2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:49 mazda-auto.hu részére

Azaz a számítógép. :-)

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:48 Cowboy részére

Nagyon sok minden lehet, a hibakód tárolva van, így egy hivatalos Mazda szervizben a számmítógép meg fogja mutatni az okát. Mielőbb ki kellene "olvastatni".

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:46 baranyas részére

Akár az ABS központból is jöhet a hang, ha egyébként gurulás közben "gyújtáson" áll a kapcsoló. Hallani kellene, lehet, hogy teljesen másról van szó.

Cowboy | 2009-05-03 11:48

Sziasztok!Mazda3 sport autómnak kigyulladt a motor ellenőrző lámpája. Járt már így valaki?

baranyas | 2009-05-03 11:09

Ugye nem a lendkerék kezd behalni ? Ha igen, mindig tudtam, hogy a leggyengéb láncszem az autón a PSA-Ford motor (((
Mikor szokott már alapjáraton is csilingelni és csere ?

baranyas | 2009-05-01 20:15

Egy kérdésem lenne .
Induláskor ( előre és hátra is ) vagy üresben egyesbe tételkor , majd kuplung elenged kis lejtőn ( a motor épp nem megy ) hallok egy kis csattogást . Eddig még ilyen hangot nem tapasztaltam egy autón sem .
Ez mi lehet és honnan a zörej ? Van erre tapasztalat ?
Köszönöm .

viperes | 2009-04-28 15:20

Üdv!
Egy hatalmas kérdésem lenne.Sajnos a minap fejreállítottam a mazda 3-omat.Egy bontott utastértető kellene.Az autó 4 ajtós és 2005-ös.Ha tud valaki segíteni megköszönöm.Üdv.

mazda-auto.hu | 2009-04-27 08:24 Kicsigacas részére

Nincs ilyen szerkezet az 1,6-os Mazda3-ban, de ha valójában váltani nem lehet gyorsan, akkor azt egyébként sem egy gyorsulás szabályzó okozná. Ellenőrizni kellene az olajszintet a váltóban, illetve egy szerelőnek is ki kellene próbálni az autót.

Kicsigacas | 2009-04-25 23:01

Esetleg nincs valami szabályozó beszerelve ami meggátolja a sportos gyorsulást a motor védelme érdekében? Mert ma ehez hasonló dolgot említettek nekem.

Kicsigacas | 2009-04-25 16:25

A kuplung munkahenger cseréje megtörtént 2009 március 10-én.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó