2025. Október 20. Hétfő - Vendel

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-10-20 11:26 peti007 részére

 Tévedtem, valóban kettős tömegű ez a lendkerék is. A gyári új ára 188404,-Ft. Megtévesztett a gyári dokumentáció,és a tény, hogy még egyet sem cseréltünk (!!!).

Flingel | 2014-10-20 09:52 Yoshimura részére

 Szia!

 

Az enyém pont így néz ki! :) (2004/12 havi gyártású)

Amit észrevettem: az első képen látható a króm hűtőmaszk. Ilyen (tudtommal) 2004-ben nem volt. A második képen látható, hogy a lökhárítót már fényezték. (ez még nem baj, de meg kell nézni, hogy csak felületi sérülések voltak rajta, vagy nagyobbat kapott)

Nem ez volt a legmagasabb felszereltség, de nem áll messze tőle. Én úgy tudom (előző tulaj infóiból), hogy a TX-en belül is volt több "csomag". Ez az ún. Sport csomag. Króm kipufogóvég, szürkére fényezett belső kilincsek..stb.

A kárpit szerintem nem plüss. :) És állóhelyzeti klíma sincs alapból, hacsak nem szereltek bele utólag.
 

Így a képekről korrekt kocsinak tűnik, érdemes lehet megnézni. 1,4-ért jó vétel lehet. Szervizelőélet fontos! :)

Üdv.:

Gábor

dpf_killer | 2014-10-19 13:44

 Tisztelt fórum-olvasók !

 

Szeretnék megosztani veletek egy rövid történetet amely 2011-ben vásárolt M3 autómmal történt. (inkább márkaszervíz-nek érdekes talán.)

 

Az autóm úgynevezett MIRAI edition :)  az azt jelenti, hogy mikor megjött japánból valahol európában belepakoltak néhány feláras extrát és hasonlók.

 

Ilyen volt a gyári IPOD csatlakozó is... nekem nem is kellett több kinyomoztam, hogy milen ipod-l működik (nem mindegyik..) és már meg is rendeltem cca 20E ft-s beruházással egyet az ebay segítségével. 

Minden működött szépen mikor is kb 1 hónap elteltével az ipod-ról való zenehallgatás nem működött tovább,  megvártam a kötelező szervízt, ott garanciálisan cserélték a könyöklő alatt található "központi egységet" .. (megrendelték majd 2 hét mulva vissza scsere).. minden ment kb egy hónapig majd megint elment minden , következő olajcserénél megint nekimentünk a témának de elkaptam egy fél mondatot a szerelőktől : " A gyár nem fogadta el garanciában" a múltkori egységet hanem visszaküldte mert jó !!  (szervíz bukta az újat.. )  tanakodás vállvonogatás, majd valahonnan hoztak egy "bontottat" .. megint minden működött.. 

 

3 alkalommal már másik márkaszervízhez fordultam .. hátha  !? Erre az ott dolgozó értékesítő kollega "nyakkendő+öltöny" hozott egy 10-s kulcsot és eltűnt az autómmal 3 perce vagy visszajött, hogy kész és megcsinálta !!?

 

Megoldás: újra kell indítani a rendszert, akkumlátor  - pólusát levette majd vissza.. és megint minden ok. Azóta 2x tettem ugyan ezt.

 

TEhát a gyárnak igaza volt .. tényleg nem volt hibás a garanciálisan cserélt egység.

 

Hátha valakinek segített 

 

Üdv

 

peti007 | 2014-10-18 21:59 mazda-auto.hu részére

 Kedves Mazda-auto!

 

"Az 1,6-os dízelekben nem kettős tömegű a lendkerék."

Ez akkor mindegyik 1.6 dízelre vonatkozik? Mert az én 2004-es 1.6 CD TX autómhoz az összes magyar autóalkatrész-kereskedő webshopja kéttömegű lendkereket dob ki. Úgy tudom a Fordokban pl. a 90LE-s nem változó geometriás turbósokhoz szereltek egytömegű lendkereket de az erősebb verzióhoz kéttömegűt. Márpedig a Mazdában a Ford (Getrag) által fejlesztett váltó van és hát ugye azért a motor is onnan származik, gondolom ugyan azt építették akkor be a japánok is.

Remélem még sokáig nem aktuális a kérdés számomra, de azért jó lenne tudni, mire számítson az ember.

Yoshimura | 2014-10-18 12:13

 Sziasztok,

 

Szeretném kikérni a következő kocsiról a véleményeteket:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_1.6_tx-8350841

ruboka | 2014-10-17 13:42 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen a választ!

Mostantól én is Mazda 3 tulaj vagyok :) így mindenféle hasznos tanácsot szívesen fogadok. 

Azt mondták,hogy 120ezernél esedékes a szíjcsere,ezek szerint rosszul tudták. 

Viszont most cseréltünk olajat,szűrőt és a szívócsőben olajat találtunk. Mennyire nagy baj ez? A kartergáz visszavezetés ha jól láttam ott megy be,gondolom a tizenezer km alatt lecsapódó olajpára ül meg a cső bordáiban?

 

 

mazda-auto.hu | 2014-10-17 11:44 ruboka részére

 Az 1,6-os dízelekben nem kettős tömegű a lendkerék. A  motor közelében van a szűrő, amennyiben van az autón. A digitális szervizkönyv lehetősége 2008 (kb) után minden 10 évesnél nem idősebb autó "rendelkezésére áll" amennyiben  hivatalos Mazda szervizben végzik a javításokat. Ettől függetlenül sok autónak nincs.

Szíjcsere, ahogy írtam, legkésőbb 240000 km,vagy 10 év.

mazda-auto.hu | 2014-10-17 11:37 cgyoerfi részére

 Mi 0w-30 Castrol Edge Professional Titanum FST-t használunk ezekhez a motorokhoz.

mazda-auto.hu | 2014-10-17 11:35 pallangi21 részére

 Lehet, hogy a féknyereg szorul, vagy a munkahengerben a dugattyú, de a forró fékekre esetleg felcsapódó víz is eldeformálhatja a tárcsákat.

Flingel | 2014-10-17 08:45 cgyoerfi részére

 Szia!

 

A gépkönyvben benne van a kívánt olajminőség. Eszerint az elsődleges olaj 5w-30 A3/B4, illetve 10w-40 A3/B4.
Személyes tapasztalatom az, hogy a 30-as olajat eszegette. (Castrol Edge) Ez nálam 1 liter/15e km-t jelentett. 

Nekem ami nagyon bejött, és nagyon jó olajnak tartom, az a Mobil 1 New Life 0w-40. Csendesebb, üzemanyagtakarékosabb üzem, és alig fogyasztott fél litert 15e km alatt. 

De ez csak az én véleményem. Nekem ez jött be. :)
 

Üdv.:
Flingel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó