2025. Október 15. Szerda - Teréz

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csöves | 2010-07-23 08:49

Abbol induljunk ki hogy volt egy gyári állapot megváltozott márkaszerviz gyakorlott szerelö gyári uj alkatrész gondoltam ez a helyes megoldás.Most már nem tudom mit gondoljak.Én arra gondoltam hogy a csere után szakszerö szereléssel visszaál a rend.Nem gondolta hogy ilyen helyzetben a szerelö forrovizes ellenörzést fog csinálni mikor a dobozábol huz elö egy uj drága alkatrészt.Egyébként a cseremüvelet közben végig ott lehettem az került be aminek kellett igaz hogy pontosan felfekszik e a helyén a dolog azt nem láttam , viszont feltételezem hogy össze sem tudta volna rakni amennyire kicsi szük helyeek adottak ,persze szerintem.Aszakember te vagy töled várom a megoldást.

mazda-auto.hu | 2010-07-23 07:56 csöves részére

Valaki kipróbálta a termosztátot? Valaki megnézte pl.a felfekvési felületét? Nem hiszem. Akkor valóban ott vagyunk, ahonnan indultunk. Ez a fórum egy virtuális segítségnyújtási lehetőség. De ha az esetleges tippjeink sincsenek leellenőrizve, akkor mitől lépnénk előre?

csöves | 2010-07-22 17:35

Nos nekem az a benyomásom hogy a müködés sajnos nem állt helyre az alkatrészcserével tehát valami más miatt áll fenn a jelenlegi helyzet.Gondoltam ezen felül van valami elképzelés ott vagyunk ahonnan indultunk.

mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére

A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.

Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.

csöves | 2010-07-22 06:21

Azt hiszem mindent átbeszéltünk ezzel kapcsolatban,azt ird ide légyszives hogy akkor rossz a termosztát megint vagy mi a csuda van.Azért volna fontos mert télen a hideg motor többet fogyaszt.Most mit csináljak adj légyszives tanácsot.Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:04 csöves részére

Így van. A termosztát felelős a nagy hűtőkör nyitásáért-zárásáért.

csöves | 2010-07-20 18:32

Ezt a funkciot a termosztát vezérli igaz?Márpedig most lett cserélve eredeti mazda termosztátra zsir uj.Nem értm miért nem javult a régi uj állapotára.

mazda-auto.hu | 2010-07-20 11:01 Flendi részére

Nem jellemző. Kevés a hűtővíz, szivárgás, rossz hűtősapka, rossz vízpumpa, rossz tertmosztát stb...

mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére

Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.

Flendi | 2010-07-19 16:56

HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó