2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2018-04-20 08:00 CsIstván5891 részére

Rossz az alvázszá, nem ismeri fel a rendszer.

CsIstván5891 | 2018-04-19 15:45

Tiszteletem. Érdeklődnék a JM1GL1V56H1109004 mazda 6 iránt, 64000 km környékén össze volt törve, és az érdekelne hogy Mazda szervízben hitelt érdemlően került e javításra vagy onnatól kezdve nem tudni az állapotáról hogy megfelelő e? Esetleg álljak e a megvételétől? Üdvözletem.

nagyand | 2018-04-19 08:56

Tisztelt Mazda Autó

Arra lennék kiváncsi, hogya 2013-as M6 2.2D Revolution automban, mely manuális sebességváltós a SCBS hogy müködik?

Autómata váltosnál logikusan vészféknél nem fullad le a motor, de mi a helyzet a manuális váltós autóknál?Hogy oldja meg a rendszer az SCBS aktiválását? Lefullasztja a motort? Feltétlezem az SCBS a tengelykapcsolót nem tudja müködtetni. A motor/váltó nem károsodik ebben az esetben?

Amiket láttam videókat a Youtube-on ott  mindegyik autó autómata váltós változat.

Elöre is köszönöm a magyarázatot.

 

alk3sh | 2018-04-13 13:54 mazda-auto.hu2 részére

Második tulaja vagyok, Korábban Cegléden és önöknél lett szervizelve mielőtt én megvásároltam. Önök tudják, ha valaki tudja :) Amióta nálam van nem lett szerelve ilyen okból. Elnézve kiszerelés után gyárinak tűnik. A két oldalból a rögzítésnél a belső teljesen korrodált látszik hogy a korábban eltört és el is tűnt szinte, és a bepréselének az egyik fele tartott csak ami idővel megadta magát. Nyilván az meg nem elegendő. Igazából nem hiszom hogy bármit lehet tenni, hisz 10 éves, csak érdekességképp mutattam meg azon kívül hogy kisebb vagyonba került a javítása :S.

 

íme kiszerelve

 

 

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:25 atis7 részére

Elnézést ZsoJan felhasználó névre küldtem a választSfKG

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:22 ZsoJan részére

Az esetek többségében a vákumoldali hiba okozza, azt kell átnézni, lehet egy egyszerű repedés valamelyik csövön, laza bilincs, vagy szenzorhiba stb.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:19 bbbalazs részére

Lehet, hogy rossz kerékméretre van beállítva, Mazda műszerrel kell megnézni, és 17-esre kell állítani. Nem hinném, hogy a benzines váltó szakszerűen beépíthető lenne a dízelbe.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:23 Tamáska részére

A gyári program csak FOMOCO-t hoz erre az alvázszámra, 7.126.-Ft+ÁFA-ért darabját.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére

Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.

ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére

A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó