Mazda Premacy

2018. November 17. Szombat - Hortenzia, Gergő

Mazda Premacy

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Piezzo | 2018-11-15 15:29 SL részére

Üdv SL!

Hol található az EGR jeladó ami el volt szakadva?

Esetleg tudna küldeni egy képet erről?

Köszönöm előre is

Piezzo | 2018-11-15 13:26

Tisztelt Szakértő!

 

Van egy 2003-as Premacy 2.0 DiTD amin villog az ízzítás jelző állandóan. Ki lett olvasva a hiba: P0403. Mit lehet ezzel tenni még mielőtt szervízbe vinném?

Köszönöm előre is a válaszokat.

vargasanyi79 | 2018-07-09 21:33

Üdv. Van egy Ditd premacym. Se hidegen se melegen nem akar indulni csak ha fújok be neki egy kis hideginditót. Teker az önindító rendesen. Relèk jók. Menet tulajdonsága jó. Választ előre is köszönöm.

SL | 2018-05-27 22:35

Üdv!

Problémám adódott a Mazda Premacy 2.0 DITD indításakor. Az autó csak nehezen akar beindulni, hidegen és melegen egyaránt. Az izzító gyertyák jók. Ha rákapcsolom a gyújtást akkor az adagoló felől kattogást lehet hallani. Az előtöltést szabályzó mágnesszelep okozhatja a problémát?

Válaszokat előre is köszönöm!

SL | 2018-05-16 15:53 Piezzo részére

Üdv!

Nem vagyok szakértő, viszont én is ilyen hibajel mellett vettem meg a premacymat ezelött 9 évvel. Fennáll még a hibajel? Nálam egy márkaszervíz azt olvasta ki, hogy az EGR szelep jeladója hibás, ill. adagoló eprom hiba. Mivel az autóm indult, teljesítményében nem vettem észre változást ezért hagytam, mert az alkatrészre és javításra horror árat mondtak. Ezután elkeztem én is fórumozni és beszereztem egy bontott EGR jeladót, ill a hozzá tartozó vákuum szelepet. Ezeknek a cseréje sem oldotta meg a “hibát”. A valós hibaok az volt, hogy az EGR jeladó csatlakozó vezetéke el volt szakadva. A motorblokkhoz érve eldörzsölődött.

kovi2 | 2018-03-31 17:35 Piezzo részére

Szia!

Ilyen értékek mellett soha nem fog izzítani,gyári érték nem mega ,kilo ohm , hanem csak 1-2 ohm között kell mérni, a gyári étrék talán 1,2ohm.Szerintem kuka mind a négy.Be kell menni autós üzletbe, kérni a típusának megfelelőt, és azon egy összehasonlító mérést végezni ha nem vagy biztos a dolgodban .

Üdv.

Piezzo | 2018-03-31 11:10 mazda-auto.hu2 részére

Megnéztem az izzítórelét, az jó. Kimértem a gyertyákat, íme az értékek: 2 MOhm, 12,4 MOhm, 7,6 MOhm, 124 KOhm. Test és gyertya között mérve. Létezik, hogy ilyen eltérések vannak?

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 13:26 janibacsi részére

Nagyon valószínű.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 13:25 Piezzo részére

Elég szomorú, hogy egy márkaszerviz nem tud segíteni, így csak a magunk nevében merek nyilatkozni, mi kiolvassuk a hibát. Azt javaslom, hogy a környéken olyan szervizt kellene keresni, amelyik már régóta Mazda márkaszerviz, és ért hozzá. Egyébként több dolog is okozhatja, a leggyakoribb az izzítórelé, és az előtöltés hibája.

Piezzo | 2018-03-26 20:03

Tisztelt Szakértő!

2003-as 2.0 DitD Mazda Premacyban folyamatosan villog az izzításjelző. Hidegben rendesen indul, normális a motor járása, eddig nem állt le, nem tapasztalok nála romlást. Több helyen probáltattam kiolvastatni a hibát de nem tudnak rácsatlakozni, még a Márkaszervíz is elutasított. Mi lehet a baj, illetve hova tudnám elvinni kiolvastatni a hibát?

Köszönöm előre is a válaszokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó