2018. Április 20. Péntek - Konrád, Tivadar

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdalife | 2017-11-30 21:54

Olyan kérdesem lenne, hogy 2003as 1.8as benzines 120 lovas mazda6om 2000es fordulat alatt hirtelen lepadlózva elkezd rángatni aztán "elkapja" a fordulatot és megindul, volt hogy teljesen elment az ereje nyomtam a gázt de a motor semmit sem reagált csak esett le a fordulat motorfékkel majd ha visszakapcsokok megindul gyújtótrafó és gyertya cserélve azóta is fennáll a hiba', viszont előtte meg is állt az autó többször és volt, hogy 20 percig el sem indult aztán nagy nehezen beindult és hiba nélkül ment. Teljesen esetleges mikor jó és mikor nem, diagnosztika megtörtént a gyári programmal, semmilyen hibát nem jelzett. Mi lehet a baja, esetleg valakivel volt már hasonló?

SasyZ | 2017-11-30 12:55

Tisztelt Mazda-auto!

Szeretett 2006-os 2.0 dízel hatosom érdekes dolgokat kezdett el produkálni a napokban. Kezdődött a hátsó ablak fűtés gombbal. Megnyomásakor csak egy halk pittyenés és seemi más, mindaddig, amíg egy bizonyos szintig be nem melegszik a (motor, kaszni, műszerfal, relé?) kocsi. Akkorra meg ugye a fűtés is leszedi a párát. Ma reggel ott tartunk, hogy a webasto nem indul, nincs távolsági világításom (a fénykürt megy) és ilyenkor ködlámpát sem kapcsol. Amikor visszajön a távolsági, van ködlámpám is. Ezeknek viszont nincs köze a kocsi bemelegedéséhez. Milyen kisördög bújt belé?

Válaszát köszönöm!

Imi73 | 2017-11-30 12:23

Tisztelt Mazda-auto! 

Autóvillamosság témában kérnék segítséget:

2009.-es 2.2 dízel 125 lovas Mazda6 kombim van. 

Egy ideje ha hosszabb ideig (8-10 nap) nem használom az autót, valami lemeríti az autót. Akksi csere megtörtént, de továbbra is fenn áll a probléma. Kimértük, a multimétert a negatít pólus és a saru közé kötve a járművet csukott bezárt állapotban, 0,1A fogyasztás mérhető a 0,01-2 helyett. 

Mekkora érték a megfelelő? 

Eljutottunk odáig hogy az utastéri biztosítéktáblán a "ROOM" belsőtér biztosítékot eltávolítva beáll a jó értékre. Semmi hibát nem találtunk. 

Tudna valamit tanácsolni? 

Köszömettel: Imi

rasotamas | 2017-11-30 09:57 mazda-auto.hu részére

Hűha! Sejtettem, hogy nem olcsó, de nem gondoltam, hogy 6 számjegyű. Érdemes színazonost keresgélni, hogy elkerüljem a fényezés nem elhanyagolható költségét, vagy úgyis el fog ütni mindig?

mazda-auto.hu | 2017-11-30 07:47 rasotamas részére

Természetesen tudunk rendelni új ajtókat, de nem olcsó. Az első ajtó darabja bruttó 147.999.- Ft a hátsó ajtó pedig bruttó 160.337.- Ft. Jó állapotú bontottban lehet tudunk segíteni, kérnék egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre

rasotamas | 2017-11-29 12:47

Kedves mazda-auto!
Az lenne a kérdésem, zsír új ajtókat lehet-e kapni és mennyiért?
2004-es 5 ajtós autó.

Vagy nem gazdaságos, keresni kell jó bontottat?
Köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:19 Szabog9 részére

A fellezult befecskendezőnél visszaszívott olajkorom okozza. Egy métert se szabad így menni, mert tönkre megy a motor. Az olajos koromszemcsék eltömítik az olajszivattyú szűrőjét, így a szivattyú nem tudja felépíteni a szükséges nyomást, és nincs megfelelő kenés. Általában az utolsó olajozási ponton sérül a hajtókar csapágy és a főtengely. Ha már égett is az olajnyomás lámpa, sajnos nagyon esélyes, hogy károsodott a motor. A befecskendező alátéteteket cserélni kell!

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 11:46 Kuzmi részére

Lehet csak csapágyat cserélni, de ha már zakatoló hangja van, és nyikorog, gyanús, hogy más is tönkre ment, a tárcsát kellene megnézni lötyög-e.

Szabog9 | 2017-11-29 10:39

Tisztelt Mazda-Auto!

Két hónapja vásároltam egy 2010-es  Mazda 6  2.2 es motorral szerelt  (132KW, alvázszám:JMZGHA4A601421580)  autót.Körülbelül 1500km után az olajnyomás jelző lámpa sűrűn villogni kezdett majd folyamatosan világított. Ezután az olajteknő és az olajszivattyú szűrője ki lett tisztitva, tele volt olajsárral. Ezután a hiba megszünt. Most kb 1000km múlva ugyan ez a hibajelenség. Motorolaj szint megfelelő,  ACEA-C1  5W-30 as.  Vásárlás után kapta ezt az olajat. Az 1 es porlasztónál kifúvást lehet észrevenni. Kellene cserélni a porlasztócsúcs tömítéseket, okozhatja ez a hibát? Esetleg a porlasztókat kellene bevizsgáltatni vagy mi okozhatja a problémát? Köszönöm válaszát!

mazdarobi | 2017-11-28 20:26

Sziasztok! A TAIHO hajtókar csapágyakról mi a véleményetek?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó