A szervizről...

2019. Augusztus 18. - Ilona

A szervizről...

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Farkas Alex Achilles | 2015-04-14 20:20

 Tisztelt Olvasók!

 
Ezt a posztot nem reklám céllal írom, pusztán a pozitív tapasztalataimat szeretném megosztani az Autó-Expanzió Kft-ről.
 
Több autóm is volt eddig és nem kevés gondot okozott a szervízelésük.
A legtöbb helyen csak át szeretnék verni az embert, néhány perces munkák miatt több órányi költséget számláznak ki. Sokszor silány minőségű alkatrészt próbálnának ránk tukmálni arany árban, az otthon dolgozó szakikról meg ne is beszéljünk!
A jelenlegi és egyben első Mazda 6 típusú autóm megvásárlása után gondoltam bemegyek egy szakszervízbe ( az Autó-Expanzió Kft-hez) és átvizsgáltatom a kocsit.
Az első benyomás nagyon pozitív volt! Kellemes környezet, illedelmes és hozzáértő szervíztulajdonos és ugyanilyen alkalmazotti gárda fogadott.
Mindenben a segítségemre voltak és az általam elvártnál és megszokottnál sokkal jobb és magasabb színtű szolgáltatást nyújtottak. 
Az első találkozás óta visszatérő ügyfelük vagyok, azóta csak ide hordom az autómat.
Több meghibásodását is orvosolták már a szeretett Mazdámnak, minden esetben figyelve arra, hogy minél alacsonyabb legyen a költségem.
Minden esetben rövid időn belül, pontosan és nagyon korrekt áron dolgoztak!
Mindenkinek csak ajánlani tudom Őket, és nagyon hálás vagyok ez eddig végzett munkájukért!
 
 
Remélem ezzel a pár sorral tudtam segíteni a leendő ügyfeleknek is, hogy Ők is jól válasszanak szervizt!
 
Köszönök mindent mégegyszer!
 
Tisztelettel: Farkas Alex Achilles
                    Mazda tulajdonos

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó