2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zenith | 2015-07-06 11:52

 Tisztelt Mazda Autó!

Két kérdésem lenne:

Érdeklődnék, hogy amennyiben FL22 -es hűtőfolyadék van az autómban, az esetben nem cseréltethetem már hagyományosra? (2009-es BK 3-as). Kapható itthon FL22?

 
A másik, hogy eddig úgy láttam, Mazda3-asok nem érintettek a Takata-botrányban, csak a nagyobb modellek. Ez így van? Tulajdonosváltás esetén ilyen esetben értesítenének egyébként (mint pl. anno a Suzuki tette itthon)?
Köszönöm!

beczhyke | 2015-07-03 06:29 beczhyke részére

 Kaptam egy tippet és átmenetileg megoldódott a "probléma". Be kell húzni a kéziféket és akkor engedi nyitni a csomagteret járó motornál. :-)

beczhyke | 2015-07-02 21:20

Tisztelt Mazda Autó!

Szomorúan tapasztaltam, hogy autómon járó motornál nem tudom kinyitni a csomagtartót. A kérdésem arra vonatkozik, hogy megoldható-e valahogy ez a fajta nyitási mód?

Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-07-02 15:39 fagyu részére

 varga@mazda-auto.hu

fagyu | 2015-07-02 12:19 mazda-auto.hu részére

 Kedves Mazda-Autó,

 

Megoldható lenne, hogy külön emailben  kérjem a szervízkönyv kivonatát és ehhez elküldjem a szkennelt okmányaimat? Van ennek költsége?

 

Válaszaikat előre is köszönöm!

Toronto | 2015-07-01 17:54

 Köszönöm a gyors választ. Azt szeretném még megtudni, hogy hátsó fékbetét illetve féktàrcs cseréjéhez milyen spéci szerszámok kellenek?

mazda-auto.hu | 2015-07-01 15:41 Toronto részére

 Szervizünkben Castrol Edge Professional 0w-30 API SN, ACEA C3-as olajat alkalmazunk ehhez  típushoz.

Toronto | 2015-06-30 21:23

 Tisztelt Mazda Autó!

Mazda3 1.6 benzines autómhoz 2004-es milyen motorolajat vegyek. Konkrét márkát ill. Viszkozitást tudna ajánlani. Köszönettel 

Buby89 | 2015-06-29 21:10

 Köszönöm a válaszát Varga úr! 

mazda-auto.hu | 2015-06-29 10:01 fagyu részére

 Sajnálom, hogy megkésett a válasz. (Nem voltam bent.) Ettől még lehet jó az autó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó