2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A Mazda2 következik.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










csöves | 2010-07-19 11:14
Ilyenkor nincs is semmi probléma mint irtam 0 fok környékén jelentkezik.Lehet hogy a gyári uj termosztát ilyen hamar megadná magát? Az eredetit megkaptam és azon egyirányu kifényesedést láttam a száron.Talán szorult egy kicsit.Lehetséges hogy nem jol tették be az ujat és ez is kezd berágodni?Megmagyarázná hogy miért nem olyan gyors és egyenletes az üzemi höfok elérése.Uj korában rendkivül hamar elérte a megfelelö maximális höfokot az eddigi autoimhoz képest.Állitolag az alu hengertömb miatt is.
mazda-auto.hu | 2010-07-19 09:16 csöves részére
Egyébként hol van ilyenkor 0 Celsius fok?
Túlhűlni akkor tud egy motor, ha a termosztát feleslegesen megnyitja a nagy hűtőkört, miközben a kis kör még nem közelítette meg az üzemi hőfokot.
csöves | 2010-07-16 15:16
A karosszéria eredeti állapotú.A feltöltéssel kapcsolatban amikor elöször észleltem a problémát gyári állapotu volt minden.A termosztát csere az én tippem volt és a márkazsrvizben nem ellenezték ugyhogy azt hittem minden oké lessz.Sokat spekuláltam a dolgon de nem egy bonyolult szerkezet semmi kunszt nincs benne.PL elektromos vizpumpa fütött termosztát stb.Befolyásolhatja valami vezérlés electronoka stb a hütési körfolyamatot?
mazda-auto.hu | 2010-07-16 10:13 csöves részére
Például ha túl gyorsan töltik fel a rendszert, nem fogja magát légteleníteni a rendszer, és esetleg a hőmérő rossz jelet kap. Ha a gyári lökhárító és hűtőrács nincs módosítva, illetve a termosztát is jó, nem tud túlhűlni a motor, legfeljebb a hőmérő mutathat rossz adatot.
csöves | 2010-07-16 06:07
Ugy tudom hogy automatikusan légtelenitödik és hütökupak pedig nincsen.A vizpumpa ha rossz szerintem akkor a probléma állando és meleg idöben lenne elégtelen ahütés.Itttulhütésröl van szo.
mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:19 csöves részére
Sok minden lehet. Látatlanban nehéz válaszolni. Levegős rendszer, hibás kupak, vízpumpa stb...
csöves | 2010-07-13 17:16
A fütésen is érezhetö hogy gyenge.Egyszerüen visszahül minden beavatkozás nélkül,majd ujra javul,aztán megjavul.A nap hátralevö részében már nem jelentkezik.
mazda-auto.hu | 2010-07-12 10:43 csöves részére
Gyenge a fűtés, vagy a hőmérő mutatója nem akarja elérni a bemelegedett állást?
csöves | 2010-07-11 10:09
választ várok egy problémára.1.6-os benzines 3-asMazda 0-fok környékén a nehezen éri el az üzemi höfokot.A termosztát gyárival cserélve agond ugyan az.megoldást szeretnék elöre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-06-14 14:20 ftci81839 részére
Mint írtam, a kívülről látható elemek nem egyeznek meg. Az első fényszórók sem.