2021. Június 16. Szerda - Jusztin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nedudgi | 2019-12-24 20:14

Tiszteletem!

Olyan Mazda szakembert keresek, aki álmából felkeltve fejből tudja a lemezek rétegrendjét, és bal A oszlopnál történő beázás megszüntetését meg tudja oldani. Az esővíz a szélvédő bal csücskénél elfolyik rendeltetésszerűen, és ki is folyik az alsó elvezetőkön, viszont valahol valamennyi bejut az utastérbe, és a padlólemeznél, a vezető oldali lábtámasznál jelenik meg egy csinos tócsa formájában.

Ez sajnos a legutóbbi kétnapos eső után ujjnyi vastag állóvizet jelentett a teljes bal oldali teknőben. Kárpitot, szigetelést fel kellett szednem, hogy ki tudjam valamennyire szárítani.

Köszönet.

2007 Mazda 6 kombi, 1.8 benzin.

mazda-auto.hu | 2019-12-19 15:29 Bernie86 részére

Akksit le kellene kötni, a fékpedélt párszor megnyomva áramtalítani. Ha ez nem segít, akkor marad a szerviz

mazda-auto.hu | 2019-12-19 15:25 TanosJozsef részére

Inkább a távirányító lehet hibás, nem érzékeli az autó. Műszeres diagnosztikával kideríthető pontosan

mazda-auto.hu | 2019-12-19 15:06 SasyZ részére

GG-s 6-osoknál ilyen problémával nálunk nem jelentkezett még senki. Valószínűleg a panel hibás, melyet elektroműszerész  meg tud javítani, amennyiben menthető. A bontott is jó megoldás lehet, már csak a próba miatt is...

juhasz.zsolt | 2019-12-19 13:47 ZolTTán71 részére

Szia. 
Más autóknál is jelentkezik ez a probléma ha rossz minőségű üzemanyagot tankolsz vagy a tank aljáról fel kap valamit az üzemanyag szűrő. Cseréld ki az üzemanyagszűrőd (fontos hogy a gyárilag előírt legyen) és megszűnik a probléma :)

Bernie86 | 2019-12-18 21:06

Tisztelt szervíz! Olyan problémám lenne hogy ma munka után beindítottam az autót(2006 Mazda 6 kombi 2000 diesel) nem kapcsol be a fűtés, sem a klíma.... reggel még minden működött. Kijelző jó, erősség allítást jelzi de nem megy a ventillátor sem..... tanácstalan vagyok, biztosítékot megnéztem nem volt rossz Köszönöm válaszukat

TanosJozsef | 2019-12-12 18:30

Tisztelt Szervíz!

Adott egy 2005 FL 2.3-as KeyLessGo autó.
A hiba a következő: KEY felirat pirosan világított a műszerfalon és sípolt az autó, majd 5 perc után kb a sípolás abba maradt és a KEY felirat marad csak. Ma reggel már a kártyával nem tudtam el indítani az autót, nem engedte ki venni kormány zárból és gyújtást adni.  Ezután csak a kárytából kivehető kulccsal próbáltam indítani ( a kártya az nem volt az autó közelében kb. 300m-rel messzebb volt!) így már ki tudtam venni kormányzárból viszont a immobiliser piktogram sűrű villogással maradt és nem indul az autó.
Létezik, hogy immobiliser egységet kell cserélni? Mennyibe kerülhet egy ilyen művelet?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv!

modica | 2019-12-12 18:00 SasyZ részére

Szia SasyZ!

Ha visszaolvasod a  2019-10-11 18:09.kor kelt bejegyzésemet, láthatod, hogy hasonló az én problémám is. Nekem eddig még senki sem tudott konkrétumot mondani.

SasyZ | 2019-12-08 11:54

Sziasztok! 2006-os (már facelift) Mazda 6-osom közép konzolán a középső 3 kapcsoló, azaz a hátsó ablak fűtés, külsö-belső keringető, klíma mód kapcsolok érintkező hibásak. A hátsó ablak fűtés már eggyáltalán nem kapcsol, a másik kettő ahogy melegszik a kaszni csipogások közepette vissza-vissza jön. A kölünálló klíma panelt kiszedtem, megtisztítottam, de ez a 3 kapcsoló a középkonzol vezérlőpanelén van, amin a rádió is. Találkozott már valaki ilyennel, érdemes, lehet jobban szétszedni (mert talán csak érintkező hiba), vagy rögtön kezdjem a cseréjével, ami azért nem olcsó, a használttal meg ugyanígy járhatok. 

Köszönöm a segítséget! Zoltán

gege_01 | 2019-12-02 16:57

Helló,

Vettem egy mazda 6 GH-t, és arra lettem figyelmes, hogy gázadásnál, illetve elvételnél nyikorog valami. Kiderült hogy a hidrós, motor tartóbak nyikorog, a képen látható hogy az alu kengyel ráül a gumi pogácsára.

Az lenne a kérdésem hogy ez hibás működés? Följebb kéne tartania a baknak az alukengyelt?

Köszönöm a válaszokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó