2024. Március 19. Kedd - József
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Egymillió Mazda CX-5.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Világelső Mazda motor.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Tattila82 | 2019-10-07 20:59 ktamasistvan részére
Szia, sajnos ennél nem tudom. De gondolom mint másik autóimnál itt is a középkonzol alsó részénél lesz.
Lényeg hogy van a fűtő radiátor és arra megy egy cső meg elmegy egy. Ezt kell nyitni zárnia valaminek.
Eddig mindig műanyag cucc volt egy bovdennel amit jelen esetben egy motor mozgat hiszen elektromos szabályzású.
Nekem még nem volt bajom vele ezért nem tudom hol lehet pontosan.
ktamasistvan | 2019-10-07 19:45
Szia Tattila82!
Hol keressem a fűtéscsapot?
Tattila82 | 2019-10-07 19:04 ktamasistvan részére
Szia, hobbiszerelőként én azt mondanám nem nyit ki a fűtéscsapod, nem szabályozza az elektronika.
A nyári vizkilengésed meg független ettől, ott lehet a ventilátorok nem kapcsolt be hűtésre amikor kellett volna.
De ez csak az én meglátásom.
Üdv
ktamasistvan | 2019-10-07 16:54
Tisztelt Mazda-auto.hu és Mazda tulajdonosok!
Nekem egy 2005-ös Mazda 6-om van a 2.0 diezel 143 lóerős motorral és kombi kivitelben.
Sajnos ma tapasztaltam hogy nem működik a fűttés se klimával se nélküle. Tavalyi szezonba végig jó volt. A víz hőfok rendesen felmelegszik de nem fúj meleget.
Nyáron tapasztaltam a nagy melegben még teljesen felment a vízhőfoka de aztán visszaállt középre. Gondolom ez is összefüggésben lehet vele.
Kérem segítségeteket ötleteket valakinél jelentkezett-e hasonló probléma?!
Köszönöm előre is!
pgy56 | 2019-10-05 11:49
Kapcsolódva ‘nagyand | 2019-10-04 07:15 kérdéséhez.’
Én is akku csere előtt állok. Az enyém 2,2 D GJ 150 LE start/stop i-eloop. Csere akkumulátornak ezt néztem ki
https://www.varta-automotive.hu/hu-hu/battery-finder?type=pc&year=2013&make=72&model=10888&engine=59412&etn=585+501+080|&rec_etn=585+501+080|&ss_etn=585+501
A Mazda kézikönyv szerint viszont más típusú aksi kell a sima start/stop és a start/stop + i-eloop-os autóhoz.
Kérdésem, hogy a kiválasztott akksi megfelelő lesz-e?
Segítségét előre is köszönöm
nagyand | 2019-10-04 07:15
Tisztelt Mazda-Auto,
Segítségét kérném abban, hogy 2013-as 2.2D 175LE 6-os (GJ) mazdámban az akkumulátor cserét követöen, fel kell tanítatni valamit az autóval, vagy “csak” ki szerelem a régi akkumulátort és beszerelem az újat és indulhatok az autóval az utamra?
Esetleg kell az akkumlátor cserénél programozni valamit szakszervízben?
Segítségét elöre is köszönöm.
ZolTTán71 | 2019-09-25 08:52
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék!
Van egy 6.os Mazdám 2007-es évjárat, 2,0 benzin sport kivitel 147 Le
Olyan hibát produkált a minap, hogy ha visszaesett a motor fordulat 2500 alá, majd gyorsítani szerettem volna és intenzíven odaléptem neki, akkor a motor fulladozott, rángatni kezdett. Ha visszengedtem, akkor kisimult a járása...Ha nagyon finoman emeltem a fordulatot, akkor kevésbé,vagy egyáltalán csinálta ezt. Alapjáraton és 3000 fölötti fordulaton nem jelentkezett ez a dolog. Azaz étdekes, hogy random produkálta a hibát, volt, hogy 15-20 km-en át semmi rendellenes nem történt.Aztán egyszer csak megint.
Mi lehet az oka? Lehet az egyes lambda szonda hibája?
Köszönöm a segítséget.
Tattila82 | 2019-09-23 12:05
Tisztelet Mindenkinek!
Nekem van egy 2006 F/L 143Le diesel darabom. Az idén közel 1 milliót költöttem rá Mazda szervizben (szélvédő, injektor, EGR, részecskeszűrő, klíma, generátor,stb) De még mindig nem az igazi.
Jelenleg a hibák: 1.2200-2500-as fordulatig nem igazán húz, előtte utána nagyon teker és változó helyzetekben jön elő de nem mindig. 2. 1250-es fordulatszámon rángatózik de szintén nem mindig! 3. Senki sem fejtett még meg, alapjáraton hidegindításnál valami karistoló fémes hang ami bemelegedés után teljesen elmúlik.
Valami ötlet esetleg ?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2019-09-23 11:00 marmiklos@chello.hu részére
Válasz Faithless – nek is :
Nagy valószínűséggel a hozamszabályzó szelep hibája okozza, ennek nincs hibakódja.
marmiklos@chello.hu | 2019-09-08 13:00 Faithless részére
Üdv.
Nekem is hasonló probléma jelent meg a 2006-os dizel 6-osnál. Szakszervízben voltam, kicserélték az EGR szelepet és a turbo szelepet, fizettem kb 110000 forintot de a probléma továbbra is fennáll. Kapott esetleg valami ötletet, hogy mi lehet a hiba? Hibakód nem jelenik meg.
Üdv Miklós