2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
csöves | 2010-07-23 08:49
Abbol induljunk ki hogy volt egy gyári állapot megváltozott márkaszerviz gyakorlott szerelö gyári uj alkatrész gondoltam ez a helyes megoldás.Most már nem tudom mit gondoljak.Én arra gondoltam hogy a csere után szakszerö szereléssel visszaál a rend.Nem gondolta hogy ilyen helyzetben a szerelö forrovizes ellenörzést fog csinálni mikor a dobozábol huz elö egy uj drága alkatrészt.Egyébként a cseremüvelet közben végig ott lehettem az került be aminek kellett igaz hogy pontosan felfekszik e a helyén a dolog azt nem láttam , viszont feltételezem hogy össze sem tudta volna rakni amennyire kicsi szük helyeek adottak ,persze szerintem.Aszakember te vagy töled várom a megoldást.
mazda-auto.hu | 2010-07-23 07:56 csöves részére
Valaki kipróbálta a termosztátot? Valaki megnézte pl.a felfekvési felületét? Nem hiszem. Akkor valóban ott vagyunk, ahonnan indultunk. Ez a fórum egy virtuális segítségnyújtási lehetőség. De ha az esetleges tippjeink sincsenek leellenőrizve, akkor mitől lépnénk előre?
csöves | 2010-07-22 17:35
Nos nekem az a benyomásom hogy a müködés sajnos nem állt helyre az alkatrészcserével tehát valami más miatt áll fenn a jelenlegi helyzet.Gondoltam ezen felül van valami elképzelés ott vagyunk ahonnan indultunk.
mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére
A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.
Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.
csöves | 2010-07-22 06:21
Azt hiszem mindent átbeszéltünk ezzel kapcsolatban,azt ird ide légyszives hogy akkor rossz a termosztát megint vagy mi a csuda van.Azért volna fontos mert télen a hideg motor többet fogyaszt.Most mit csináljak adj légyszives tanácsot.Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:04 csöves részére
Így van. A termosztát felelős a nagy hűtőkör nyitásáért-zárásáért.
csöves | 2010-07-20 18:32
Ezt a funkciot a termosztát vezérli igaz?Márpedig most lett cserélve eredeti mazda termosztátra zsir uj.Nem értm miért nem javult a régi uj állapotára.
mazda-auto.hu | 2010-07-20 11:01 Flendi részére
Nem jellemző. Kevés a hűtővíz, szivárgás, rossz hűtősapka, rossz vízpumpa, rossz tertmosztát stb...
mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére
Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.
Flendi | 2010-07-19 16:56
HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?