2018. Február 25. - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


yanpec | 2017-11-22 22:41

Elkezdett villogni a DPF lámpa. Erre megcsináltam az otthon is elvègezhető kènyszer regenerálást. Vègig is futott a gyári program, a DPF lámpa kialudt, ès látszólag minden ok.  Kíváncsi leszek meddig. 

Lexisama | 2017-11-22 20:47 yanpec részére

Nem, az azt jelenti, hogy valamiért nem tudott végbemenni a regenerálás. Ilyenkor menni kell az autóval, minimum 40km/h sebességgel, 2000-es fordulatszám felett, amíg el nem tűnik. Nem szabad leállítani regenerálás közben. Ha a DPF lámpa mellé motorlámpa is társul ezután, akkor szakszervízbe kell vinni az autót.

yanpec | 2017-11-22 20:39

Sziasztok

 

2007 2.0 disel Mazda-6 DPF ha folyamatosan világít az azt jelenti hogy ègeti a rèszecskeszűrőt?

mazda-auto.hu2 | 2017-11-22 16:27 rasotamas részére

Köszönjük az értékes információt, ez nem zavaró, mert ezért hoztuk életre ezt a fórümot. Az a zavaró, ha valaki saját magát, vagy termékeit  kezdi itt reklámozni, függetlenül attól, hogy az ország melyik részén lakik.

rasotamas | 2017-11-22 12:03

Üdv! Némi tapasztalatot osztanék meg.
Szeptember 21 óta fennálló problémám, amiről többször is írtam ide megoldódott. Nem működött a műszerfal, se fordulat, se sebesség, ABS, kézifék, check engine világított.

Itt Gödöllőn Kőrösi Sándor villamossági szerelőhöz vittem, akit ezúton is ajánlok minden környékbélinek, gondolom a fizikai távolság miatt ez nem a konkurencia reklámozása, de ha zavaró, elnézést kérek. Pár óra alatt megtalálta a vezeték hibáját, ami a lámpa-intercooler környéki kábelkötegben volt. Mivel nem kizárólag a CAN vezetékek hibája volt, így a légzsák visszajelző folyamatos villogása is megjavult. Szóval lehet, hogy újabb típushiba és megoldás, valamint összefüggés került felfedezésre. Ha valakinek nem működik a légzsák-visszajelző, talán az emulátor beépítés helyett meg lehetne nézetni a vezetékeket villamosságissal. Közben egy másik Mazda6 tulajdonostárs is jelezte, hogy pont ugyanott volt vezetékhibája és ugyanezt a tünetet produkálta, és a héten visznek egy másik Mazda 6-ost ugyanezzel a hibajelenséggel Gödöllőre a szerelőhöz, kíváncsi leszek, neki is ott lesz-e a hiba.

Oryk | 2017-11-21 15:31 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát!
Viszont felmerül a kérdés, hogy akkor miért nem ugyan az a kódja? Mit jelent a “B”?

mazda-auto.hu | 2017-11-21 15:22 Oryk részére

Megegyezik a két alkatrész

Oryk | 2017-11-21 09:27

Üdv!
Elromlott a BCM a 6-os Mazdámban és végre sikerült egyet találnom, viszont egy betű eltérés van a két alkatrész között. Biztosra szeretnék menni, hoyg ez megfelelő az autómba.
A jelenlegi alkatrész kódja: GR1N 67560B
Amit találtam: GR1N 67560
Az alatta lévő szám megegyezik: K0216

A “B” hiánya okozhat problémát, vagy nyugodtan be tudom szerelni?

Köszönettel,
Horváth Balázs

mazda-auto.hu2 | 2017-11-21 08:22 lrc2107 részére

A hang miatt a befecskendezőre tippelnénk, de lehet a lendkerék is.

lrc2107 | 2017-11-21 06:49

Tisztelt Mazda-Auto!

Van egy 2007-es évjáratú diesel 6-os Mazdám(105kW). A következő hibával találkoztam, kb. 2 hetente jön elő. Meleg motornál, üresben az alapjárat 2-3 másodpercenként leesik mintha la akarna fulladni, aztán visszaáll és ezt csinálja folyamatosan, de nem áll meg. Ekkor 2000-es fordulat alatt nagyon csörgő hangja van és gyenge is, de 2000 felett rendes hangja lesz és az erő is megjön. Érdekessége, hogy benyomott kuplungpedálnál nem csinàlja az alapjárat ingadozást.

Az lenne a kérdésem, hogy találkoztak-e már hasonló problémával, illetve, hogy melyik alkaltrész okozhatja ezt a visszatérő hibát?

Tudom látatlanban nem lehet pontosan megmondani, de talán van tapasztalatuk ilyennel.

Válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó