Végre itt van! Új Mazda MX-5!

2019. Szeptember 22. - Móric

Végre itt van! Új Mazda MX-5!

Végre itt van! Új Mazda MX-5!

Forrás: Mazda

 Ünnepélyes keretek között bemutatták a negyedik generációs Mazda MX-5-öst. A képekre vetett első pillantás után megállapítható, hogy még a ráncfelvarráson átesett elődnél is agresszívabb, morcosabb megjelenést kapott a jelenlegi KODO formai nyelvezett égisze alatt született új roadszter. A korábbi generációk "barátságosabb" külseje után pedig még nagyobb a változás. Biztosan megosztóbb lesz ez a külső a korábbiak "simulékonyabb" stílusa után, de szerintünk fantasztikus. Autórajongók valószínűleg észreveszik azt a néhány részletet (pl. hátsó lámpa), mely valószínűleg az Alfa Romeo (Fiat) ráhatásának a következménye, hiszen nem titok, az MX-5 szerkezeti alapjain de más műszaki tartalommal, egy Alfa Romeo kétüléses is meg fog jelenni, amit szintén a Mazda gyárt majd. Persze ez nem hátrány, inkább előny!


  Új Mazda MX-5.

 

 Az új Mazda MX-5 műszaki tartalmáról egyelőre annyit lehet biztosan tudni, hogy a rendkívül jó hatásfokukról megismert Skyactiv erőforrások kerülhetnek a motortérbe, de biztosan marad a maximum négy henger. Ennél talán még fontosabb, hogy tovább sikerült csökkenteni az autó tömegét, így a  fantasztikus kezelhetőség továbbra is az MX-5 legfőbb ismérve maradhat. Íme a képek:

 

 

Új Mazda MX-5.

 

 Új Mazda MX-5.

 

 Új Mazda MX-5.

 

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

 

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

Új Mazda MX-5.

 Mazda MX-5 IV. generáció.

Mazda MX-5 IV. generáció.

Mazda MX-5 IV. generáció.

Mazda MX-5 IV. generáció.

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:

Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó