2018. Október 21. - Orsolya

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:25 atis7 részére

Elnézést ZsoJan felhasználó névre küldtem a választSfKG

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:22 ZsoJan részére

Az esetek többségében a vákumoldali hiba okozza, azt kell átnézni, lehet egy egyszerű repedés valamelyik csövön, laza bilincs, vagy szenzorhiba stb.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:19 bbbalazs részére

Lehet, hogy rossz kerékméretre van beállítva, Mazda műszerrel kell megnézni, és 17-esre kell állítani. Nem hinném, hogy a benzines váltó szakszerűen beépíthető lenne a dízelbe.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:23 Tamáska részére

A gyári program csak FOMOCO-t hoz erre az alvázszámra, 7.126.-Ft+ÁFA-ért darabját.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére

Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.

ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére

A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.  

ZsoJan | 2018-04-12 13:32

Tisztelt szakértő!

Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.

Van ötletük, hogy mit tegyek? 

atis7 | 2018-04-11 19:51

Sziasztok ! mazda 6 2004 es , 2000 dizel,rf5c. az a problémám, hogy nem, vagy nem teljesen működik a turbó. p2144 es hibakódokat olvasták ki szerelőnél.kicseréltem a nyomásszabályzó mágnesszelepet, és a hozzá tartozó szolenoid szelepet is. Nagyon tutkerult működött az autó, kb 1 hónapig, aztán újra előjött a dolog. most p0045 és p0401 es hibát ír. ha valakinek volt már hasonló problémája, segítsen már rajtam :D hétvégén egr tisztítás. illetve a szolenoid szelepen egy csatlakozásnál nincs semmilyen cső rajta. azt mondták a vákuumrendszer miatt is lehet ez a probléma, keressek hasonló autót, és hasonlítsam össze a csatlakozásokat.szabolcsba ha esetleg olvassa valaki… köszönöm előre is ! 

Tamáska | 2018-04-11 14:44 mazda-auto.hu2 részére

  1. Mazda-autó.  Az autó alvázszáma: JMZGG14F681706578  Köszönettel: Pásztor Tamás.

bbbalazs | 2018-04-11 09:35

Tisztelt Mazda Autó,

Nemrég vásárolt 2011-évjáratú Mazda 6-osom (2.2D) sebességmérő órája jelentősen többet mutat a valós sebességnél. Egyenes autópályán, GPS-el mért 130km/h tempónál 160km/h értéket mutat az óra. Az autón 225/45 R17 méretű abroncsok vannak, melyek tudtommal a gyári 215/50 R17 váltóméretei.

Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja ezt a jelentős eltérést a valós és a mért sebesség között? A műszeregység lehet hibás, vagy máshol keresendő a hiba?

Válaszukat előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó