2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zotya87 | 2015-07-30 10:44

Tisztelt Mazda-autó! Van egy mazda 3-am (sport 2.0 gta 2007-es évjárttal) és olyan problémám lenne , hogy a sárga motorhibakód világít a műszerfalon ami 4 -5 km után elalszik. De van úgy ,hogy 10 km után sem akar kialudni, viszont az autón nem lehet észre venni semmit, ugyanolyan fürge, nem rángat nincs más hangja a motornak. Ön szerint mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel Zoltán

fagyu | 2015-07-29 18:22 dpf_killer részére

Kedves Fórumozók! Én is hasonló problémával küszködöm. Az egyik kulcs távirányítója nem működik. A kereskedő szerint lemerült benne az elem. Nosza vettem egyet, amit rögvest ki is cseréltem, de semmi hatás. Az cr2025 elemet megmértük bő 3V. A használatiban csak sima elemcserét írnak és szó sincs semmiféle betanításról. Talán a távirányító lenne rossz? Egyáltalán mi az a betanítási procedura? Előre is köszi a segítséget, útbaigazítást!

Csabi | 2015-07-17 23:14 mazda-auto.hu2 részére

 Köszönöm a választ! Ezek az árak mérföldekkel jobbak, mint amit a mazda szervízben mondtak. Annyit még meg szeretnék kérdezni, hogy az utángyártottat hol lehet kapni, csak, hogy a típust meg tudjam nézni? 3 autóalkatrész bolt webshop-jában néztem, de egyik helyen sem volt olyan típus, mint amilyen az enyémben van. A szűrő egy Parker gyártmány és egy "PHCIC" felirat van még rajta.

 

Köszönöm előre is a választ!
Üdvözlettel: Simon Csaba

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 10:37 Csabi részére

 Van hozzá utángyártott szűrő, durván bruttó 14.000.-Ft

A gyári pedig bruttó 41.460.-Ft

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 10:35 kreystonpool részére

 Mindenképpen klímáshoz, vagy szakszervizbe kell vinni.

Lehet, hogy csak az egyik szelep hibás, és elengedte a gázt.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 10:32 fagyu részére

 Az olajfolyásra látatlanul bármit is mondani, csak találgatás lenne.

 1. Búra bruttó 3.75.-Ft

2. Szellőző dogó, szerepe van, és bruttó 573.-Ft/db, ajtónként 3 db.

3. Van az ajtón kárpit, bruttó 35.270.-Ft + a patentok.

Rendeléshez alvázszám szükséges.

Csabi | 2015-07-16 22:34

 Üdvözlöm!

 

Sajnos nem tudok elmenni szó nélkül mellette. Az idén azt tapasztaltam a 2004-es dízel 3-asomnál, hogy nem hűt eléggé a klíma. Elvittem szerelőhöz és az interneten olvasottak alapján a szárítószűrőt bizony cserélni kell alapon, elkezdték intézni a beszerzést. Minden beszállítónál volt egy fajta típus. Mivel az autóban még sosem volt cserélve, így nem lehetett tudni, hogy milyen típus való bele. 10.000 alatt volt a szűrő. Egyik kollégám egy olasz gyártójú autójánál (talán a km óra függőleges állását onnan vette át a Mazda, nagyon helyesen) talán 4000 Ft-ért kapott hozzá. Nos kiderült, hogy a megrendelt szűrő bizony nem jó. Vékonyabb, a kivezetések egyáltalán nem olyanok. Pedig Mazda 3-ashoz ilyet írtak mindenhol. Mivel tudjuk, hogy a motor megegyezik több típusú autóéval, így az amerikai autónál is hasonló lehet. Nos, az valamivel több, mint 10.000 Ft. De annak is teljesen más a kivezetése. Abból lehetne mókolni valamit, de nem éri meg. Így - miután megtudtam, hogy a bele való gyári mennyibe kerül, letettem a cseréről. A 13x-os árat rendkívül, iszonyúan, irreálisan soknak tartom. Közben a klíma hűtőt cserélni kellett, mert szétmálott, mint a papír. A kapilláris csövet is tisztítani kellett, mert fekete sár volt rajta, valószínűleg a kompresszor miatt. Most jobban hűt, mérföldekkel. De a szűrő roppant mód idegesít. Mivel tud többet a másik gyártójú autókban használtnál? Előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Csabi 

 

fagyu | 2015-07-16 15:13 fagyu részére

Kedves Mindenki!

 

Mivel olajfolyás-problémámra nem érkezett ötlet, így folytatnám egy-két alkatrész problémával...

 

1.: Hiányzik a rendszámtábla világítás. Pontosabban megvilágítás az van, mert kettő lámpabura fel van fogatva és úgy néz ki, mintha csak egy takaróelem hiányozna.

Mennyibe kerül egy gyári a sedan kivitelhet (2005, 1.6 CD110 TE) ill érdemes-e bontottban gondolkodni?

 

2.: Az összes ajtó alján 3-3 kis rés van kialakítva, de csak a bal első "lyukaiban" van valamiféle szögletes müanyag dugó, amiknek a tetején gumi lapka (membrán?) van.

Egyáltalán szükség van-e ezekre és vajon mennyibe kerülhetnek?

 

3.: Sajnos nem tudom, hogy a gyári sedan csomagtartója milyen, de az enyémnek nincs burkolat (úgy mond) a plafonján és csomagtér világítás sincs. Lehet, hogy ez a TE-s, leggyengébb felszereltség miatt van?

 

Válaszokat és az infókat előre is köszönöm!

 

kreystonpool | 2015-07-16 12:23

Üdv. Lenne egy 3-4 hete vásárolt Mazda 3 1.4 te 2004.decemberi auto fő próblémája annyi,hogy ha bekapcsoljuk a klímát mindegyik fokozatban tűz forróságot nyom ki magából időszaktól függetlenül és nem tudjuk mi lehet a próblémája és 15 fokra van állítva..Ebben tudnának/tudnátok valami ötletet adni,hogy mi lehet a próblémája?

viktore | 2015-07-16 10:34

ugy tunik, hogy eleg altalanos problema a klima ki-be kapcsolasa a ventilator fokozatszabalyzo erintkezesi hibaja miatt, 04-05-os manualis klimas modelleken

 

a lenti linken van egy leiras a javitasrol lepesrol-lepesre (igaz angolul, de tobb mint a semmi)

 

http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=636273

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó