2018. Április 26. Csütörtök - Ervin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:19 Szabog9 részére

A fellezult befecskendezőnél visszaszívott olajkorom okozza. Egy métert se szabad így menni, mert tönkre megy a motor. Az olajos koromszemcsék eltömítik az olajszivattyú szűrőjét, így a szivattyú nem tudja felépíteni a szükséges nyomást, és nincs megfelelő kenés. Általában az utolsó olajozási ponton sérül a hajtókar csapágy és a főtengely. Ha már égett is az olajnyomás lámpa, sajnos nagyon esélyes, hogy károsodott a motor. A befecskendező alátéteteket cserélni kell!

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 11:46 Kuzmi részére

Lehet csak csapágyat cserélni, de ha már zakatoló hangja van, és nyikorog, gyanús, hogy más is tönkre ment, a tárcsát kellene megnézni lötyög-e.

Szabog9 | 2017-11-29 10:39

Tisztelt Mazda-Auto!

Két hónapja vásároltam egy 2010-es  Mazda 6  2.2 es motorral szerelt  (132KW, alvázszám:JMZGHA4A601421580)  autót.Körülbelül 1500km után az olajnyomás jelző lámpa sűrűn villogni kezdett majd folyamatosan világított. Ezután az olajteknő és az olajszivattyú szűrője ki lett tisztitva, tele volt olajsárral. Ezután a hiba megszünt. Most kb 1000km múlva ugyan ez a hibajelenség. Motorolaj szint megfelelő,  ACEA-C1  5W-30 as.  Vásárlás után kapta ezt az olajat. Az 1 es porlasztónál kifúvást lehet észrevenni. Kellene cserélni a porlasztócsúcs tömítéseket, okozhatja ez a hibát? Esetleg a porlasztókat kellene bevizsgáltatni vagy mi okozhatja a problémát? Köszönöm válaszát!

mazdarobi | 2017-11-28 20:26

Sziasztok! A TAIHO hajtókar csapágyakról mi a véleményetek?

Kuzmi | 2017-11-28 11:42

Üdvözlet!

2004-es évjáratú mazda 6 kocsim van. Ma reggel azt vettem észre,hogy a legkoni komresszor nagyon zakatol, illetve nyikorog. Gondolom a csapágy ment tönkre benne. A kérdésem az lenne, hogy lehet e külön csapágyat cserélni benne, vagy koplett kompresszort kell vennem? 

A válszt előre is köszönöm! 

mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:17 sanyo0318 részére

Mazda márkaszervizben ki tudják vezérelni az állófűtést. Lehet izzítóstift, vízszivattyú vagy kormolódás.

mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:16 yanpec részére

Nem DPF szűrő baja van az autónak, mert akkor nem futna le a regenerálás. A hátsó lamda szonda vagy a tűzfalon lévő nyomásérzékelő is lehet gond, de a befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, mert elképzelhető, hogy valamely fordulatszámon nagy a résolajveszteség és a túlzott higulás miatt korlátoz le. Ilyenkor a híg olajjal elég veszélyes a regenerálás !

sanyo0318 | 2017-11-27 06:39

Tisztelt mazda-auto.

Nekem egy 2004-es dizel 6-osom van, es azt vettem eszre az utobbi idoben, hogy a kiegeszito futes nem akar elindulni az autoban.

Tanacsot kernek, hogy mit lehetne kezdeni vele hogy ujra mukodjon.

Valaszat koszonom.

Kareee84 | 2017-11-24 15:34 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ és ha esetleg chippelték ? ha átírták a vezérlő elektronikát ? akkor felléphet ilyen jellegű komunikációs hiba ?

yanpec | 2017-11-23 20:23

Köszönöm a válaszát. A DPF számláló 0-z megtörtènt 1500km-l ezelött. Az autó tegnap elött kezdett el vacakolni

 Leálltam tankolni az autópalyán mikor indítottam a motort kigyulladt a DPF lámpa de mèg nem világított, kis idő múlva kb 3km elkezdett villogni, aztán megint 5km ès kigyulladt a motordiagnosztika plusz az esp lámpa valamint min. 50%l levette a teljesítmènyt.

Aztán a szerelőm törölte a hibakódokat, majd közölte, hogy ki kell ba...ni a rèszecskeszűrőt meg kiírni a központi egysègből, mert mindig baj lesz vele.

Mondom ácsi, biztos van valami más megoldás mint szètbuherálni a kocsit. Legalább 15 különböző helyen megtaláltam ezt a kènyszerített regenerálási folyamatot, ès megcsináltam, gyönyörűen le is futott. Ja igen, miután törölte a hibakódokat ès hazaèrtem megint villogott a DPF felirat.

Gyógyszer elgurúrt mondom lesz ami lesz, ennyi helyen csan n írnal hü...get. Regenerálás lefutott DPF kialudt, azóta mentem vele 500km-t, ès eddig hibamentes. Kiváncsi leszek meddig. Főleg autópályán használom. 130km/h sebessègnèl 7,4L fogyaszt. Nem sok ez egy picit?

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó