2025. Június 20. Péntek - Rafael

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-04-26 08:02

Így van.

Oszi | 2006-04-25 20:39

akkor mindent osszegezve:oda bekotok egy jel atalakitot megy egy megfelelo keresztmetszetu tap kabelt,az erosito bekapcs vezerles meg mehet arra a tapra ami kiszolgalja az aktiv szubot (gyujtaspozitiv).és mar kesz is a mely lada bekotes.Az nekem csak jo hogy atment egy LP szuron mert akkor nekem mar errol nem kell gondoskodnom.Vegulis csak a gyari BOSE helyere rakok egy masik aktiv rendszert ami erosebb.koszi szepen

mazda-auto.hu | 2006-04-25 15:43

Bocsánat! Nem vettük észre a kérdésedet. A szub az aktív. A jelet a Bose központból kapja, de csak a saját erõsítõje erõsíti azt fel. Erre nincs leírásunk, de a villamossági szerelõnk mérései alapján ez egy LP szûrõn átment, hangszórószint erõsségû jel.

Oszi | 2006-04-25 11:00

Azt mar sikerult kideritenem hogy negy szal madzag megy hatra.ebbol az egyik +12V a masik az test.tehat aktiv sub,a masik ketto az valamilyen jel,de milyen?segitsetek letszi.elore is koszonom .

Oszi | 2006-04-24 16:36

Nem lehet ennek utanna nezni valahol?A subwofer az aktiv vagy passziv?csak hangszoro jel megy hatra vagy tap is?

mazda-auto.hu | 2006-04-24 15:52

Igen, bár személy szerint én még nem bizonyosodtam meg errõl.

Oszi | 2006-04-24 15:44

tehat csak melyhangok mennek oda,akkor mar csak a tap-bekotest kell megoldanom,es meg a magnot sem kell kivenni a helyerol?a csattira ra lehet tenni az atalakitot?

mazda-auto.hu | 2006-04-24 15:21

Már aluláteresztõ szûrõn átment, de magas szintû jel megy bele, azaz hangszórójelszint. Magas jelszint fogadására alkalmas Rockford, vagy hangsz.jel-RCA átalakító kell hozzá.

Oszi | 2006-04-24 12:38

mazda 6 kombi gt van bose hifivel.kerdesem a kovetkezo.a potkerekbe szerelt subwoofer jelet hasznalhatom erositohoz?rockfort erosito ,lada beszereles.

Lounge | 2006-04-07 12:01

Köszi, szépen a gyors választ!

Szabolcs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó