2025. Október 16. Csütörtök - Gál
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Lamborghini Egoista.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:27 Peti68 részére
Ebben a típusban még nem elektronikus a fojtószelep vezérlése, azaz a gázpedál. Nem sok olyan elem van a vezérlésben, melynek hibája esetén nem marad tárolt hibakód. Erre alapozva is kiszűrhető a hiba, de ha a szervizes próbaút alatt is jelentkezne, az nyilván sokat segíthetne az adott szerviznek.
Peti68 | 2009-11-21 22:00
januárban lesz 1 éves 3as 1,6 TE szedan-om, annyi bajom van csak vele, hogy időnként alacsony fordulatnál kis ebességfokozatban egyszerűen mintha elvenné a gázt pedig a lábom ugyan úgy van a pedálon. Amikor teljesen visszaesik a fordulat akkor újra életre kel.Ezt teljesen rendszertelenül csinálja, van hogy egymás után van hogy napokig nem.
Próbáltam 95 és 98 as benzinnel is, szakszervizben kiolvasták de nem jelzett hibakódot, mi lehet a baja?
Egyébként nagyon szeretem
baranyas | 2009-11-02 16:21
Igen,azon, most megpróbálom megint .
baranyas | 2009-11-02 16:21
Szia !
A tartalékkulccsal kezdtem, azzal sem megy .
Gyakori hiba a karikahiba ?
mazda-auto.hu | 2009-11-02 15:51 baranyas részére
Persze, lehet. Egy másik kulccsal is ki lehet próbálni, ez is egy előrelépés. Kulcshiba esetén is villog az immo lámpa.
A 66/430-585-ön?
baranyas | 2009-11-02 13:30
Próbáltam hívni a megadott számotokat, de fax jelentkezett csak ..
baranyas | 2009-11-02 13:23
Így akár a karika is lehet ?
baranyas | 2009-11-02 13:22
Szia !
Nálam egy éve van az autó, olajat , szűrőket ki tudom cserélni, nem garis, ezért nem vittem . 1x vittem márkaszervizbe , a szervovisszajelző villogott , Budaörsi márkaszervizben kiütötték a hibát . Van még benne egy lézerblokkoló, 11 hónapja tökéletesen működik . Kikapcsoltam, arra is gondoltam, de semmi reakció . Amelyek tönkrementek, ugyanez volt a galiba ? Most már nem villog feleslegesen semmi, egyszerűen nem indul és 3-2-3-2-, stb-ket villog az immo visszajelzője .
mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:19 baranyas részére
Az immobilizer "karika" a gyújtáskapcsoló hengert veszi kör, ennek segítségével "azonosítja" a központ a kulcsot. Viszont ennek a hibája elvileg nem jár a többi említett jelenséggel.
Nincs benne esetleg utólagosan beszerelt riasztó? Mindig hivatalos márkaszervizben javították? Több Mazda 3-as vezérlőegység hibásodott már meg, nem Mazda teszterrel történt hibakód kiolvasás miatt. Reméljük nem erről van szó.
baranyas | 2009-11-02 09:17
Immobiliser-karika bajról hallott valaki , hogy az lemágneseződik ?