2019. Október 23. Szerda - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


modica | 2019-10-11 18:09

Tisztelt Mazdások!

Az autóm egy 2006-os 2.0 dízel, 121LE.
Érdeklődnék, hogy találkozott-e már valaki a következő jelenséggel?
Mióta reggelente hűvösebb van, az autó indítása után a külső hőmérséklet jelzése helyett csak három vízszintes vonal látható. A klímát bekapcsolva nincs semmi kijelzés, a gombok visszajelzői sem világítanak, viszont a klíma rendesen működik. Megyek egy-két kilómétert, közben nyomkodom a gombokat, s lassan kezd magához térni a kijelző. Előfordult-e már valakinél ilyen jelenség?

Üdvözlettel!

B.attila24 | 2019-10-10 21:06

Tisztelt Mazda-Auto 

Mai nap találkoztam a problémával. Van egy 2004es mazda 6osom 2.0 es 121le ha el indulok és elkezdem huzatni akkor 3.ba 3000 3250 nél elkezd szaggatni és elfogy az erő utánna nem akar gyorsulni. Mi lehet a probléma. Segitségeteket előre is köszönöm. 

Morzsi007 | 2019-10-09 08:05

Tisztelt Mazda-Autó !

Az oxigenszenzorok árát szeretném tudni egy 2008-as Mazda 6 GH 2.5 benzines autóhoz. Elsősorban a katalizátor előtti érdekelne. Köszönöm szépen. Üdv Laci

Tattila82 | 2019-10-08 09:14 pgy56 részére

Szia, ilyet találtam, lehet segít a kérdésedben.

A Mazda CX-5 Skyactiv-D T-110 típusú ólom savas akkumulátorral van szerelve, melynek kapacitása 64 Ah. Ez a speciális akkumulátor nagyon gyorsan tölthető károsodás nélkül, és csökkentett a kapacitás vesztesége, hogy megfeleljen az i-stop rendszerrel ellátott rendszerek követelményeinek. A negatív akkusaru lekötése esetén, az autó vezérlőegységével újra meg kell "tanítani" az akku állapotát, mely  csak hivatalos Mazda márkaszervizben lehetséges

Tattila82 | 2019-10-08 09:07 ktamasistvan részére

Szia, körülnéztem és a kesztyűtartónál van egy szervómotors rész ami nyitja zárja. Ez egy külön kis modul. Amennyiben digitális szabályzású a fűtés. 
Ha nem akkor gondolom valami bovdenes kütyü.

 

Üdv

Tattila82 | 2019-10-07 20:59 ktamasistvan részére

Szia, sajnos ennél nem tudom. De gondolom mint másik autóimnál itt is a középkonzol alsó részénél lesz.

Lényeg hogy van a fűtő radiátor és arra megy egy cső meg elmegy egy. Ezt kell nyitni zárnia valaminek. 

Eddig mindig műanyag cucc volt egy bovdennel amit jelen esetben egy motor mozgat hiszen elektromos szabályzású.

Nekem még nem volt bajom vele ezért nem tudom hol lehet pontosan. 

ktamasistvan | 2019-10-07 19:45

Szia Tattila82!

Hol keressem a fűtéscsapot? 

Tattila82 | 2019-10-07 19:04 ktamasistvan részére

Szia, hobbiszerelőként én azt mondanám nem nyit ki a fűtéscsapod, nem szabályozza az elektronika.

A nyári vizkilengésed meg független ettől, ott lehet a ventilátorok nem kapcsolt be hűtésre amikor kellett volna.

 

De ez csak az én meglátásom.

Üdv

ktamasistvan | 2019-10-07 16:54

Tisztelt Mazda-auto.hu és Mazda tulajdonosok!

Nekem egy 2005-ös Mazda 6-om van a 2.0 diezel 143 lóerős motorral és kombi kivitelben.

Sajnos ma tapasztaltam hogy nem működik a fűttés se klimával se nélküle. Tavalyi szezonba végig jó volt. A víz hőfok rendesen felmelegszik de nem fúj meleget. 

Nyáron tapasztaltam a nagy melegben még teljesen felment a vízhőfoka de aztán visszaállt középre. Gondolom ez is összefüggésben lehet vele.

Kérem segítségeteket ötleteket valakinél jelentkezett-e hasonló probléma?! 

Köszönöm előre is!

 

 

pgy56 | 2019-10-05 11:49

Kapcsolódva ‘nagyand | 2019-10-04 07:15 kérdéséhez.’ 

Én is akku csere előtt állok. Az enyém 2,2 D GJ 150 LE start/stop i-eloop. Csere akkumulátornak ezt néztem ki

https://www.varta-automotive.hu/hu-hu/battery-finder?type=pc&year=2013&make=72&model=10888&engine=59412&etn=585+501+080|&rec_etn=585+501+080|&ss_etn=585+501

A Mazda kézikönyv szerint  viszont  más típusú aksi kell a sima start/stop  és a start/stop + i-eloop-os  autóhoz.

Kérdésem, hogy a kiválasztott akksi megfelelő lesz-e?

Segítségét előre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó