2018. November 20. Kedd - Jolán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2018-06-26 14:53 DGY részére

Mi ment tönkre? Mechanikus ugye?

DGY | 2018-06-26 14:24

Sziasztok!

Tudnátok segíteni nekem? Van egy mazda 6 2004 di kocsim és kellene hozzá EGR szelep.

 

 

Wombat | 2018-06-22 14:24 pusi65 részére

köszi Neked is!

a horog már annál van aki fel fogja szerelni, mivel most van nomális karosszéria javítás és alváz/üregvédelmen az autó.

a többi részét meg majd megkérdezem ott, ahol vizsgára viszem majd az autót

Wombat | 2018-06-22 14:21 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

gidovalter | 2018-06-22 09:28

Sziasztok! Sikerült vásárplnom egy aránylag jó állapotú Mazda 6 2.0D kombit, 2003-as évjárat! Mivel ez az első Mazdám és az első dízel autóm, olyan kérdésem lenne, h milyen motorolajat ajánlottok hozzá? esetleg szívesen fogadnék tanácsot a az olaj-levegő és üzemanyag szűrő kiválasztásához is!

ködzönöm a segítséget!

szurotibi | 2018-06-22 07:42

Tisztelt Mazda Autó! Köszönöm a korábbi segítséget, sajnos az nem jött össze. Találtam egy ígéretes 6-ost, de a tulajdonosa nem szimpatikus, nem érzem őszintének. Lehetséges, hogy nem valós a 168 000 km a következő alvázszámú autóban: JMZGY19F661415661? Esetleg törött volt?

Nagyon köszönöm a segítséget!

arde0902 | 2018-06-20 18:30

Hát nekem olyan gondom van,hogy az egyik Mazdámban(‘99-es 626 2.0 DITD kombi)motort cseréltünk,mégpedig úgy,hogy Ausztriából vettem egy ugyanilyen autót,amiből átrakta a szerelő a motort.Ugye Osztrák forgalmiban nincs motorszám,de a motoron van.A Fejér megyei NKH pedig a motorszám alapján azt állítja,hogy a motor egy 323-as Mazdából származik,és 44kw-os,ezért nem legalizálható az átépítés.Tudtommal ez a motor nem is létezett ilyen teljesítménnyel.Ha Önöknek lenne ilyen adatbázisuk,utánna néznének ennek?Persze díjazás ellenében,ha szükséges.RF682998 szám van a beépített motoron.Előre is köszönöm a segítséget.Azért ide írtam,mert a 626-os fórumon nem látok mozgást.

Üdv!

Sz.Árpi.

szraplaw | 2018-06-20 16:01

nem kapott ütést,mert akkor rázna kis tempónál is szerintem,de csak 90km/h -nál lagyobb tempónál lehet érezni folyamatos lassításnál.Természetesen márkaszervíz cserélte gyárira, fékbetéteket nem cseréltek,mert újszerűek voltak. A lábam sem nehéz..,nem tudom mi lehet  a baj,de 10milliós autónál ez igen bosszantó...

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére

A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?

pusi65 | 2018-06-20 15:42 Wombat részére

Üdv. Wombat, már írtam egy választ, de eltűnt… ?

Többféle gyártó csinál a GY-hoz horgot. Mindegyikhez kell vágni, de eltérő mértékben. A legkisebb műtét az MVG -hez kell, – én aztán végigzongoráztam az összes létezőt – (ebay-en elérhető, elég drága, de szerintem megéri mert a legjobb!!) ott annyira keveset kell vágni, hogy hátulról nem is látni, csak alulról aknáról nézve. A csatlakozó is behajtható az üregbe, ezért mintha nem is lenne horgos az autó.:) Ez a típus el van látva kódokkal, beazonosítható, ezért NEM kérnek műbizonylatot. Sok egyéb olcsóbb megoldásra bizony KÉRIK. A bontott horog eleve fel sem rakható, csak “bevizsgálás” után. (mint egy vízművek vízóra) Hiába a márka (Thule) amit leginkább felraktak a márkaszervizek. Egyébként a Thule is el van látva “E” kóddal, ami miatt erre sem kellene, hogy kérjék a műbizonylatot. Minden esetben hivatalos szerelő szerelheti csak fel. Mivel én 100 %-os minőséget akartam, magam raktam fel nem spórolva energiát (2 teljes nap) az üreg és felületvédelemre, precíz szerelésre. Utána csak egy szerelési papír kellett pecséttel :) és most nyugodt vagyok, mert feltehetően évtizedekig hibátlan lesz. Biztosan létezik jó szakember, aki felszereli, de tutira nem úgy, mint SK ugyanis az “gazdaságtalan”.

Feltehetően a vizsgahelyeken is káosz van a jogszabály értelmezése és alkalmazása terén, (lásd utólagos kölámpa és távolsági kiegészítő fényszóró kálváriák) ezért legjobb, ha egy jóakaró, komoly, félbarát szaki szereli fel és viszi vizsgára.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó