2020. Augusztus 13. Csütörtök - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Body65 | 2019-06-21 19:05

üdv nekem van egy 2003 as Mazda 6 2.0 Dielel és nem akar elindulni,a magasnyomású szelepet kicseréltem,nyomás van,a hibakód olvasó nem mutat hibát,mi lehet a baj?

JMZGG14F231 | 2019-06-19 14:19 pigear részére

Hello,

Én is így jártam :-)

Keress a “Roof Rail Rack Moulding Clips Cover for Mazda 2 3 6”-ra, “free shipping”-gel 1-2 euro.

Kareee84 | 2019-06-19 12:10

Jó napot 

P2144-es hibakód mit takar pontosan ?
mert a neten is meg a mazda Workshop datában sincsen konkrét leírás hogy mi lehet vagy mit kell kicserélni.
én az olvasottak alapján az egyik kis válum szelepre gondolnék de konkrétan melyik azt nem tudom kideriteni vagy kimérni se. :)

ebbe kérnék egy kis segítséget

Köszönöm 

BrennBal | 2019-06-18 18:10 pusi65 részére

Köszönöm! 

mazdaslaci | 2019-06-17 15:17 salesz82 részére

Ugye nem kapcsoltad ki veletlenul a tobbi ablakemelot? Az pont ezt csinaja, lakat ikon a vezetooldali mellett… :-)

Betanitani az automata emelot kell max, hogy ne kelljen tartani hogy le/felhuzza (kattanasik nyomni)

mazdaslaci | 2019-06-17 15:14

Mazda6 2.2 dizel 2011. 

Seb.valto specialistat keresek, Bp kornyeken, mivel nehezen reprodukalhato a dolog es nem komplett cserere gondolok:

Neha  2. sebessegbol kiugrik, kanyarodaskor, motorfekezeskor de nem tudom reprodukalni. Mondjuk naponta 1x – 2x. 120e volt valto olaj csere, azota is megvan a hiba, talan picit mintha gyakoribb lenne. A kiugras elott remeg a kar kicsit. Mas sebesseggel nincs gond. 20e szervizek rendben megvoltak.

Elore is koszonom!

 

 

pusi65 | 2019-06-14 13:06 BrennBal részére

SCV magyarul hozamszabályzó szelep csinál ilyen jelenséget. Esélyes. Van azért még sajnos több verzió:  http://www.dieselgodollo.com/common-rail-javitas/

BrennBal | 2019-06-13 10:28

Sziasztok!

Adott egy 2004 gyártású Mazda 6 2.0 DIESEL. Tegnap este letettem hibamentes,reggel nem indult már,csak tekert! Hiba olvasó szerint NULLA hiba,akksi is OK. Mégcsak lövés sincs. Vezetékek, szűrők, szivattyú, biztosíték,szóval minden ok de nem indul! Van benne PAJZS" de az is rendben van .....! Tudom,hogy nem lehet de 3alkalom szerű Féktisztitó befújásra sem reagált,azt is tudom hogy nem egészséges de behúzni sem ....szóval passz. Ha volt valaki hasonló helyzetben kérném,hogy írjon! Köszönöm! Peace 

creativehun | 2019-06-11 20:25

Szevasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.

Mazda 6 2002-es  2.0-ás dizel gk.

Hűtővíz visszajelző műszer szerint 10 km megtétele után pirosban.

Mi okozhatja?? Ha jól gondolom..és termosztát..akkor nagyon eldugott helyen van..és a vezérműszíj levétele nélkül ez cserélhető??Köszönettel: Pethő Ferenc

salesz82 | 2019-06-10 17:02 bazsyk részére

Közben meg is oldódott. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó