2018. December 13. Csütörtök - Luca

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


KovZoli | 2018-12-11 20:29 mazda-auto.hu részére

Leellenőriztük a főtengely felső holtpontjához képest a kettős tömegű lendkerék pozicióját és azt tapasztaltuk, hogy a felső holtponthoz képest a lendkerék 90 fokkal előrébb van forgásirány szerint, (természetesen csapra illesztve a lendkerék). A kérdés elsősorban az, hogy ez így megfelelő-e, vagy a felső holtpontnak és a jeladónak egybe kell-e esnie? A fényképek felső holtponti beállításnál készültek, a vezérlés is leellenőrizve, a helyén van.

TanosJ90 | 2018-12-11 16:22

Tisztelt Mazda-Autó!

Az alany egy 2.3-as 2005 FL 6-os. A hibakód a P2187-es, és azt tapasztalom, hogy magasabb fordulaton 3000-től felfelé igen erős szívó hang alakul ki, mintha sportlégszűrő lenne az autóban, viszont erőben fogyasztásban nem érzek változást! Az autó csak 100-as benzint kap (sok a kisebb rövidebb táv) Tűzkarika rendben van. 
Ez a hibajelenség mitől lehet? Egy repedt cső, ahonnan fals levegőt szív a motor? Kartergáz cső tiszta, levegőszűrő tiszta.
Válaszát előre is kösznöm!

Üdvözlettel:

Tanos József

shellöcsi | 2018-12-06 22:51

Üdv! Érdekelne ,ha valaki tudna segíteni a színkódot megtudná mondani a felninek,előre is köszönöm!

Misike | 2018-12-06 18:15 Tattila82 részére

Mit tartalmaz egy ilyne fékfelújító készlet?

A nyeregfelújítóra gondolsz?

mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:47 KovZoli részére

Nem biztos, hogy az üzemanyagrendszernél kell keresni a hiba okát. A lendkerék csapra lett téve ? Le kellene húzni a vezérmű tengely jeladót, ha úgy beindul, akkor a vezérlés lett eltéve. Több hiba is lehet, nehéz így segíteni ...

mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:36 Kicsitoto részére

A DPF nyomásszenzor is lehet hibás, ráadásul nincs hibakódja

ali53 | 2018-12-04 22:37 ZsoJan részére

Szerintem elérte élettartama végét a két xenon égő. Keresd fel a lumenet.hu-t, ott találsz jó áron OSRAM égőket. Ha hosszú távon szeretnéd használni az autót, akkor akár 4 év garival is találsz egy párat 20 ezer forint magasságában.

ZsoJan | 2018-12-02 21:41

2007-es Mazda 6-os autóm projektoros fényszóróval és gyári xenon izzóval van szerelve. Valami oknál fogva én egyáltalán nem látok este, mert olyan gyengén világít, hogy még a ködlámpa / ami szintén projektoros, de hagyományos izzós / is nagyobb fényt bocsát ki. Egyébként mindkét izzó vibrál. 

Valaki tapasztalt már ilyet, vagy hasonlót? Ha igen, mi az oka? 

Kicsitoto | 2018-11-21 06:11

Üdv.! Olyan kérdésel fordulok önhöz ,hogy van nekem egy Mazda 6 -om 2006 -os 2.0 Diesel ,rendre gond van a részecskeszűrővel . Januárban le volt szerelve ki pucolták ,utána menttem vele 30000 km-ert és csak hosszában és most újra elő jött ugyanaz a hiba,szervizben meg nézték szenzorok rendben vannak,Dpf nincs eltomodve,viszont a regenerálas csak teszterel történik meg. Az volna a kérdésem hogy ennek mi lehet az oka  hogy menet közben nem tud regeneralni és egyből elkezd villogni a Dpf lámpa ,na meg utánna a motor és a ki pörgés gátló lámpa is ?!

KovZoli | 2018-11-20 01:51

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Kérdésem egy Mazda 6, 2006,  2.0, 105 kW, GG1, RF motorkódú,  diesel autóra vonatkozik. Az autó működőképesen lett leállítva, főtengelycsapágy hiba gyanúval. Motor ki, motor szét, gyanú beigazolódik, főtengely köszörültetés, új csapágysor, motor össze, motor vissza az autóba. Minden jónak tűnik, manuális olajnyomásmérő óra is beépítve, olajnyomás is megfelelő (némi inditózás után), de az autó nem akar indulni, olyan mintha nem kapna üzemanyagot. A kérdés konkrétan az lenne, hogy egy ilyen leürített, újra összeépíttett üzemanyag rendszernél, létezik valami trükk, az indításhoz, vagy esetleg a magasnyomású szivattyúnál keresendő a hiba, esetleg a porlasztók nem nyitnak ki és ha igen, hogyan győződhetnék meg róla, hogy melyik?

 

Válaszát előre is köszönöm!

 

Üdv.: Zoli

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó