2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










Piro | 2009-06-29 16:39 mazda-auto.hu részére
Koszonom szepen a gyors tajekoztatast!
Ezek szerint az automata valtosokat a regitipusu motorral gyartjak?
mazda-auto.hu | 2009-06-29 08:53 Piro részére
Több tényező is alapot ad a logikának:
1. Javult a Hármas légellenállása.
2. Az új két liter hengerűrtartalmú benzines motor (nem az automata váltós kivitel) az MPS blokk után a második Mazda erőforrás, amely közvetlen benzin befecskendezéssel rendelkezik. Ez a rendszer pedig több részüzemmódban is takarékosabb működést biztosít, mint a "hagyományos" szívócső befecskendezés.
3. Az új 2,0i motorhoz társul az SiSS leállító-újraindító elektronika, amely városi használatban további megtakarítást eredményezhet.
Piro | 2009-06-27 09:25
Kedves Szakerto!
2008-as, 1600-os Harmasunkat szeretnenk lecserelni, 2000-es uj Harmasra.
A kerdesem az lenne, hogy valos e az a logikai kovetkeztetes, miszerint az erosebb motor nem feltetlenul eszik tobbet,ha ugyanazt a tomeget kell mozgatnia, mint a mostani, 105 pacis testverenek? Raadasul a tajekoztatokbol ugy vettem ki, hogy nemi sulycsokkenest is elertek az uj tipusnal,bar nem tudom, hogy a -11 kilo szamit-e valamit? Termeszetesen bongesztem a gyari adatokat, megis kivancsi lennek a velemenyere.
Elore is koszi a valaszt!
mazda-auto.hu | 2009-06-19 07:59 ftci81839 részére
Miért szedtünk volna szét valaha kulcsot, amikor szétszerelés nélkül hozzá lehet "tanítani" az autóhoz?
ftci81839 | 2009-06-18 21:17
Köszönöm a tanácsot de azért megpróbálnám szétszedni!!Az lenne a kérdés hogy rongálodás nélkül szét lehet szedni a kulcsot!!Elvileg abban van az emmo chip?Ugye?Ha átszerelném úgy joval olcsóbb lenne mert a szervíz nem olcsó!!
mazda-auto.hu | 2009-06-17 08:11 ftci81839 részére
Semmiképpen nem kell szétszerelni a kulcsot, be lehet tanítani a régi kulcs-kulcsok alapján. Ezt egy hivatalos szerviz meg tudja csinálni.
ftci81839 | 2009-06-17 06:33
Tisztelt Mazda autó!!
egy olyan kérdésem lenne hogy rendeltem egy bicskakulcsot a mazda 3-asommhoz és hogy az immo cihppet gondolom át kell rakni!!a kérdés az lenne hogy a chip a kulcsban van vagy a hozzá tartozó nyitóban és ha a kulcsban van akkor azt szét lehet szedni károsodás nélkül!!illetve ajánlod ezt a megoldást vagy ne szorakozzak a kulccsal!!!válaszodat előre is köszönöm!!
tommi | 2009-06-05 19:13 mazda-auto.hu részére
Köszönöm. Alapvetően 1 DIN méretű rádióra gondoltam; a két DIN méretű azért árban is jóval húzósabb.
mazda-auto.hu | 2009-06-05 11:55 tommi részére
A beépítő keret attól függően, hogy 1 vagy 2 DIN méretű a fejegység, kb.: 20000 és 35000 Ft.
A kormányról vezérelhetőség lehetőségét és árát az adott fejegység márkája határozza meg. A beszerelés nagyjából 9000,-Ft. A középsugárzók gyári mérete 5x7 coll, átalakító gyűrűvel 16cm-es kerek hangszóró is beszerelhető. A magassugárzók általában bármilyen szokásos méret esetén elférnek, kivéve az extrém eseteket, pl. Focal Audiom TLR.
tommi | 2009-06-04 22:04
Hello Mazda-Autó!
Mazda3-ba a gyári fejegység helyett tennék inkább egy másik rádiót, ami kicsivel többet tud. Ha a rádió már jobb, érdemes a hangszórókat is kicserélni. A rádiót már kinéztem (kb. 100.000-120.000 HUF), a hangszórót még nem (nem tudom a méretét). Kb. mennyibe kerül egy ilyen átalakítás, úgy, hogy a kormányról vezérelhetőség megmaradjon?