Mazda CX-5

2018. December 13. Csütörtök - Luca

Mazda CX-5

Mazda CX-5 karbantartással kapcsolatos információk.

 

Mazda CX-5 karbantartás.

 

 

Mazda CX-5 benzines/dízel szerviztáblázat

  motorolaj, olajszűrő levegőszűrő pollenszűrő hajtómű olaj manuális gyújtógyertya

 h.diff. olaj

 gázolajsz.

   (dízel)

   

1 év, vagy

20000 km

       X  javasolt              

2 év, vagy

40000 km

 X  javasolt         X      javasolt      

3 év, vagy

60000 km

 X          X                  X    

4 év, vagy

80000 km

 X  javasolt         X      javasolt      

5 év, vagy

 100000 km

 X  javasolt   180000    km

 120 000

     km

       

 

 

Gyakran ismételt kérdések (GYIK) a Mazda5 típusokkal kapcsolatban:

 

- Hol található a mazda-auto.hu szervize?

- Autó-Expanzió Kft, 5600 Békéscsaba, Dobozi út 108. Telefon: 66-430-585. Figyelem, a mi   MAZDA szervizünk Békéscsabán csak ezen az egy címen található meg!

 

-

 


Vissza: Főoldal

Kommentek

Papp László | 2018-10-30 08:08 Válasz erre

Üdvözlöm ! 2013 cx5 2.2 175 le az autó 180000km kérdezném vezérmüláncot mikor kell cserélni. válaszát elöre is köszönöm .

Zsozsó | 2015-05-15 14:27 Válasz erre

Frissen kaptam a hírt, hogy a vevőmodul cseréje nem oldotta meg a problémát, a központi modul cseréjét tervezik. Érdekesség, amit senki sem ért, hogy az autó megbolondít minden közelében levő távkapcsolós szerkezetet. Nem nyílik a parkolósorompó, csak távolabbról, nem csukódik-nyílik távkapcsolóval a garázsajtó, nem záródik a mellette álló autó kp.zárja a távkapcsolóval (???). Elvileg nem lehetne frekvencia egyezés?! Üdv.

Zsozsó | 2015-05-12 13:26 Válasz erre

Köszönöm a választ. remélem tényleg megoldódik a modul cseréjével a probléma.

mazda-auto.hu | 2015-05-12 13:12 mazda-auto.hu (2015-05-12 13:11 ) részére Válasz erre

..ami valóban ott van a "C" oszlop mögött.

mazda-auto.hu | 2015-05-12 13:11 Zsozsó (2015-05-12 12:19 ) részére Válasz erre

Természetesen a rendszer bármely eleme, így a legkevésbé valószínűsíthető, vezérlőegység hiba is fennállhat. Esélyesebb pl. az úgynevezett "kulcsnélküli fogadó" elektronikai modul.

Zsozsó | 2015-05-12 12:19 Válasz erre

Tisztelt Varga Úr! Kiegészítésként a korábban általam írtakhoz. Azért vannak némi kétségeim, hogy elég lesz-e az antenna cseréje, mivel azóta is előfordult, hogy a kulcsot az autóban ülve ismét bizonytalanul érzékelte (kiírta: Key not found). Nem lehetséges, hogy központi computer problémát jeleznek ezek a hibák? Köszönettel várom a válaszát.

Zsozsó | 2015-05-11 19:09 Válasz erre

5 hónapos cx5 kulcs nélküli indítós verzió, egyik napról a másikra nem ismerte fel a kulcsokat, indítani is csak vész módban tudtam, az ajtó nyitás sem ment gombról, hanem csak mehanikusan kulccsal. Egy nap során annyi javulást mutatott, hogy az indítás ment zsebben lévő kulccsal is, de a nyitás az csak mechanikusan. A szerviz a bal C oszlophoz helyezett kulccsal a gobbal nyitás helyreállításáig eljutott, és az itt elhelyezett vevő egység cseréjét tervezi. Van-e hasonló tapasztalat? Megoldódik-e várhatoan a cserével a probléma?

katyilka | 2014-09-02 19:48 Válasz erre

Köszönöm a válaszát! Valójában azért érdeklődöm, mert az elektronika nyugis autózáskor huzamosan 1500as fordulaton tartja a motort. Úgy tudom, hogy ezek az alacsony rezgések gyilkolják a kettős tömegűt.

mazda-auto.hu | 2014-09-02 08:45 Válasz erre

Kedves Attila! Az automata váltós kivitelekben valóban nincs kettős tömegű lendkerék.

katyilka | 2014-08-31 16:29 Válasz erre

Tisztelt Varga úr! Érdeklődnék, hogy az automata, 2.2-es dízel CX 5-ösben, van-e kettős tömegű lendkerék. Ha van is, biztosan kíméletesebben bánik vele, mint a kézi váltó. Több helyen hallottam, olvastam, hogy erre a pénztárcaapasztó kiadásra az automatánál nem kell számítani. Azt is csak másfél év és hatvanezer km után tudtam meg, hogy biturbós az autó. tisztelettel Attila

1

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó