Mazda CX-5

2018. Június 19. Kedd - Gyárfás

Mazda CX-5

Mazda CX-5 karbantartással kapcsolatos információk.

 

Mazda CX-5 karbantartás.

 

 

Mazda CX-5 benzines/dízel szerviztáblázat

  motorolaj, olajszűrő levegőszűrő pollenszűrő hajtómű olaj manuális gyújtógyertya

 h.diff. olaj

 gázolajsz.

   (dízel)

   

1 év, vagy

20000 km

       X  javasolt              

2 év, vagy

40000 km

 X  javasolt         X      javasolt      

3 év, vagy

60000 km

 X          X                  X    

4 év, vagy

80000 km

 X  javasolt         X      javasolt      

5 év, vagy

 100000 km

 X  javasolt   180000    km

 120 000

     km

       

 

 

Gyakran ismételt kérdések (GYIK) a Mazda5 típusokkal kapcsolatban:

 

- Hol található a mazda-auto.hu szervize?

- Autó-Expanzió Kft, 5600 Békéscsaba, Dobozi út 108. Telefon: 66-430-585. Figyelem, a mi   MAZDA szervizünk Békéscsabán csak ezen az egy címen található meg!

 

-

 


Vissza: Főoldal

Kommentek

Zsozsó | 2015-05-15 14:27 Válasz erre

Frissen kaptam a hírt, hogy a vevőmodul cseréje nem oldotta meg a problémát, a központi modul cseréjét tervezik. Érdekesség, amit senki sem ért, hogy az autó megbolondít minden közelében levő távkapcsolós szerkezetet. Nem nyílik a parkolósorompó, csak távolabbról, nem csukódik-nyílik távkapcsolóval a garázsajtó, nem záródik a mellette álló autó kp.zárja a távkapcsolóval (???). Elvileg nem lehetne frekvencia egyezés?! Üdv.

Zsozsó | 2015-05-12 13:26 Válasz erre

Köszönöm a választ. remélem tényleg megoldódik a modul cseréjével a probléma.

mazda-auto.hu | 2015-05-12 13:12 mazda-auto.hu (2015-05-12 13:11 ) részére Válasz erre

..ami valóban ott van a "C" oszlop mögött.

mazda-auto.hu | 2015-05-12 13:11 Zsozsó (2015-05-12 12:19 ) részére Válasz erre

Természetesen a rendszer bármely eleme, így a legkevésbé valószínűsíthető, vezérlőegység hiba is fennállhat. Esélyesebb pl. az úgynevezett "kulcsnélküli fogadó" elektronikai modul.

Zsozsó | 2015-05-12 12:19 Válasz erre

Tisztelt Varga Úr! Kiegészítésként a korábban általam írtakhoz. Azért vannak némi kétségeim, hogy elég lesz-e az antenna cseréje, mivel azóta is előfordult, hogy a kulcsot az autóban ülve ismét bizonytalanul érzékelte (kiírta: Key not found). Nem lehetséges, hogy központi computer problémát jeleznek ezek a hibák? Köszönettel várom a válaszát.

Zsozsó | 2015-05-11 19:09 Válasz erre

5 hónapos cx5 kulcs nélküli indítós verzió, egyik napról a másikra nem ismerte fel a kulcsokat, indítani is csak vész módban tudtam, az ajtó nyitás sem ment gombról, hanem csak mehanikusan kulccsal. Egy nap során annyi javulást mutatott, hogy az indítás ment zsebben lévő kulccsal is, de a nyitás az csak mechanikusan. A szerviz a bal C oszlophoz helyezett kulccsal a gobbal nyitás helyreállításáig eljutott, és az itt elhelyezett vevő egység cseréjét tervezi. Van-e hasonló tapasztalat? Megoldódik-e várhatoan a cserével a probléma?

katyilka | 2014-09-02 19:48 Válasz erre

Köszönöm a válaszát! Valójában azért érdeklődöm, mert az elektronika nyugis autózáskor huzamosan 1500as fordulaton tartja a motort. Úgy tudom, hogy ezek az alacsony rezgések gyilkolják a kettős tömegűt.

mazda-auto.hu | 2014-09-02 08:45 Válasz erre

Kedves Attila! Az automata váltós kivitelekben valóban nincs kettős tömegű lendkerék.

katyilka | 2014-08-31 16:29 Válasz erre

Tisztelt Varga úr! Érdeklődnék, hogy az automata, 2.2-es dízel CX 5-ösben, van-e kettős tömegű lendkerék. Ha van is, biztosan kíméletesebben bánik vele, mint a kézi váltó. Több helyen hallottam, olvastam, hogy erre a pénztárcaapasztó kiadásra az automatánál nem kell számítani. Azt is csak másfél év és hatvanezer km után tudtam meg, hogy biturbós az autó. tisztelettel Attila

1

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó