2018. Augusztus 17. Péntek - Jácint

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


louiking | 2018-03-06 16:00

Tisztelt mazda-autó!

Olyan kérdésem lenne az autómmal kapcsolatban /2007 dízel Mazda 6 121LE/ hogyha hajtókar csapágy problémája van az autónak, a szerelő azt mondja nem érdemes felújítani mert nem olcsó,illetve nagyon precíz munkával lehet csak összehozni,motorblokk cserét javasol.

Ha bontóban veszek,akkor mi a biztosíték hogy nem egy széthajtott motort kapok,illetve van e erre garanciális idő?

Esetleg ha tudna ajánlani bármilyen megoldást akkor szívesen venném a tanácsát.

Köszönöm előre is

Bádi | 2018-03-05 22:18 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ

mazda-auto.hu2 | 2018-03-05 09:53 Bádi részére

Nem ajánlom otthon kiszedni. Előfordult, hogy annyira össze volt égve, hogy a célszerszám és a speciális befecskendező fellazító spray is kevés volt.

Bádi | 2018-03-04 14:44

Üdvözlet mindenkinek

Porlasztó kiszerelésével kapcsolatban érdeklődöm mi a tapasztalat 2006-os RF7J motornàl, mennyire nehezen jön ki, kell-e hozzà porlasztó kiszedőt szereznem mielőtt nekilàtok. 

Előre is köszönöm 

 

rasotamas | 2018-02-28 09:17 kovi2 részére

Nekem úgy tűnik elkezdi az injektorkalibrációt. Ha csak ritkán és rövid ideig csinálja, akkor se tart sokáig ha nem szakítod meg, akkor szerintem csak apróbb kalibrálást végez. Ha 5-6 percig is tart és gyakran csinálja akkor már jó esélyjel van rossz injektorod. Érdemes lenne gyári gépre dugni, megnézni a kalibrációs értékeket, esetleg mérni egy résolajat.

kovi2 | 2018-02-24 21:48 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm válaszát!

Schumilex | 2018-02-23 13:53 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen. 

mazda-auto.hu2 | 2018-02-23 11:38 kovi2 részére

Nem találkoztunk ilyennel, Mazda műszerre kellene tenni, hátha tárolt valami hibát.

mazda-auto.hu2 | 2018-02-23 11:35 Roliluca részére

Mazda műszerre kellene tenni, hátha van benne hibakód.

mazda-auto.hu2 | 2018-02-23 11:34 Roliluca részére

Ha kapunk egy névreírt forgalmi és személyi másolatot a

garai@mazda-auto.hu címre, akkor ha fel van rögzítve a DSR rendszerben, elküldöm az anyagát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó