2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steveteso | 2011-01-12 18:35 mazda-auto.hu részére

Elképzelhető, hogy a márkaszervízt végző cégnek mégis megéri indokolatlanul kicserélni a vezérműláncot, pusztán csak a költségek és a munkadíj felsrófolása érdekében? Vagy ez olyan nagymértékű munka, hogy indokolatlanul senki senki sem végezné el?
Köszönöm a gyors választ: István.

mazda-auto.hu | 2011-01-12 08:55 steveteso részére

Csak ha az ellenőrzés problémát állapít meg, akkor kell cserélni, de egyáltalán nem jellemző.

steveteso | 2011-01-11 20:34 mazda-auto.hu részére

Akkor most elég nagy dilemmában vagyok, mivel a pesti márkaszervíz mindenáron vezérműláncot akar cserélni, ami azért nem egy olcsó móka (csak a csere 120e) és válltig állítják, hogy szervízciklus alapján a könyvben is benne van. Van lehetőség valamilyen eszközzel ellenőrizni, hogy tényleg szükséges a csere?
Köszönöm:István

mazda-auto.hu | 2011-01-10 09:04 steveteso részére

Motorolaj 10800,-Ft, olajszűrő: 2944,-Ft, gyújtógyertya 1645,-x4db, levegőszűrő 2464,-, pollenszűrő 3714,-, munkadíj 12800,-Ft, MES 4875,-Ft, esetleg plusz fagyállócsere és fékfolyadékcsere.

mazda-auto.hu | 2011-01-10 08:15 Balázs részére

Motorféken a motor pozíciója kissé megváltozik, így elképzelhető, hogy ilyenkor valami hozzáér valamihez. Látatlanban nehéz megmondani konkrétan mi lehet. Persze más jellegű is lehet a probléma.
2006 Március 2. előtt gyártott Mazda3 Sedanok esetében egyértelműen azonosítható a probléma. Ezt minden hivatalos Mazda márkaszervizben tudniuk kell! A hiba okát és a megoldást itt nem írhatom le, de szívesen segítünk a szervízünkben.

steveteso | 2011-01-08 17:37

Sziasztok!

Kb. mennyiért vállalnátok egy 2004-es Mazda 3 1.6TX (5 ajtós) modell 240000 km-es nagyszervizét (anyagokkal munkadíjjal eggyütt)?
Köszönöm: István

Balázs | 2011-01-08 16:48

Tisztelt Fórumozók!
Egy 2006-os Mazda3 sedanom van. Két problémám lenne: Egyrészt hideg időben váltásoknál (elsősorban 1-3-ig, a kuplung kiemelésekor) ill. motorféknél egy "rezgő" hang jön a motortérből. A szervizben azt gyanítják, hogy a váltóbovden ér hozzá valamihez, de mivel tegnap 7 fok volt nem tudták előcsalogatni a zajt. Másrészt hátulról, rosszabb minőségű út esetén ütemes, halk, de annál idegesítőbb kopogó hangot hallani, mintha a hátsó szélvédő hozzáérne valamihez,amihez nem kellene (nem a futóműből jön az biztos). Az új Mazda 6-nál pl. állítólag a hátsó szélvédő behelyezésekor egy illesztő tüskét használnak a karosszérián, ami később finoman hozzákocog a szélvédőhöz. Én is valami hasonlóra gondolok. Ha valaki találkozott már ezekkel a problémákkal és esetleg tudja a megoldást a megszüntetésükre, akkor kérem írja meg! Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-11-11 10:32 baranyas részére

A másik Mazda3 fórumunkban már válaszoltam.

baranyas | 2010-11-11 09:04

Üdvözletem !
1,6-os dízelmotor ( 2004-es ) ékszíjfeszítőjéből néha kerregő hangok jönnek. Valamikor hallatja magát,valamikor nem . A kérdésem az, hogy lehet-e csak csapágyat cserélni benne vagy kompletten cserélni kellene ? Esetleg nem csapágy a probléma és javítható ?

Előre is köszönöm a választ .

mazda-auto.hu | 2010-09-21 16:14 mazda3sk részére

A "kellékek": Olajszűrő 2700,-Ft, levegőszűrő 5976,-Ft, pollenszűrő 5141,-Ft, motorolaj 2700,- Ft/liter, gyújtógyertya: 1480-Ft/db. A munkadíj kb.: 16500,-Ft.
A féken mit értesz? Betétcsere, tárcsacsere?
Így garancián túl a gyári szűrők helyett van lehetőség olcsóbb, de jó minőségű alkatrészek kérésére. Ez valamelyest csökkenti a költségeket, bár legutóbb csökkentettük a gyári alkatrészek árait.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó