóm 1 éve olajnyomás lámpa kigyulladt ez miatt leállítva olajteknő levétel után motortér olajszűrő tisztítást követően hiba megszűnt. Tegnapi napon újra elkezdett villogni az olajnyomás lámpa, félreálltam 5 perc állás után rendben majd kb. 40 km után megint ez a jelenség. A motorban olajszint rendben nincs kopogó hang a piros olajszint lámpán kívül minden OK, de a probléma aggaszt, most olajgomba csere következik. Javaslat valakinél volt hasonló jelenség?

Morzsi007 | 2023-01-06 12:08

Kedves Uram!

Szeretnék egy ajánlatot kérni 4 db gyújtógyertyára.

Az autó: Mazda 6 GH 2008 2.5 benzin.

Illetve rége voltam már itt, két dolog/hiba van, amire eddig nem kaptam választ, mióta nálam van az autó, vagyis 7 éve. Az egyik, hogy alapjáraton, ami kb 600-700-as fordulaton vibrálás,remegés érezhető az autóban, néha erősebb, néha enyhébb, mintha alacsony lenne a fordulat, a másik hiba a futóműnél elől bal vagy jobb oldalon tapasztalható erős fémes koppanás a kerék ütésére, pl, ha van egy 2-3 cm-es aszfaltréteg különbség és vagy egy hosszabb gödörbe megyek, akkor hallható. Nem a szokásos gömbfej kopogás, mintha két fém ütközne.  Ezek jelen vannak már 7 éve, a remegés ugyanolyan, mint anno a koppanás már egyre többször hallható,  ahol eddig nem jelentkezett, ott is. Ha van valami ötlete bárkinek, azt örömmel veszem.

Köszönöm szépen!

mazda-auto.hu | 2022-11-25 13:04 Thomadzo részére

Az első rugók megegyeznek a benzines modelleknél, de alvázszám szerint pontosítani kell. A hátsó rugók is megegyeznek, viszont különbséget tesz : 4 vagy 5 ajtós, dizel vagy benzin és szintszabályzós-e. Ha kapok alvázszámot, segítek a cikkszámokban ( benko@mazda-auto.hu ), árakban.

Thomadzo | 2022-11-22 13:51

Kedves Mazda 6 szakik! 
Segítségetek szeretném kérni: Mazda 6 GT 2.3 16V Sport 2003 évj. típushoz keresek gyári minőségű rugót (előlre-hátulra) cikkszám is fontos lenne. Elméletileg ez a típus más rugóerővel szerelt gyárilag.
Lehet-e helyettesíteni, megeggyezik-e mondjuk ugyanazon évjáratú más Mazda 6-al?
Üdv.
Thomadzo

Peti79 | 2022-10-15 21:36

Tisztelt fórumozók!

Régóta nem kellett írnom mert nem volt rá okom, most viszont olyat produkál az autóm amitől kérdőjelek sokasága lebeg előttem és még a szerelőm előtt is!

A kocsi egy 2004-es mazda diesel 2.0 

A tünet a következő, erős fékezésnél (nem satu) 70km/h felett valami erősen ritmikusan kopog a futóműben, előszőr a féktárcsékra gondoltam de a kormány nem szitál be. A féltengő lógott azt kicseréltük a felfüggesztés rendben és mégis ugya az a hiba! 

Járt már valaki hasonlóan örömmel fogadok minden esetleges megoldást köszönöm előre issmiley

pusi65 | 2022-05-31 15:18 Tomtt részére

Kedves Tomtt, küldenél nekem abból a PDF-ből magam fejtágítására?

Üdv.

kovacsaleb | 2022-05-31 15:06 Tomtt részére

Helló, a 2010-es GH-s alvázkódú

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó