2020. Március 31. Kedd - Zalán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Richard GG1 | 2020-03-30 12:42

Tisztelt Mazda-auto!

Benzines 2002-es Mazda 6 autóm aggasztó tüneteket produkál,


1: menet közben fordulatszám mutató 0-ra esik, közben felvillan a motor és az olajnyomás lámpa, kuplung kinyomásra fordulatszám helyreáll, hiba lámpák elalszanak.Motor nem állt le.

2: szintén menet közben fordulatszám mutató 0-ra esik, minden lámpa felvillan a műszerfalon, és a középkonzolon is, mint indításnál, majd minden helyreáll.

3: motorfék üzemben gurulva fordulatszám mutató 0-ra esik, kupung kinyomásra helyreáll.

4: álló helyzetben motor leáll, indítózás nem lehetséges, egyedül az immobilizer jelző villog egyenletesen(normál üzem szerint)

5: menet közben, fordulatszám mutató 0-ra esik, motor leáll, indítózás nem lehetséges.

6: menet közben fordulatszám 0-ra esik (motor nem állt le), közben az immobilizer lámpa folyamatosan világít.

Tipikusak a tünetek, vagy egy sor hibaforrás szóba jöhet?

Köszönettel:
Révai Richárd
 

Balazsalex78 | 2020-03-26 07:50

Sziasztok.

Adott egy mazda 6 sport 2.0 cd te plus. A probléma hogy előjött a dpf lámpa villogasa.a neten fellelhető módon próbáltam kitörölni biztosíték tablaba bedug letestel gyujtast raad 5xor pumpa a gazpedalon ekkor elkezdett villogni az izzitas cheklampa mint a youtube videokon majd egy pár villogas után abbamaradva gyujtas levesz kabel leköt es minden franko. Na nalam itt jön a bibi az izzito cheklampa elaludt de már rögtön ujra elkezdett villogni magaban a dpf. Help mi lehet a gond?

lacas | 2020-03-16 12:22

Tiszteletem!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2002-s 2.0 Literes Benzintes 6-osom. Kb 3 hete kezdte csinálni, hogy 3-ban csakis gázadáskor elkezdett rángatni. Olyan mintha motortartó bak lenne, de szerintem mégsem ,mert  visszaváltáskor nem jellemző a megugrás.
Az utóbbi 1 hétben már 2 és 4-ben is csinálja, van hogy kanyarodás után kezdi el, de ami jellegzetes hogy emelkedőnek kezdi el csinálni a rángatást előre-hátra.
Voltam ma független szervízben és ugyan mentünk egy próbakört, de nem volt elsőre egyértelmű a szerelőnek hogy mi a baja. ODB-n nem volt hibaüzenet.
Annyit mondtak hogy szerintük nem futómű, hanem gyújtás vagy legalábbis elektronikai hiba és várjam meg még kimutatható lesz, vagy vigyem el márkaszervízbe hátha van tapasztalatuk.
Nehézkes így közlekedni vele, de ami érdekes ha megjön a nyomaték vagy sportosan tolom, akkor nem /vagy csak csak épphogy jelentkezik a hiba.
Ezzel kapcsolatban tudnának segíteni?
Köszönöm.

Kerkira32 | 2020-03-07 20:50

Tisztelt Mazda Autó, A segítségüket szeretném kérni egy 2009-es  Mazda 1.8 autóval kapcsolatban. Az autóban már 142 ezer km van és fogalmam sincs mikor lenne esedékes a vezérmüszíj cseréje. Sok “horror” infót olvastam a lánc szakadása kapcsán keletkezett károkról. Ezért kérném a tanácsukat.

 

Köszönettel: Péter

 

paparuga | 2020-03-07 09:23

Az előző hozzászólásomhoz/kérdésemhez annyit, hogy én vagyok a tulajdonos! (Pánczél Bence)

Email: panczelbence@gmail.com

paparuga | 2020-03-03 22:23

Tisztelt Mazda-auto!

Érdeklődni szeretnék  a most vásárolt JMZGG14T671671221 alvázszámú Mazda 6 autóm előéletéről. Jelenlegi km állás 130600. Valós lehet? Vezérműszíj csere megtörtént-e, voltak-e komolyabb problémák az autóval? Köszönöm!

szelidorzo | 2020-02-23 16:56

Üdv!

 

Beléptem 2 egyéb japán gyártmányú  (Lancer 1,6 és Accord2,2) gépkocsi után egy harmadikba. Mazda6 2,2, 175 lovas a 2005 utáni frissített változatba.

Gyárilag az NNG (IGO régebben) navija van az autóban. A nyelvet lehet az autóban magyarra állítani, azzal semmi gond. Viszont a navi, bár magyar gyártmány (lehet pont ezért) nem hajlandó magyar nyelven beszélni, navigálni, pedig a kártyán rajta van a magyar nyelv, friss térképadatbázissal) (hivatalos frissítéssel (tudom hülye vagyok)

Eleve nem is dob fel olyan menüpontot, ahol a navigálás nyelvet lehet beállítani, csak a hangerőt.

 

Valaki tud ötletet, megoldást?

 

Jó pár évig kedveltem az IGO naviját, amíg csak az offline térképek működtek gazdaságosan. Mostanra már erős fenntartásaim vannak sajnos vele..

pusi65 | 2020-02-15 23:13 paparuga részére

A dízel igen kényes. Tele bonyolult alkatrészekkel, amik roppant érzékanyek a tiszta üzemanyagra. A gyári 60 ezres szűrőcsere tapasztalatom szerint igen hosszú. Én 20 ezrenként cserélem és mindig szétbontom a régit – érdekel az állapota. Először 60 ezernél tettem ezt. Utána 30, majd 20 nál láttam megnyugtatónak. Kíváncsi lennék, ki tőrődik így ezzel. Motorolaj (garantált minőségű) gondos, nem gyári 20 ezres! hanem 12-15 ezres cseréje. Korrózió korai felfedezése és gondos kezelése. Ez megvalósítható, bár kicsit macerás, viszont van egy 16 éves alul is szép autóm. :) Fékek rendszeres tisztítása, kenése. Ez is macerás, nem is nagyon foglalkoznak vele. Bal láb kíméletes használata, mert a kettőstömegű és a kuplung így marad jó 2-300 ezer km-ig, vagy tovább. Lehetőleg többségében országúti használat, de nem tartós 160-nal, hanem ésszerűen. A benzinessel kevesebb a rizikó, kuplung is egyszerűbb. Többi hasonló. Futómű erős, rendes használat mellett nincs gond. Sajnos sok a leharcolt 4-600 ezer km-et futott, 200-ra visszatekert autó, mindene széttiporva. Hozzáértő ezt kapásból kiszűri. Vétel előtt lássa egy ténylegesen hozzáértő is.

paparuga | 2020-02-15 21:58 pusi65 részére

Ki tudnád fejteni picit bővebben, hogy mik az érzékeny pontjai, és miért jobb a benzines?

z3ff | 2020-02-15 20:34

Üdv!

2017-es 2.5 benzines Mazda6-ban hol láthatom ha kifogyott az ablakmosó folyadék? Közelről megvizsgálva piktogramot nem találtam a műszerfalon, és nem is villant fel semmi.

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó