2019. Július 17. Szerda - Endre, Elek

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Wombat | 2018-06-22 14:24 pusi65 részére

köszi Neked is!

a horog már annál van aki fel fogja szerelni, mivel most van nomális karosszéria javítás és alváz/üregvédelmen az autó.

a többi részét meg majd megkérdezem ott, ahol vizsgára viszem majd az autót

Wombat | 2018-06-22 14:21 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

gidovalter | 2018-06-22 09:28

Sziasztok! Sikerült vásárplnom egy aránylag jó állapotú Mazda 6 2.0D kombit, 2003-as évjárat! Mivel ez az első Mazdám és az első dízel autóm, olyan kérdésem lenne, h milyen motorolajat ajánlottok hozzá? esetleg szívesen fogadnék tanácsot a az olaj-levegő és üzemanyag szűrő kiválasztásához is!

ködzönöm a segítséget!

szurotibi | 2018-06-22 07:42

Tisztelt Mazda Autó! Köszönöm a korábbi segítséget, sajnos az nem jött össze. Találtam egy ígéretes 6-ost, de a tulajdonosa nem szimpatikus, nem érzem őszintének. Lehetséges, hogy nem valós a 168 000 km a következő alvázszámú autóban: JMZGY19F661415661? Esetleg törött volt?

Nagyon köszönöm a segítséget!

arde0902 | 2018-06-20 18:30

Hát nekem olyan gondom van,hogy az egyik Mazdámban(‘99-es 626 2.0 DITD kombi)motort cseréltünk,mégpedig úgy,hogy Ausztriából vettem egy ugyanilyen autót,amiből átrakta a szerelő a motort.Ugye Osztrák forgalmiban nincs motorszám,de a motoron van.A Fejér megyei NKH pedig a motorszám alapján azt állítja,hogy a motor egy 323-as Mazdából származik,és 44kw-os,ezért nem legalizálható az átépítés.Tudtommal ez a motor nem is létezett ilyen teljesítménnyel.Ha Önöknek lenne ilyen adatbázisuk,utánna néznének ennek?Persze díjazás ellenében,ha szükséges.RF682998 szám van a beépített motoron.Előre is köszönöm a segítséget.Azért ide írtam,mert a 626-os fórumon nem látok mozgást.

Üdv!

Sz.Árpi.

szraplaw | 2018-06-20 16:01

nem kapott ütést,mert akkor rázna kis tempónál is szerintem,de csak 90km/h -nál lagyobb tempónál lehet érezni folyamatos lassításnál.Természetesen márkaszervíz cserélte gyárira, fékbetéteket nem cseréltek,mert újszerűek voltak. A lábam sem nehéz..,nem tudom mi lehet  a baj,de 10milliós autónál ez igen bosszantó...

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére

A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?

pusi65 | 2018-06-20 15:42 Wombat részére

Üdv. Wombat, már írtam egy választ, de eltűnt… ?

Többféle gyártó csinál a GY-hoz horgot. Mindegyikhez kell vágni, de eltérő mértékben. A legkisebb műtét az MVG -hez kell, – én aztán végigzongoráztam az összes létezőt – (ebay-en elérhető, elég drága, de szerintem megéri mert a legjobb!!) ott annyira keveset kell vágni, hogy hátulról nem is látni, csak alulról aknáról nézve. A csatlakozó is behajtható az üregbe, ezért mintha nem is lenne horgos az autó.:) Ez a típus el van látva kódokkal, beazonosítható, ezért NEM kérnek műbizonylatot. Sok egyéb olcsóbb megoldásra bizony KÉRIK. A bontott horog eleve fel sem rakható, csak “bevizsgálás” után. (mint egy vízművek vízóra) Hiába a márka (Thule) amit leginkább felraktak a márkaszervizek. Egyébként a Thule is el van látva “E” kóddal, ami miatt erre sem kellene, hogy kérjék a műbizonylatot. Minden esetben hivatalos szerelő szerelheti csak fel. Mivel én 100 %-os minőséget akartam, magam raktam fel nem spórolva energiát (2 teljes nap) az üreg és felületvédelemre, precíz szerelésre. Utána csak egy szerelési papír kellett pecséttel :) és most nyugodt vagyok, mert feltehetően évtizedekig hibátlan lesz. Biztosan létezik jó szakember, aki felszereli, de tutira nem úgy, mint SK ugyanis az “gazdaságtalan”.

Feltehetően a vizsgahelyeken is káosz van a jogszabály értelmezése és alkalmazása terén, (lásd utólagos kölámpa és távolsági kiegészítő fényszóró kálváriák) ezért legjobb, ha egy jóakaró, komoly, félbarát szaki szereli fel és viszi vizsgára.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:33 AlbertoGrande részére

E-mailben küldtünk ajánlatot

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:18 arde0902 részére

A típusbizonyítványba minden motorhoz hozzá van rendelve a motorkód, melyet a vizsgabiztosok a műszaki során ellenőriznek. Ezért kérik motorcsere után az igazolást, hogy típusazonos motor került beépítésre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó