2017. Július 28. Péntek - Szabolcs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


SanZi | 2017-07-23 13:14

Tisztelt Mazda-autó!

Az alábbi alvázszámú autóról szeretnék információt szerezni szerviztörténet tekintetében, amennyiben ez lehetséges. Ha jól tudom az autó Holland volt.
alvázszám: JMZGJ597621144211
Segítségüket előre is köszönöm.

Peti79 | 2017-07-22 11:55

Tisztelt szakértő!

Az alábbi képről szeretnék bővebb információt kapni hibakód nincs! Lassú menetben fékezéskor néha ellenál a fékpedál mindha az ABS dolgoza.

Ez a jelenség hol előjön hol elmúlik, válaszát előre köszönöm!

22szabi | 2017-07-20 21:08

Tisztelt Mazda-Auto!

2006 2.0 benzin 147 LE, bal első menesztő tárcsa csere csapágycserével mennyibe kerülne Önöknél munkadíjjal? Külön az alkatrészek ára is érdekelne, ha meg tudnák adni.

Válaszukat köszönöm

rasotamas | 2017-07-17 11:06

Üdv!

 

Találkoztak-e már olyan hibával 136 lovas dízelnél, hogy hidegen baromi jó, ma reggel 12 fokban indultam és olyan volt mint az álom, egyenletesen húzott, csendesen járt. Melegben, bemelegedve viszont hangos, nem annyira erős, darabos, remeg. Lehet csak valami vákuumcső, levegőcső vagy hőmérséklet szenzor? Mivel hidegen nagyon jó nem gondolnék befecskendező hibára, kettőt nem rég cseréltem bontott bevizsgáltra miután az enyémek be lettek mérve.

Leon84 | 2017-07-16 21:33 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát! Valóban a bal első zárral van a gond. A befecskendezők bevizsgálását önök vállalják? 

Mazda_Gergo | 2017-07-15 23:45

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Egy 2006-os évjáratú Mazda 6 (facelift) tulajdonosa vagyok, az autóban 2 literes 105 KW-os (RF) dízel motor van, hat sebességes kézi váltóval. Szeretném kiszerelni a motort (váltóval egyben) és az lenne a kérdésem, hogy felfele kiemelve érdemes, vagy inkább lefele, a bölcső/segéd vázat leszerelve leengedve? Nekem felfelé tűnik célszerűbbnek, de mivel ezzel a típussal még nem kellett ilyet csinálnom, inkább kérdezek…

Válaszukat előre is köszönöm!

gery840320 | 2017-07-14 20:53 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszàt! Az alvázszám a következő: JMZGY19F671468668. Első körben legyenek csak a patentek. Tudna pontos darabszámot admi és valami leíràst, hogy melyik hova fog kerülni?

mazda-auto.hu | 2017-07-14 13:58 KatSan részére

Belgiumban helyezték forgalomba 2013 júliusban, a km óra állása reális, bár 2016 júliusában volt utoljára márkaszervizben. A szervizköltség az elvégzendő munkálatok és a km függvényében változik 30e-100e Ft között.

mazda-auto.hu | 2017-07-14 13:47 gery840320 részére

A csukló kompletten van a teleszkóppal, csak együtt rendelhető. A gyári 19507.- Ft / db, az utángyártott 5200.- Ft /db. Kárpitpatentokból csak gyárit használunk, mert az univerzális patent hamar kiesik. A gyári színkódos, alvázszám kell hozzá

mazda-auto.hu | 2017-07-14 13:40 Leon84 részére

A befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, mert lehet, hogy alacsony fordulaton nagy a résolajveszteség. A központizár nyit-zár problémánál valamelyik központi zár motor lesz a gond, valószínű a bal első.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó