2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csöves | 2010-07-23 08:49

Abbol induljunk ki hogy volt egy gyári állapot megváltozott márkaszerviz gyakorlott szerelö gyári uj alkatrész gondoltam ez a helyes megoldás.Most már nem tudom mit gondoljak.Én arra gondoltam hogy a csere után szakszerö szereléssel visszaál a rend.Nem gondolta hogy ilyen helyzetben a szerelö forrovizes ellenörzést fog csinálni mikor a dobozábol huz elö egy uj drága alkatrészt.Egyébként a cseremüvelet közben végig ott lehettem az került be aminek kellett igaz hogy pontosan felfekszik e a helyén a dolog azt nem láttam , viszont feltételezem hogy össze sem tudta volna rakni amennyire kicsi szük helyeek adottak ,persze szerintem.Aszakember te vagy töled várom a megoldást.

mazda-auto.hu | 2010-07-23 07:56 csöves részére

Valaki kipróbálta a termosztátot? Valaki megnézte pl.a felfekvési felületét? Nem hiszem. Akkor valóban ott vagyunk, ahonnan indultunk. Ez a fórum egy virtuális segítségnyújtási lehetőség. De ha az esetleges tippjeink sincsenek leellenőrizve, akkor mitől lépnénk előre?

csöves | 2010-07-22 17:35

Nos nekem az a benyomásom hogy a müködés sajnos nem állt helyre az alkatrészcserével tehát valami más miatt áll fenn a jelenlegi helyzet.Gondoltam ezen felül van valami elképzelés ott vagyunk ahonnan indultunk.

mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére

A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.

Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.

csöves | 2010-07-22 06:21

Azt hiszem mindent átbeszéltünk ezzel kapcsolatban,azt ird ide légyszives hogy akkor rossz a termosztát megint vagy mi a csuda van.Azért volna fontos mert télen a hideg motor többet fogyaszt.Most mit csináljak adj légyszives tanácsot.Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:04 csöves részére

Így van. A termosztát felelős a nagy hűtőkör nyitásáért-zárásáért.

csöves | 2010-07-20 18:32

Ezt a funkciot a termosztát vezérli igaz?Márpedig most lett cserélve eredeti mazda termosztátra zsir uj.Nem értm miért nem javult a régi uj állapotára.

mazda-auto.hu | 2010-07-20 11:01 Flendi részére

Nem jellemző. Kevés a hűtővíz, szivárgás, rossz hűtősapka, rossz vízpumpa, rossz tertmosztát stb...

mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére

Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.

Flendi | 2010-07-19 16:56

HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó