2020. Augusztus 10. Hétfő - Lörinc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2020-08-06 11:10 Koni84 részére

Kártörténetet nem tudunk nézni, arra van a magyarorszag.hu vagy a cartvertical, de arra egyre többen panaszkodnak. Az előéletet elküldtem

Porti | 2020-07-08 19:46

Segítséget, tanácsot kérek ezzel a kocsival kapcsolatban, amit Dániában szeretnénk megvenni (az ára 22 ezer DKK, ami kb. 1 mFt) és használni (dánból google fordítás): 

Mazda 6 2.0 Sport Benzin modellév 2004 km 153 000 km, Kék metál színű, ABS
Légzsák, ABS, Szervó, ESP, Centrifugálás, Pull, Frissítve: 20-06-2020 hibák és megjegyzések nélkül, Ütemmérő (ACC), Légkondicionáló Klíma (működőképes), Alváz többször, CD / Rádió, 4XEL ablakok, Elektromos tükrök, Elektromos parkolóóra, Kupatartó, C. Zár, Távirányító, Indító zár, Split hátsó ülés, Velour ülés, Magasság beállító első ülés, Kartámasz, Ülésfűtés, ISOFIX, Hátsó ablak, Multifunkcionális kormánykerék, Fehér zseblámpa, Mosdó, Láncszíj (nincs fogasszíj), Teljes elektronikus szervizkönyv, Új tengelykapcsoló-könyv, Új csak meghajtott 153000km, Nagyon szép és jól karbantartott autó nincs / nincs rozsda, hibátlanul indul és hajt, Megbízható, szép, tágas kocsi, nincs zaj. mennyire szívja meg az egyszerű ember, ha ilyenbe belevág? Mit érdemes megnézni, hogy csökkenjen a nagy meglepetések száma? Előre is köszönöm a segítséget!

 

Koni84 | 2020-07-08 15:10

Üdv! Ismerősöm szeretne használt autót vásárolni. Mazda6 2009es évjárat 1.8benzines. Jelenleg ki van vonva a forgalomból.

Alvázszám : JMZGH148201216019

Mit lehet még tudni róla? Futott km? Kártörténet? Stb? 

Előre is köszönöm a választ!

nikolett.kovacs84@gmail.com 

pusi65 | 2020-07-04 23:11 mejanos részére

Akku lekötése, vagy gyenge állapota után “elfelejti” a működést. Újra kell tanítani. Az adott ajtó saját kapcsolójával húzva tartva fel, ott várni, majd le, ismét várni. Ezt megismételni minden ajtónál, közben nem nyomkodni semmi mást! Ha jól emlékszem ennyi elég lesz és működni fog. Ez a helyzet azt hiszem 2005-től ilyen. 2005-ig csak a bal első igényli, mert csak az automata fel-le funkciós.

mejanos | 2020-07-04 10:40

A GGY-os 2007-es Mazda 6-os omnál a vezető felőli ablakmozgató konzolról először a hátsó ablakok mozgatása, majd az első utasoldali ablakok le-fel mozgatása nem működik. Most már csak a vezető oldali ablakot tudom mozgatni. Az ablakok le-fel mozgatása az adott ajtó kapcsolójáról működik. A konzolt szétszedve kontakt hibára gyanakodtam, megtakarítva sem működik. Van-e valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a hiba ( táp, biztosíték, vezeték szakadás, valami buszhiba stb.). Köszi a választ előre is.

JMZGG14F231 | 2020-07-03 14:22 mazda-auto.hu részére

“Sajnos” nem tűnik kopottnak, szépen a helyükön ültek/ülnek a részek. A benne lévő lengőkarnál - szemre is - szélesebb a kúpforma kialakítása. Vagy az utángyártott méretei kisebbek. Egyenlőre talány. GJ6A34J00B és GJ6A34J50B a belevaló, ugyanis az autó GG1*** -149888 (előtti).

mazda-auto.hu | 2020-07-03 11:17 JMZGG14F231 részére

GG-s 6osnál ilyennel szerencsére nem találkoztunk. A csonkállvány nincs kikopva ?

JMZGG14F231 | 2020-07-02 13:16

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy más is belefutott abba 2literes, 2002-es GG-nél, hogy az utángyártók katalógusainak és a gyári kódoknak megfelelő cserealkatrész mégsem megfelelő az autóhoz. Már a második gyártónál kapok első tengely- alsó-hátsó pozícióba olyan lengőkart, amelynél a gömfejének szára átesik a furaton, így az anya mit sem ér, nem tud rögzíteni. A gyártás elején módosíthattak valamit és lenne egy ritkább lengőkar, amiből nem is készül(t) utángyártott??

 

mazda-auto.hu | 2020-07-02 11:58 nagyand részére

Érdemes lenne a befecskendezők korrekciós értékeit megnézni, a kifújást ellenőrizni  és egyúttal a kipufogó vezérműtengely kopást is megvizsgálni. Ezenkívül persze más gond is lehet, alvázszám alapján ellenőrizni kellene a visszahívásokat  I T T !

nagyand | 2020-06-25 08:42

Tisztelt Mazda-Auto.

Van egy 2013-as GJ mazda 6-om. 2.2D 175, revolution. 213.000km

90%-ban autópályán használom az autót.

Pár napja 1500-1800 fordulat között ha tartom a sebességet/fordulatot 2-es vagy 3-as még nagyon enyhén 4-es fokozatban is érezhetö, hogy  rángat az autó. Ha tempomatot bekapcsolom ugyan úgy ugrál az autó mintha a lábammal tartanám a fordulatot/sebességet.

Csak 1500-1800 fordulat közötti tartományban produkálja. Gyorsításkor nincs semmi probléma.

Mi lehet a gond?

Találkoztak-e már ilyen problémával

Az autó 15.000 km-ként szervizelve van Mazda márkaszervízben.

Segítségüket elöre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó