2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 Sport 2.0i
RENESIS wankel technikai részletek.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-01-04 09:56 katica részére
Köszönjük a visszajelzést! Nálunk eddig általában a MES gyorsan kiküldte az autómentőt, és a tréler a tulajdonost is ingyen hozta be a szervizbe. Az 50km-es bérautó szabály valóban kicsit furcsa.
katica | 2010-01-04 08:45
Köszönöm.
A s zervíz vezetője bement a 2 ünnep között, ideiglenes megcserélt biztosítékot, ma pedig átnézik teljesen.
Ami nem megoldott a mai napig? bárhol, bármikor lerobbanhatok, és nem segít a Mazda Assistent- figyelembe kéne venni azt is az 50 km-en kívül, ki hol lakik, miért van autója-ne adj isten azért, mert máshogyan nem tud közlekedni. Akkor meg miért van Mazda Assistent? Csak a szervízbe bejutásért 7000 Ft volt a taxiköltségem.Ennyi erővel felesleges az Assistent,-hiszen a trélert az Autóklub is ingyenesen adta volna, hiszen tagja vagyok vagy 15 éve.
mazda-auto.hu | 2010-01-04 08:18 katica részére
Sajnáljuk, hogy javítás szempontjából ilyen szerencsétlen időpontban történt a dolog.
katica | 2009-12-29 12:46
Sziasztok!
Tegnap csúful megjártam: elindultam egy köztes céltól, haladtam kb. 100 métert, és az autóm (másfél éves Mazda 3,) leállt a kanyar közepén.Persze, a mögöttem jövő audis kiakadt, nyomdafestéket nem tűrő formában, de ez nem segített. Sem a Sárga Angyal, sem más nem tudott segíteni a hibán,( biztosíték kiverve, megcserélve másikkal az is kiverve, kocsi nem indul,) így végül az Assistant elvitte tréleren a márkaszervízbe, ami január 4.-én nyit. Kölcsönautót nem kaptam, mivel 50 km-ren belül lakom, és az senkit nem érdekelt, hogy nem Pest, és autón kívül nincs más lehetőségem a közlekedésre. Most sesm a hibát nem tudom, sem a várható elkészültét, a költségekről már nem is beszélve. Viszont nagyot csalódtam úgy a Mazdában, mint az Assistantban. Szerintetek mi várható?Elektromos zárlatnak tűnik,-de egyszer már előfordult, hogy lezárt az autó, és nem akart kiengedni.(Ami külön bánt, se dolgozni nem tudok bemenni autó nélkül, sem információm a várható költségekről, se megoldás, több, mint egy hétig,-ezt még a Suzuki vagy Fiat sem tenné meg.(((
baranyas | 2009-12-18 17:12
Délelőtt bementem egy mosóba 10 percet melegebb helyen volt a kocsi, mint a kinti mínuszok, láss csodát, azóta egész nap működött . Az átmosásra rákérdezek, a többszázezres cserét meghagyom az új tulajnak, úgyhogy januárban megy a vérkeringésbe )) Össz. 20 ( japán ) autóm volt életemben, ezzel 5x annyi baj volt eddig, mint a többivel együttvéve . Soha többet Bosch alkatrészes autót, inkább visszamegyek a 90-es évek 100 %-os Denso-s autóihoz .))
mazda-auto.hu | 2009-12-18 12:21 baranyas részére
Át kell mosni a szervó rendszert, de lehet, hogy a szivattyút cserélni kell. Természetesen hivatalos Mazda szervizben, a gyári utasítások alapján.
baranyas | 2009-12-18 08:07
Ismét előjött a tavalyi hiba az autómon ( Mazda 3 1,6 CD TX ) Fagypont alatti kinti hőfokon egyszerűen nem működik a kormányszervó, aztán menet közben a napi újraindításokkor hol megy, hol nem .
Ha melegebb lesz , elmúlik ( tavaly legalábbis ) . Mi lehet a probléma ?
baranyas | 2009-11-23 20:49
2004-es 1,6 CD TX - ez nem Mazda , mivel francia - európai - Bosch beütésű , "dösz@r" , sajnos ez van ..
baranyas | 2009-11-23 20:47
Nekem volt olyan panaszom, hogy a legváratlanabb időben nyomtam a gázpedált és nem akart 2000 fölé pörögni , csak kb. 15-20 mp eltelte után . Egyszer előzéskor jött rám,jöttek szemből, majdnem nagy baj lett ((..... Kiütöttek minden hibakódot , azóta megjavult .
Peti68 | 2009-11-23 20:43
Köszi a gyors választ! Ezeken már túl vagyunk, hibakód nincs, a próbaúton próbálták klímával, anélkül, alacsony fordulaton, mindenhogyan természetesen akkor nem jelentkezett.
Azt mondták elég egy parányi mozdulat a pedálon már arra is érzékeny lehet. Én próbáltam amikor nem csinálja, mozgatom a lábom a pedálon és viszonylag nagy holtjátékot enged. Ráadásul mikor érzem hogy jelentkezik a gond akkor sokkal jobban ráfigyelek.