A csapat tulajdonosa, és az első számú SpeedSource RX-8 versenyautó pilótaduójának egyik tagja, Sylvain Tremblay a következőképpen foglalta össze az ST kategóriás laguna seca-i szereplésüket: „A 70-es rajtszámú autónkkal akkor álltunk be a boxba, amikor én úgy gondoltam ez a megfelelő időpont. Ezzel együtt egészen a 3. helyig tudtuk felküzdeni magunkat a versenyben. A holtszezonban kitalált szabálymódosítás, ami korlátozza a felvehető üzemanyag mennyiségünket, az utolsó körökben nagy hátrányba sorolt bennünket, mivel még egyszer tankolnunk kellett a boxban.. Akármennyire is jók voltunk egész hétvégén, visszaestünk a 12. helyre. Ez nem egészen olyan eredmény amire számítottunk, de végül is a sebességünk, és a teljesítményük tökéletes volt, csak nem volt szerencsénk az üzemanyag felhasználással. Szerettünk volna a Mazda rajongóknak jó szórakozást nyújtani, cserébe a támogatásukért.”
Az átlagfogyasztási problémák ellenére, nem veszett el minden. A csapat idei újoncai, Ray és Rob Huffmaster, a 65-ös Mazda RX-8 ST-ben először végeztek az első tízben, 9. helyezésükkel. A harmadik autó, 68-as rajtszámmal szintén nagyon jó helyen állt a versenyben, annyira, hogy át is vették a vezetést, de őket is sújtotta az üzemanyag felhasználási probléma, így egészen a 14. helyig estek vissza.
Avondale, Arizona – Laguna Seca után az Avondale –ben található Phoenix versenypályára érkezett a Grand Am ST mezőnye. Itt az első számú Mazda RX-8 –ban a Sylvain Tremblay és David Haskell pilótapáros 5. helyen érkezett a célba. Bár az edzésen nem sikerült az első ötbe kerülniük, nagyon okosan versenyeztek, figyelve arra, hogy spóroljanak az üzemanyaggal az utolsó körökre. A csapat két, a Japán Túraautó Bajnokságból érkezett közkedvelt pilótának is lehetőséget biztosított erre a versenyre az egyik RX-8 –ban. Annak ellenére, hogy Nobuteru Taniguchi, és Eiji Yamada először ültek a Speedsource RX-8 ST-ben, az edzésen a hetedik legjobb eredményt érték el. A verseny folyamán végig nagyon jó helyen álltak, de végül a Laguna Seca –ban már bevezetett üzemanyagkorlátozás okozta a vesztüket, és csak a 16. helyen végeztek. „ Már előre vártam a találkozást a két pilótával, akiket már ismertem a JGTC szériából. Nagyon jó volt a hozzáállásuk, kíváncsiak voltak minden adatra, hogy minél gyorsabban tanuljanak. Az információváltásban kis késedelmet okozott a fordítás, de mindketten nagyon professzionálisan végezték a dolgukat, és öröm volt dolgozni velük,”-mondta Tremblay.
Scott Schlesinger és Ken Dobson a 68-as Mazda RX-8 –sal esélyt kaptak, hogy itt Phoenix-ben az első tízbe kerüljenek, és ki is használták ezt. Nyolcadik helyezést értek el, ami az idén már a második első tízes pozíciójuk volt. A Huffmaster apa-fia duónak már nem volt ilyen szerencséje. Rendkívül jól kezdtek, de egy a elektronikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. A következő forduló Connecticut –ban lesz május 27-én.

A Speedsource csapat és a Mazda RX-8 –ak, két versenyen is részt vettek, legutóbbi beszámolónk óta. A Mazda hazai pályájának számító Laguna Seca-ban nagyon sok rajongó várta a csapat, és az Mazda RX-8 –ak jó szereplését, de a korábbi szabályváltoztatások nem kedveztek a csapatnak. Az avondale-i 200 mérföldesen viszont már valamivel jobban alakultak a helyezések.