2020. Január 22. Szerda - Vince

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


OrchidX | 2018-08-08 19:19

Sziasztok. 3 éve tulajdonosa vagyok egy 2004-es GT AWD-nek és sajnos elkezdődött az intenzív rozsdásodás a küszöböknél, hátsó sárvédő...stb szokásos helyeken. Tudtok javasolni Budapesten és vonzáskörzetében olyan lakatost, aki a tipus ismeretében szakszerűen kilakatolná a problémás részeket?

Valamint az autómata váltóból sebességbe téve benyomott féknél álló helyzetben ronda kerregés hallatszik. Amint gurulni kezd az autó, ez megszünik. Tudtok olyan szakit, aki megnézné és mondana rá valamit?

A segítségeteket előre is köszönöm.

alk3sh | 2018-08-08 11:34

Sziasztok!

2008 gh kombi xenon lámpája tegnap este elállítodott az autó orra elé, ugye ez automatikus magasságállítással bír és elvileg mechanikus eszköz szintezése alapján állítódik ami elől s hátul található a felfüggesztés környékén.

Kérdés azt ki lehet valahogy találni hogy melyik a rossz vagy mi lehet az oka? mindekét oldal konkrétan az autó orra elé világít most. tehát nem egy eseti fényszzoró hiba hanem valameyil érzékelő adhat falsch jelet.

Gondolom maga a szenzor rossz ami a szintet adja talán ez mennyire cserélhető  vagy komplett mechanikus elem kell?

köszi a választ ha valaki tudja

 

 

pusi65 | 2018-08-07 23:08 Feri_1992 részére

Még annyit tennék hozzá, hogy jóval lejjebb váltok, nem hajtom a turbót.

pusi65 | 2018-08-07 23:03 Feri_1992 részére

Kedves Feri, fogyasztásmérő nagyon játékszer kategória. Kalibrálható egy kicsit, plusz/mínusz 15% ig. Nekem a valós fogyasztás országút 5.5-6 autópálya 6-6.5 Budapest belváros 6.5-7.5 körül van. Ezek a mérések kattanásig teletankolós, papír-ceruza mérések 14 éven keresztül jó állapotú autóval. 

Feri_1992 | 2018-08-07 16:11

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es évjáratú diesel mazda 6-om hidegen indítás után kb 2 perccel az alapjárat elkezd ingadozni kb 700 és 750 között, miután bemelegedett a jelenség megszűnik. Van ötletetek, hogy mi lehet a probléma ha probléma ez egyáltalán? A másik kérdésem pedig a fogyatással kapcsolatban lenne. Országúton használom az autót, kisebb falukon megyek keresztül (munkába járok vele) és a műszer szerint az átlag fogyasztás 5-5,2 között szokott alakulni (200km-ként nullázom a műszert, hogy pontosabb eredményt kapjak és ezt átlagolom), de ha tankolás után a beletankolt mennyiséget elosztom a két tankolás között megtett kilóméterrel akkor az átlagos fogyasztás 6,5 körül alakul ( a lábam nem ólomból van :) 2000-2500-as fordulatszám között váltok fokozatot). Nektek mennyi szokott lenni az átlag fogyasztásotok? Mennyire pontos a kocsiban az átlag fogyasztást mérő műszer? 

beripeti | 2018-07-26 08:22 Tomtt részére

Köszi! A dugók az ajtó aljából ki vannak szedve, ahogy írtam is a víz kifolyásával nincs semmi gond. Ahogy kinyitom az ajtót azonnal kifolyik, becsukva valószínűleg az alsó gumitömítés miatt nem tud, mert az épp ott van. A probléma, ahogy írtam is a túl sok víz ami belekerül az ajtóba :) abból gondolom, hogy biztosan van jelentősége és szerepe ennek a guminak, hogy ennél az egy ajtómnál néz ki így- Ebből eső után mindig kb 2 deci víz folyik ki, a többiből meg max. pár csepp vagy semmi. És nem azért mert azok ajtaján el van tömődve a lyuk, hanem azért, mert nem tud bejutni 2 deci víz egy pár órás közepes eső közben.

dls | 2018-07-26 07:52

Sziasztok! 2003 1,8 Benzin. A motor ellenőrző lámpa sárgán világít. Hibakód a P0328. a kopogásérzékelőn túlfeszültség érzékelhető. A motor működésén annyit érzékelek hogy néha ingadozik az alapjárat, és alacsony fordulaton nem mindig “ indul meg “ Felsőbb fordulaton a szép egyenletes erős. Kérdésem meghibásodhat maga a jeladó és ez befolyásolhatja az előgyújtási értékeket? A válaszokat előre is köszönöm!

Jocóka | 2018-07-23 21:25

Tisztelt Mazda! Mazda 6 2.0 dizel kombi 2009-es tulaja vagyok! Kb:2 hónapja voltam számítogépes regeneráláson! Meg is történt de másnaptol reggelente(hideg motornál)kék füst és egyenletlen motorhang lép fel          Mindez kb:15-20mp-ig aztán minden rendben  A szervizben azt mondták még hogy a porlasztokon korrekciot hajtottak végre!Pár hét mulva visszavittem hogy mi lehet az ok de ujra a porlasztókon korrigáltak!!!(ezt mondták)!!-Hiba azóta is fent áll!--Esetleg ha tudnának valami érdemlegeset ezügyben szívesen fogadom!_Köszönettel!-Szép napot!

Tomtt | 2018-07-20 20:36 beripeti részére

nem befolyásol semmit, az csak egy külső plusz perem, ha nem lenne ott sem lenne semmi.

 

dugokat az ajzó alján szedd ki

beripeti | 2018-07-20 20:34 pusi65 részére

igen, az világos, hogy kerül az ajtóba víz, néha-néha a többi ajtóból is távozik 1-2 csepp főleg mosás után. Viszont a vezető oldali ajtóból, ahol a gumi úgy néz ki mint a lenti képen,  minden eső után kb. 2-3 deci. Tehát a kifolyással nincs gond, amint nyitom az ajtót azonnal folyik, amíg el nem fogy.

A probléma, hogy a gumi el van érve, több centis darabok hiányoznak így sokkal több víz jut az ajtó mint ahogy az optimális lenne. Ezért érdekelne, beszerezhető-e hozzá ilyen alkatrész.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó