2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-07-03 12:28 ftci81839 részére

A kulcs két részből áll. A kihajtható toll rész 18201,-Ft, a nyomógombos darab pedig 40315,-Ft. Nem elírás, ráadásul fórumos árak.

mazda3sk | 2009-07-03 00:12

Az lenne a kerdesem, hogy elofrdulhat-e, hogy egy 60000 km-t futott 2005-os evjaratu Mazda 3 1.6 MZ CD-ben tonkremegy (ertsd. zorog) a bal hatso csapagy? Hasznalt auto, megvennem, csak tartok tole, hogy kicsit visszaporgettek a futott km-eit... Esetleg valamilyen tanacsot tudnatok adni, mibol derulhet ki, mennyit futott kb.? Mazda elektroniku szervizkonyben volna lehetoseg ellenorizni igy tavuton vagy az mar fizetos szolgaltatas :-)? Koszi.

ftci81839 | 2009-07-02 20:39

az lenne a kérdésem hogy mennyibe kerülne az eredeti bicskakuls a mazda 3-hoz!!!2005 évjárat!!

mazda-auto.hu | 2009-07-01 08:41 Piro részére

Még ha a +4 dl hengerűrtartalom ebben az esetben nem is okozna igazán fogyasztás növekedést, az automata váltó mindenképpen növeli azt.

Piro | 2009-06-30 20:31

Ez akkor azt jelenti, hogy az alabbi feltetelezesem erre a motortipusra is all, vagy csak az uj technologiara? (Sajnos nalunk a kezivaltos jarmuveknek igen kicsi a piacuk...)

mazda-auto.hu | 2009-06-30 08:28 Piro részére

Igen, az új Mazda3 automata 2,0i egyelőre még a "szokásos" hengerenkénti szívócső befecskendezéssel van szerelve.

Piro | 2009-06-29 16:39 mazda-auto.hu részére

Koszonom szepen a gyors tajekoztatast!
Ezek szerint az automata valtosokat a regitipusu motorral gyartjak?

mazda-auto.hu | 2009-06-29 08:53 Piro részére

Több tényező is alapot ad a logikának:
1. Javult a Hármas légellenállása.
2. Az új két liter hengerűrtartalmú benzines motor (nem az automata váltós kivitel) az MPS blokk után a második Mazda erőforrás, amely közvetlen benzin befecskendezéssel rendelkezik. Ez a rendszer pedig több részüzemmódban is takarékosabb működést biztosít, mint a "hagyományos" szívócső befecskendezés.
3. Az új 2,0i motorhoz társul az SiSS leállító-újraindító elektronika, amely városi használatban további megtakarítást eredményezhet.

Piro | 2009-06-27 09:25

Kedves Szakerto!

2008-as, 1600-os Harmasunkat szeretnenk lecserelni, 2000-es uj Harmasra.
A kerdesem az lenne, hogy valos e az a logikai kovetkeztetes, miszerint az erosebb motor nem feltetlenul eszik tobbet,ha ugyanazt a tomeget kell mozgatnia, mint a mostani, 105 pacis testverenek? Raadasul a tajekoztatokbol ugy vettem ki, hogy nemi sulycsokkenest is elertek az uj tipusnal,bar nem tudom, hogy a -11 kilo szamit-e valamit? Termeszetesen bongesztem a gyari adatokat, megis kivancsi lennek a velemenyere.
Elore is koszi a valaszt!

mazda-auto.hu | 2009-06-19 07:59 ftci81839 részére

Miért szedtünk volna szét valaha kulcsot, amikor szétszerelés nélkül hozzá lehet "tanítani" az autóhoz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó