2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tattila82 | 2018-01-20 21:37

Lehet tudni valamit a szer'vízmultjàról valamit ennek az alvázszámnak? JMZGY19R661415411, már megvettem csak rendszámra vár. Elvileg 191000km van benne. Milyen szervizeket kéne megcsináltatnom rajta?

 

Előre is köszönöm 

nsx | 2018-01-20 17:50 nsx részére

Hi

Jól Látom nincs semmi tapasztalat ezzel a 2 tipussal senkinek??surpriseindecision

ali53 | 2018-01-19 21:24 mazda-auto.hu részére

JMZGHA9E601410810 az alvázszáma

Német van, de jó lenne magyar nyelvű.

Mennyi lenne az ára?

Kareee84 | 2018-01-19 14:36

Tisztelt mazda-auto! 
A légzsák visszajelző 19-es hibakódot villogja ki ez mi lehet ?

mazda-auto.hu | 2018-01-19 14:19 ali53 részére

Alvázszám alapján meg tudjuk nézni, hogy rendelhető-e. Ha igen, akkor várhatóan február közepe a szállítási idő

ali53 | 2018-01-18 20:14

2010 FL GH benzineshez kezelési utasítás beszerezhető még, vagy letölthető valahonnan?

mazda-auto.hu | 2018-01-18 11:48 rasotamas részére

Motortartó bak, vagy lendkerék hibára gondolnánk

rasotamas | 2018-01-18 08:31

Mi okozhatja a következő jelenséget RF5 dízelnél?

Ha leállítom a motort melegen (természetesen nem autópálya tempó után azonnal forrón) óriási rázkódással áll le. Ha még hidegen állítom le akkor nem csinálja. Ha leállítás előtt várok perceket alapjáraton akkor mérsékelten csinálja.

Hunika2008 | 2018-01-17 19:38 mazda-auto.hu2 részére

köszönöm szépen a segítséget. A stage 1 -e lett kezelve két alkalommal a motor. A turbó kivülről nézve olajos. nkem 10.000 km alatt nem kellett utána töltenem motor olajat. 4 litert töltök bele, és kb. 3,4 – 3,6 litert leeresztek. A részecskeszürőt felszámolták, illetve  aszoftvert is kiigazították az autón. Ilyen körülmények között érdemes a turbóval kezdeni is valamit?

Üdvözlettel:  Csaba

mazda-auto.hu2 | 2018-01-17 11:04 Hunika2008 részére

Igen, okozhatta ez a hiba a szokatlan hangot.

Az olaj valószínűleg az intercooler hűtőt és turbót összekötő gumicső, vagy csövek, repedése miatt kerül oda. Három ilyen vastag levegőcső megy a turbóhoz, ezeket kellene megnézni, hogy melyik repedt.

Nem tudom melyik Xado lett beletéve, mert a turbóhoz valót azt valóban minden olajcserénél bele kell rakni, de a motor revitalizálót (Stage 1) azt csak 100.000 km-ként kell megismételni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó