2025. Május 4. - Mónika

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-12-27 15:51 Knihar részére

A szenzoros szélvédőn már eleve rajta van az esőérzékelő rendszer egy része, és ez a kezdő rész elvileg külön nem rendelhető.

Knihar | 2007-12-27 15:36

Üdv! Két kérdésem lenne:Mi a különbség az esőszenzoros első szélvédő és a sima között az árán kívül,es miért nem lehet a simára rátenni a gyári szenzort? (Mazda 3 2005)

pierke | 2007-12-05 11:32

sajnos nem. ahogy ulok benne, a legkisebb mozgasra is nyoszorog. hidegben meg jobban. ugyanakkor van, hogy egyaltalan nem..

mazda-auto.hu | 2007-12-05 09:41 pierke részére

Elvileg igen. A nyikorgásra visszatérve: csak az ülés legmélyebb állásában nyikorog?

pierke | 2007-12-04 17:40

koszi! ha kuldok privatban alvazszamot, meg tudnatok mondani, hogy kb. mi van a szervizkonyvben?

mazda-auto.hu | 2007-12-04 16:47 pierke részére

1.Akkor elképzelhető, hogy munkahenger probléma van.2. Így látatlanban nem tudju a nyikorgás okát megmondani.

pierke | 2007-12-04 15:51

koszi a masik valaszt. a szeknyikorgasra mi a megoldas?

pierke | 2007-12-04 15:48

az m3mal az volt a gond, hogy kinyomtam a kuplungot, sebessegbe kapcsoltam, visszaengedtem teljesen es olyan volt, mintha ki lenne nyomva a kuplung (nem zart, nem ertek ossze).

mazda-auto.hu | 2007-12-04 15:31 pierke részére

1. Természetesen meg kell oldani a problémát. 2. A digitális WEB-MESI rendszerhez nincs lehetőséged hozzáférni, de természetesen minden szervíz után meg kell kapnod a kinyomtatott lejelentő lapot, mely az összes addigi elvégzett kötelező szervízt is tartalmazza.

mazda-auto.hu | 2007-12-04 15:29 pierke részére

Nem teljesen értjük, hogy pontosan mit produkál az autó. Tény viszont, hogy a Mazda váltóknak kell minimum 1500km, hogy tökéletesen kapcsolhatóak legyenek, viszont után gyakorlatilag az autó teljes élettartama alatt tökéletesek. Ettől függetlenül, elképzelhető, hogy esetedben valamilyen hiba áll fenn.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó