2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-01-04 09:56 katica részére

Köszönjük a visszajelzést! Nálunk eddig általában a MES gyorsan kiküldte az autómentőt, és a tréler a tulajdonost is ingyen hozta be a szervizbe. Az 50km-es bérautó szabály valóban kicsit furcsa.

katica | 2010-01-04 08:45

Köszönöm.
A s zervíz vezetője bement a 2 ünnep között, ideiglenes megcserélt biztosítékot, ma pedig átnézik teljesen.
Ami nem megoldott a mai napig? bárhol, bármikor lerobbanhatok, és nem segít a Mazda Assistent- figyelembe kéne venni azt is az 50 km-en kívül, ki hol lakik, miért van autója-ne adj isten azért, mert máshogyan nem tud közlekedni. Akkor meg miért van Mazda Assistent? Csak a szervízbe bejutásért 7000 Ft volt a taxiköltségem.Ennyi erővel felesleges az Assistent,-hiszen a trélert az Autóklub is ingyenesen adta volna, hiszen tagja vagyok vagy 15 éve.

mazda-auto.hu | 2010-01-04 08:18 katica részére

Sajnáljuk, hogy javítás szempontjából ilyen szerencsétlen időpontban történt a dolog.

katica | 2009-12-29 12:46

Sziasztok!
Tegnap csúful megjártam: elindultam egy köztes céltól, haladtam kb. 100 métert, és az autóm (másfél éves Mazda 3,) leállt a kanyar közepén.Persze, a mögöttem jövő audis kiakadt, nyomdafestéket nem tűrő formában, de ez nem segített. Sem a Sárga Angyal, sem más nem tudott segíteni a hibán,( biztosíték kiverve, megcserélve másikkal az is kiverve, kocsi nem indul,) így végül az Assistant elvitte tréleren a márkaszervízbe, ami január 4.-én nyit. Kölcsönautót nem kaptam, mivel 50 km-ren belül lakom, és az senkit nem érdekelt, hogy nem Pest, és autón kívül nincs más lehetőségem a közlekedésre. Most sesm a hibát nem tudom, sem a várható elkészültét, a költségekről már nem is beszélve. Viszont nagyot csalódtam úgy a Mazdában, mint az Assistantban. Szerintetek mi várható?Elektromos zárlatnak tűnik,-de egyszer már előfordult, hogy lezárt az autó, és nem akart kiengedni.(Ami külön bánt, se dolgozni nem tudok bemenni autó nélkül, sem információm a várható költségekről, se megoldás, több, mint egy hétig,-ezt még a Suzuki vagy Fiat sem tenné meg.(((

baranyas | 2009-12-18 17:12

Délelőtt bementem egy mosóba 10 percet melegebb helyen volt a kocsi, mint a kinti mínuszok, láss csodát, azóta egész nap működött . Az átmosásra rákérdezek, a többszázezres cserét meghagyom az új tulajnak, úgyhogy januárban megy a vérkeringésbe )) Össz. 20 ( japán ) autóm volt életemben, ezzel 5x annyi baj volt eddig, mint a többivel együttvéve . Soha többet Bosch alkatrészes autót, inkább visszamegyek a 90-es évek 100 %-os Denso-s autóihoz .))

mazda-auto.hu | 2009-12-18 12:21 baranyas részére

Át kell mosni a szervó rendszert, de lehet, hogy a szivattyút cserélni kell. Természetesen hivatalos Mazda szervizben, a gyári utasítások alapján.

baranyas | 2009-12-18 08:07

Ismét előjött a tavalyi hiba az autómon ( Mazda 3 1,6 CD TX ) Fagypont alatti kinti hőfokon egyszerűen nem működik a kormányszervó, aztán menet közben a napi újraindításokkor hol megy, hol nem .
Ha melegebb lesz , elmúlik ( tavaly legalábbis ) . Mi lehet a probléma ?

baranyas | 2009-11-23 20:49

2004-es 1,6 CD TX - ez nem Mazda , mivel francia - európai - Bosch beütésű , "dösz@r" , sajnos ez van ..

baranyas | 2009-11-23 20:47

Nekem volt olyan panaszom, hogy a legváratlanabb időben nyomtam a gázpedált és nem akart 2000 fölé pörögni , csak kb. 15-20 mp eltelte után . Egyszer előzéskor jött rám,jöttek szemből, majdnem nagy baj lett ((..... Kiütöttek minden hibakódot , azóta megjavult .

Peti68 | 2009-11-23 20:43

Köszi a gyors választ! Ezeken már túl vagyunk, hibakód nincs, a próbaúton próbálták klímával, anélkül, alacsony fordulaton, mindenhogyan természetesen akkor nem jelentkezett.
Azt mondták elég egy parányi mozdulat a pedálon már arra is érzékeny lehet. Én próbáltam amikor nem csinálja, mozgatom a lábom a pedálon és viszonylag nagy holtjátékot enged. Ráadásul mikor érzem hogy jelentkezik a gond akkor sokkal jobban ráfigyelek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó