2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-07-01 08:41 Piro részére

Még ha a +4 dl hengerűrtartalom ebben az esetben nem is okozna igazán fogyasztás növekedést, az automata váltó mindenképpen növeli azt.

Piro | 2009-06-30 20:31

Ez akkor azt jelenti, hogy az alabbi feltetelezesem erre a motortipusra is all, vagy csak az uj technologiara? (Sajnos nalunk a kezivaltos jarmuveknek igen kicsi a piacuk...)

mazda-auto.hu | 2009-06-30 08:28 Piro részére

Igen, az új Mazda3 automata 2,0i egyelőre még a "szokásos" hengerenkénti szívócső befecskendezéssel van szerelve.

Piro | 2009-06-29 16:39 mazda-auto.hu részére

Koszonom szepen a gyors tajekoztatast!
Ezek szerint az automata valtosokat a regitipusu motorral gyartjak?

mazda-auto.hu | 2009-06-29 08:53 Piro részére

Több tényező is alapot ad a logikának:
1. Javult a Hármas légellenállása.
2. Az új két liter hengerűrtartalmú benzines motor (nem az automata váltós kivitel) az MPS blokk után a második Mazda erőforrás, amely közvetlen benzin befecskendezéssel rendelkezik. Ez a rendszer pedig több részüzemmódban is takarékosabb működést biztosít, mint a "hagyományos" szívócső befecskendezés.
3. Az új 2,0i motorhoz társul az SiSS leállító-újraindító elektronika, amely városi használatban további megtakarítást eredményezhet.

Piro | 2009-06-27 09:25

Kedves Szakerto!

2008-as, 1600-os Harmasunkat szeretnenk lecserelni, 2000-es uj Harmasra.
A kerdesem az lenne, hogy valos e az a logikai kovetkeztetes, miszerint az erosebb motor nem feltetlenul eszik tobbet,ha ugyanazt a tomeget kell mozgatnia, mint a mostani, 105 pacis testverenek? Raadasul a tajekoztatokbol ugy vettem ki, hogy nemi sulycsokkenest is elertek az uj tipusnal,bar nem tudom, hogy a -11 kilo szamit-e valamit? Termeszetesen bongesztem a gyari adatokat, megis kivancsi lennek a velemenyere.
Elore is koszi a valaszt!

mazda-auto.hu | 2009-06-19 07:59 ftci81839 részére

Miért szedtünk volna szét valaha kulcsot, amikor szétszerelés nélkül hozzá lehet "tanítani" az autóhoz?

ftci81839 | 2009-06-18 21:17

Köszönöm a tanácsot de azért megpróbálnám szétszedni!!Az lenne a kérdés hogy rongálodás nélkül szét lehet szedni a kulcsot!!Elvileg abban van az emmo chip?Ugye?Ha átszerelném úgy joval olcsóbb lenne mert a szervíz nem olcsó!!

mazda-auto.hu | 2009-06-17 08:11 ftci81839 részére

Semmiképpen nem kell szétszerelni a kulcsot, be lehet tanítani a régi kulcs-kulcsok alapján. Ezt egy hivatalos szerviz meg tudja csinálni.

ftci81839 | 2009-06-17 06:33

Tisztelt Mazda autó!!
egy olyan kérdésem lenne hogy rendeltem egy bicskakulcsot a mazda 3-asommhoz és hogy az immo cihppet gondolom át kell rakni!!a kérdés az lenne hogy a chip a kulcsban van vagy a hozzá tartozó nyitóban és ha a kulcsban van akkor azt szét lehet szedni károsodás nélkül!!illetve ajánlod ezt a megoldást vagy ne szorakozzak a kulccsal!!!válaszodat előre is köszönöm!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó