2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-23 10:27 Peti68 részére

Ebben a típusban még nem elektronikus a fojtószelep vezérlése, azaz a gázpedál. Nem sok olyan elem van a vezérlésben, melynek hibája esetén nem marad tárolt hibakód. Erre alapozva is kiszűrhető a hiba, de ha a szervizes próbaút alatt is jelentkezne, az nyilván sokat segíthetne az adott szerviznek.

Peti68 | 2009-11-21 22:00

januárban lesz 1 éves 3as 1,6 TE szedan-om, annyi bajom van csak vele, hogy időnként alacsony fordulatnál kis ebességfokozatban egyszerűen mintha elvenné a gázt pedig a lábom ugyan úgy van a pedálon. Amikor teljesen visszaesik a fordulat akkor újra életre kel.Ezt teljesen rendszertelenül csinálja, van hogy egymás után van hogy napokig nem.
Próbáltam 95 és 98 as benzinnel is, szakszervizben kiolvasták de nem jelzett hibakódot, mi lehet a baja?
Egyébként nagyon szeretem

baranyas | 2009-11-02 16:21

Igen,azon, most megpróbálom megint .

baranyas | 2009-11-02 16:21

Szia !
A tartalékkulccsal kezdtem, azzal sem megy .
Gyakori hiba a karikahiba ?

mazda-auto.hu | 2009-11-02 15:51 baranyas részére

Persze, lehet. Egy másik kulccsal is ki lehet próbálni, ez is egy előrelépés. Kulcshiba esetén is villog az immo lámpa.
A 66/430-585-ön?

baranyas | 2009-11-02 13:30

Próbáltam hívni a megadott számotokat, de fax jelentkezett csak ..

baranyas | 2009-11-02 13:23

Így akár a karika is lehet ?

baranyas | 2009-11-02 13:22

Szia !
Nálam egy éve van az autó, olajat , szűrőket ki tudom cserélni, nem garis, ezért nem vittem . 1x vittem márkaszervizbe , a szervovisszajelző villogott , Budaörsi márkaszervizben kiütötték a hibát . Van még benne egy lézerblokkoló, 11 hónapja tökéletesen működik . Kikapcsoltam, arra is gondoltam, de semmi reakció . Amelyek tönkrementek, ugyanez volt a galiba ? Most már nem villog feleslegesen semmi, egyszerűen nem indul és 3-2-3-2-, stb-ket villog az immo visszajelzője .

mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:19 baranyas részére

Az immobilizer "karika" a gyújtáskapcsoló hengert veszi kör, ennek segítségével "azonosítja" a központ a kulcsot. Viszont ennek a hibája elvileg nem jár a többi említett jelenséggel.

Nincs benne esetleg utólagosan beszerelt riasztó? Mindig hivatalos márkaszervizben javították? Több Mazda 3-as vezérlőegység hibásodott már meg, nem Mazda teszterrel történt hibakód kiolvasás miatt. Reméljük nem erről van szó.

baranyas | 2009-11-02 09:17

Immobiliser-karika bajról hallott valaki , hogy az lemágneseződik ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó