Végre itt van! Új Mazda MX-5!

2017. November 21. Kedd - Olivér

Végre itt van! Új Mazda MX-5!

Végre itt van! Új Mazda MX-5!

Forrás: Mazda

 Ünnepélyes keretek között bemutatták a negyedik generációs Mazda MX-5-öst. A képekre vetett első pillantás után megállapítható, hogy még a ráncfelvarráson átesett elődnél is agresszívabb, morcosabb megjelenést kapott a jelenlegi KODO formai nyelvezett égisze alatt született új roadszter. A korábbi generációk "barátságosabb" külseje után pedig még nagyobb a változás. Biztosan megosztóbb lesz ez a külső a korábbiak "simulékonyabb" stílusa után, de szerintünk fantasztikus. Autórajongók valószínűleg észreveszik azt a néhány részletet (pl. hátsó lámpa), mely valószínűleg az Alfa Romeo (Fiat) ráhatásának a következménye, hiszen nem titok, az MX-5 szerkezeti alapjain de más műszaki tartalommal, egy Alfa Romeo kétüléses is meg fog jelenni, amit szintén a Mazda gyárt majd. Persze ez nem hátrány, inkább előny!


  Új Mazda MX-5.

 

 Az új Mazda MX-5 műszaki tartalmáról egyelőre annyit lehet biztosan tudni, hogy a rendkívül jó hatásfokukról megismert Skyactiv erőforrások kerülhetnek a motortérbe, de biztosan marad a maximum négy henger. Ennél talán még fontosabb, hogy tovább sikerült csökkenteni az autó tömegét, így a  fantasztikus kezelhetőség továbbra is az MX-5 legfőbb ismérve maradhat. Íme a képek:

 

 

Új Mazda MX-5.

 

 Új Mazda MX-5.

 

 Új Mazda MX-5.

 

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

 

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

 Mazda MX-5 IV. generáció.

Mazda MX-5 IV. generáció.

Mazda MX-5 IV. generáció.

Mazda MX-5 IV. generáció.

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:

Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó