2025. Május 17. Szombat - Paszkál

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


matesz | 2009-11-30 22:45

sziasztok.
rossz uton van egy fura kopogás elöről.nagyon gyors egymás utáni.ha lépésben megyek akkor is.a szervizben azt mondták, hogy a fútómű rendben, meghuztak egy laza motortartó bak csavart, de semmi nem változott.tudom, hogy látatlanban ez nagyon nehéz, de talán van valami tipp, hogy mi lehet...köszi.

high-8 | 2009-11-30 10:45

motorcserét azért javasolják mert egyik szervíz sem szedi szét, tisztítja ki és rakja össze a motort, a kuplungodnak meg sztem semmi baja,ha komoly gond van pl csúszik érzed a fordszámmérőn is!

mazda-auto.hu | 2009-11-30 10:06 Sanyee részére

Sajnos nincs, illetve egyáltalán nem egyszerű, mivel nics bevezetékelve a vezérlőegységbe. Egyelőre nem "nyomoztam ki" a módját.

Sanyee | 2009-11-28 17:02

Üdv! Nekem egy RX-8 Rev L autóm, de nincs benne tempomat! Van lehetőség a gyári tempomat utólagos beszerelésére? Mennyibe kerülne? és mennyi idő a beszerelés?

mazda-auto.hu | 2009-11-23 11:15 Bálint66 részére

A wankel esetében nincs problémás kartergáz nyomás.

matesz | 2009-11-23 10:57 mazda-auto.hu részére

köszi,.nekem is ez derengett.

Bálint66 | 2009-11-23 10:52 mazda-auto.hu részére

Ezt nem tudtam! Otto motornál szoktam én ugye ezt. De most már tudom ezt is. Köszi! :)

mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:43 Bálint66 részére

Az RX-8 esetében az a legjobb, ha hidegen a max. jelzésnél áll az olaj.

zzoltan | 2009-11-23 07:36 matesz részére

A meleg motornál való ellenőrzés azért értelmetlen, mert a hideg olajat úgysem szabad rátölteni.
Én mindig hideg motornál ellenőrzöm és töltöm fel a maxig.

Bálint66 | 2009-11-23 00:45 matesz részére

Én hideg motornál szoktam ellenőrizni. Meleg motornál nem mutat pontos értéket a pálca. Nincs ilyenkor pontos érték. Maxon sem jó hagyni, az nem tesz jót neki. Fele és maximum a 3/4-e között ha van az úgy jó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó