2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


alk3sh | 2018-04-13 13:54 mazda-auto.hu2 részére

Második tulaja vagyok, Korábban Cegléden és önöknél lett szervizelve mielőtt én megvásároltam. Önök tudják, ha valaki tudja :) Amióta nálam van nem lett szerelve ilyen okból. Elnézve kiszerelés után gyárinak tűnik. A két oldalból a rögzítésnél a belső teljesen korrodált látszik hogy a korábban eltört és el is tűnt szinte, és a bepréselének az egyik fele tartott csak ami idővel megadta magát. Nyilván az meg nem elegendő. Igazából nem hiszom hogy bármit lehet tenni, hisz 10 éves, csak érdekességképp mutattam meg azon kívül hogy kisebb vagyonba került a javítása :S.

 

íme kiszerelve

 

 

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:25 atis7 részére

Elnézést ZsoJan felhasználó névre küldtem a választSfKG

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:22 ZsoJan részére

Az esetek többségében a vákumoldali hiba okozza, azt kell átnézni, lehet egy egyszerű repedés valamelyik csövön, laza bilincs, vagy szenzorhiba stb.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:19 bbbalazs részére

Lehet, hogy rossz kerékméretre van beállítva, Mazda műszerrel kell megnézni, és 17-esre kell állítani. Nem hinném, hogy a benzines váltó szakszerűen beépíthető lenne a dízelbe.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:23 Tamáska részére

A gyári program csak FOMOCO-t hoz erre az alvázszámra, 7.126.-Ft+ÁFA-ért darabját.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére

Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.

ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére

A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.  

ZsoJan | 2018-04-12 13:32

Tisztelt szakértő!

Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.

Van ötletük, hogy mit tegyek? 

atis7 | 2018-04-11 19:51

Sziasztok ! mazda 6 2004 es , 2000 dizel,rf5c. az a problémám, hogy nem, vagy nem teljesen működik a turbó. p2144 es hibakódokat olvasták ki szerelőnél.kicseréltem a nyomásszabályzó mágnesszelepet, és a hozzá tartozó szolenoid szelepet is. Nagyon tutkerult működött az autó, kb 1 hónapig, aztán újra előjött a dolog. most p0045 és p0401 es hibát ír. ha valakinek volt már hasonló problémája, segítsen már rajtam :D hétvégén egr tisztítás. illetve a szolenoid szelepen egy csatlakozásnál nincs semmilyen cső rajta. azt mondták a vákuumrendszer miatt is lehet ez a probléma, keressek hasonló autót, és hasonlítsam össze a csatlakozásokat.szabolcsba ha esetleg olvassa valaki… köszönöm előre is ! 

Tamáska | 2018-04-11 14:44 mazda-auto.hu2 részére

  1. Mazda-autó.  Az autó alvázszáma: JMZGG14F681706578  Köszönettel: Pásztor Tamás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó