2020. Augusztus 13. Csütörtök - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pistvan80 | 2020-06-11 16:10

Üdvözlök Mindenkit!

A segítségetekre/véleményetkre volna szükségem. Autóm egy 2014-es 2,2D 6-os kombi automata váltóval.
Teljesen hibátlanul működött 141000 km-nél elvittem egy márkaszervízbe, olajszivattyú lánc és tömítőszett csere céljából Szekrszárdra hangsúlyozom megelőző karbantartás céljából!
Hazahoztam égett szag jött a motortérből. Felhívtam a szervízt, elmondták hogy a blokkra kerülő esetleges szennyeződéseknek le kell égniük és a szag megszűnik. mentem vele azóta kb 5000 km-t nem szűnt meg. Illetve az autó nem is úgy gyorsul mint korábban.
Visszavittem, megnézték ennek semmi baja. esetleg a generátorszíj az elég beteg. Ok. kicseréltettem. a szag nem szűnt meg,meg. az autó nem úgy viselkedik ahogy korábban. Autópályára amikor felhajtok, akár 4000-ig felpörgeti a motort, anélkül hogy 4-ből 5-be kapcsolna. Váltószervíz motorikus beállításra gyanakszik, mert ez a hiba nem állandó.
Kérdésem hogy amennyiben a vezérlés nem megfelelően lett beállítva okozhat -e ilyen hibákat?
Van-e esetleg Fehérvár környékén megbízható szervíz aki beállítja a vezérlésemet? köszönöm a segítséget?

ali53 | 2020-06-10 22:32

Tisztelt Mazda-autó!
2010/11 GH FL hidegindításkor felpörög ~2700-ig, onnan kezd el visszajönni, de közben fel-fel pörög 2000 fölé. Melegen a pirosnál állva járkál a normál 700 és 1000-1300 között. P0661 hibakód (szívósor hangoló szelep vezérlő áramkör alacsony) tárolódott, de check engine lámpa nem világított. Kimérve szakadtnak bizonyult az egyik mágnesszelep behúzótekercse. Jól múködő bontottra cserélve a hiba továbbra is fennáll. Hidegen és melegen is, ha benyomom a kuplungpedált, szépen beáll a normál fordulatszám és nem ingadozik. Mi lehet a probléma?

Gloiber Ádám | 2020-06-07 20:27

Tisztelt Mazda-Auto! 

Egy olyan kérdésem lenne hogy adott egy GG fl 2007 ami gyárilag kártyás, viszont az autót úgy vásároltam már hogy egy sima kulcsot adtak hozzá amit belefaragtak hogy beférjen. A szervízben elég borsos árat mondtak rá és azt is hogy 2 kulcs kell a tanításhoz. Ha vásárolnék egy hozzávaló kártyát külön is fel tudják tanítani? Illetve ami kölcséghatékonyabb lenne az a bicskakulcs, azt rá lehet tanítatni?

Előre is köszönöm válaszukat!

Gloiber Ádám | 2020-06-07 20:27

Tisztelt Mazda-Auto! 

Egy olyan kérdésem lenne hogy adott egy GG fl 2007 ami gyárilag kártyás, viszont az autót úgy vásároltam már hogy egy sima kulcsot adtak hozzá amit belefaragtak hogy beférjen. A szervízben elég borsos árat mondtak rá és azt is hogy 2 kulcs kell a tanításhoz. Ha vásárolnék egy hozzávaló kártyát külön is fel tudják tanítani? Illetve ami kölcséghatékonyabb lenne az a bicskakulcs, azt rá lehet tanítatni?

Előre is köszönöm válaszukat!

Marc | 2020-06-03 09:19

Tisztelt Mazda-Auto!

Egy 2013-as évjáratú Mazda 6 tulajdonosa vagyok. Mai nap sikerült olyan szerencsésen parkolnom, hogy a jobb első ajtót meghúztam elég nagy terjedelemben, szerencsére csak a festék jött le. Érdeklődnék, hogy egy ilyen javítási munkálat kb milyen költésget vonz maga után és mennyi időt vesz igénybe.

Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm.

Tisztelettel:

Schmidt Márk

Bobsep | 2020-06-02 21:38

Rendben, köszönöm!

mazda-auto.hu | 2020-06-02 15:35 Bobsep részére

Mindenképpen fel kellene keresi egy másik márkaszervizt és garanciában javíttatni az autót, mert ez sem Önnek sem a szerviznek nem kerül pénzbe, az MMH bírálja el és “fizeti” a javítással kapcsolatos összes alkatrészt és munkadíjat. A garanciában cserélt alkatrészre is van garancia, nem kizáró ok, hogy javították már, viszont azt csak az a márkaszerviz cserélheti, ahol először cserélték.

Bobsep | 2020-05-30 22:17

Tisztelt Mazda Auto!

Segítséget szeretnék kérni a következőkben.

Van egy 2017.11. havi Mazda 6-om, 1998 ccm benzines, manuális váltóval.

A problémám az, hogy a kuplung nyikorog mikor sebessegbe teszem a váltót. A szevízben azt mondták, hogy tudnak a problémáról, de nem ajánlják, hogy hozzá legyen nyúlva, mert több kárt csinálnak mint hasznot. Ez elég érdekes hozzá állás szerintem. Továbbá a ventilátor hideg időben mikor beindítom az autót hallkan nyikorog mintha csapágyas lenne. A harmadik dolog a váltó, mikor 5. sebességből váltok 6. sebességbe egy halk koppanó hangot lehet hallani, viszont ha 4. sebességből váltok fel 6. sebességbe akkor ez a koppanó hang nem hallatszik. Mikor ezt is említettem, szinte kiröhögtek! Ezeket az általam vélt hibákat új kora óta tapasztalom, jelenleg 28 ezer km. van az autóban, tehát nincs széthajtva. Valamint az elektromos tükör behajtás már volt garanciában cserélve, mivel az is elromlott, de azóta egyszer már szintén produkálta azt a hibát, hogy nem nyitott ki rendesen. Mosásnál ha magasnyomásúval mosom direkt figyelek, hogy ne irányítsam rá a vizet, de ez is nagyon bosszantó egy új autó esetében! Ezeket a hibákat valóban nem lehet orvosolni, vagy vigyem el egy másik márkaszervízbe az autót?

Köszönöm, hogy elolvasták üzenetemet!

Várom mihamarabbi válaszukat.

Köszönettel: Bódi Attila

mazda-auto.hu | 2020-05-06 13:38 Laci51 részére

Hibakód nincs, valószínűleg az önindító adta meg magát. Meg kellene kocogtatni valamivel, vagy sebességbe téve kicsit megmozgatni az autót. Ha ezek után beindul, akkor ott a hiba, ha így sem akkor marad a szerviz.

Laci51 | 2020-05-06 09:14

Tisztelt Mazda-Autó!

Az lenne a kérdésem hogy 2 napja az autó rendesen indult majd egy jó pár óramúlva már viszont nem indult be.Az aksi jó mert izomból forgatja az önindítót.Rá lett téve hibakód keresőre és az minden értékek a leg normálisabban mutatta.Az alany egy 2005 ös 2.0 89kw os diesel Mazda6.Kérdésem az lenne hogy hol keressük a hibát?

Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó