2025. Július 7. Hétfő - Appolónia

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-16 14:08 matesz részére

Igen.

mazda-auto.hu | 2009-11-16 14:08 Bálint66 részére

Igen, ajánlott. A hátsó differenciálmű esetében sem ajánlatos a gyárilag ajánlott 60000km-t megvárni, de a váltó esetében sem a 100000km-es ajánlást. Igen elszíneződött például a diffi olaj még 25000km-es intervallum esetén is.

matesz | 2009-11-16 13:52 matesz részére

most találtam a hátsó könyöktámaszban egy dvd rom lejátszót...???ezen van a gyári navi prg?

matesz | 2009-11-16 11:46

lecseréltetem mindenképp.bár augusztusban volt utoljára szervízben, de soha nem lehet tudni...

Bálint66 | 2009-11-16 11:25 Bálint66 részére

Váltó + kuplung olaj csere...

Bálint66 | 2009-11-16 11:24 matesz részére

Én mindenkinek szoktam ajánlani aki "új" autót vásárol magának, hogy motorolajat és olajszűrőt cseréljen hisz az a biztos. Továbbá a többi szinteket is ellenőrizze le. Legalább Te is tudni fogod, hogy: "na innentől van benne új olaj, legközelebb ekkor kell cserélem". Szervízben pedig úgy nagy általánosságban ami kell a megfelelő műszaki állapotokhoz.

Ha gondolod, meglehet próbálni a váltóolaj cserét is. Lehet használna.

matesz | 2009-11-16 11:16 Bálint66 részére

köszönöm a részletes választ.Szerdán elviszem a szervízbe egy átvizsgálásra.Mit érdemes még megnézetni rajta?Tudni kell erről az autóról, hogy motorcserés volt.5000 km van benne.Az autóban 58000.

high-8 | 2009-11-16 11:16

a navira visszatérve nagyon filózom rajta,h melyik megoldás lenne jobb,venni egy 7collos tft kijelzőt és hozzá egy dvd lejátszót,de ez esetben meg kell oldani az elhelyezhetőségét,ami ugye a 8-asnál nehéz mint beszéltük!gyári kijelző minősége evvel az AV kapcsolóval javítható?

Bálint66 | 2009-11-16 11:04 matesz részére

A kuplungtárcsa kopása folyamatosan nehezülő kapcsolással jár; a hirtelen bekövetkező nehézkes működés, vagy lehetetlenné váló sebességváltás a kinyomócsapágy és/vagy a kuplungszerkezet törését jelzi. A kuplung hajlamos alacsony fordulatszámú csúsztatásnál az erős rázkódásra. A felengedett tengelykapcsolónál jelentkező, majd kinyomott pedálnál elhalkuló váltózaj a nyelestengely csapágy kopására, fordított esetben (azaz kinyomott pedálnál jelentkező zaj) a kinyomócsapágy elhasználódására vezethető vissza.

Szerintem biztos hogy szokatlan a másik autóhoz képest. Véleményem szerint megszokás kérdése, hisz minden autó más és más.

matesz | 2009-11-16 10:55 mazda-auto.hu részére

Köszi,
hát ez az, hohy mihez képest. :)Rs4 es audihoz tudom hasonlítani.Ahhoz képest is kemény.Ha kinyomom van egy furcsa ropogos hangja...nehéz vele úgy elindulni, hogy ne rángasson,de lehet, hoyg ez ilyen, meg kell szokni...?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó