2018. Január 21. - Ágnes

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-10-12 13:15 nagyand részére

Amikor szervizre bejelenti az autót, akkor a munkafelvevő látja az autó “életét” és intézi a garanciális javítást is. Ennél a motornál nem jellemző az átégés, de megéri elvégeztetni. Megbontás esetén szükséges a nyomócsövek cseréje is ami elég költségessé teszi a javítást, de olcsóbb, mint egy motorfelújítás.

donkazoltan | 2017-10-11 12:40

Tisztelt Szakértők!

Nekem egy 2002-es 6-osom van.
Szeretnék alvázvédelmet csináltatni rajta, mert a jobb hátsó íven már látni kicsi rozsdát, hólyagosodást. A neten keresgélve találtam olyat, hogy az üregvédelmet rajz alapján utólagos furással oldják meg. Másik helyen meg azt olvastam, hogy ők nem furnak kasznit mert az utólagos furás ,megbontja a galván réteget!
Mi az Ön véleményük erről a dologról?
Melyik eljárást végzik Önök a márkaszervízben?
Köszönöm!
Donka Zoltán

nagyand | 2017-10-10 13:54 mazda-auto.hu részére

Köszönöm segítségét,

2-3 héten belül viszem az autót 120ezres szervízre. Milyen garanciális javításra gondolt? (Mert megemlíteném a szervíznek, ha esetleg elfelejtenék)

Porlasztok alatti tömítés cseréje mennyire indokolt ezen típusoknál 120.000km-es szerviznél?

Köszönöm

mazda-auto.hu | 2017-10-10 13:49 nagyand részére

Első körben az akksit kellene bevizsgáltatni. Márkaszerviz tud ebben segíteni, műszer és speciális töltő kell hozzá. Lenne egy garanciális javítás is, amit szintén meg lehetne egy úttal oldani.

nagyand | 2017-10-09 12:45

Tisztelt Mazda-Autó

2013-as M6 2.2D 175LE autónál, nem töltödik fel az E-loop rendszer, nem aktiválódik a Stop-Start rendszer sem.

Tapasztalataik alapján mi a leggyakoribb oka annak, hogy az E-loop nem töltödik fel. (Visszajezés motorféknél mutat valamennyi vissza töltést de több száz kilóméter után is csak egy rublikát mutat töltötnek a visszajelzö)

Valójában nem mintha hiányozna a start-stop mert nem használnám de azért az ember szereti ha minden müködik egy autón. :-)

Az autóban 114000km van.

Elöre is köszönöm válaszát.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 14:30 MARCZIGY részére

Végig szervizelték az autót, és láncos a motorja. Ha kapok egy forgalmi és személyi másolatot a garai@mazda-auto.hu címre, elküldöm a teljes anyagát.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 14:21 louiking részére

Egyszer se volt szervizen az autó, a garanciális anyagában van egy bejegyzés 22 hónapos korában, akkor már 100.614 km volt benne.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 14:17 ZenÉsz részére

Hát végig nincs szervizelve, mert csak három bejegyzése van összesen, de a kilométer reális. A benzinesek láncosak, csak a dizeleknél van 120 ezrenként vezérműszíj csere.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 14:01 nagyand részére

Nincs kiterjesztett garancia az autón.

Nem kell állítani semmit.

mazda-auto.hu2 | 2017-10-06 13:52 Renee részére

Lehet, hogy már elkésett a válasz, de végig szervizelt, és valós a kilométer is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó