2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


moli | 2011-06-14 23:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. A csipogók rendben vannak. A digit klímát is érzékelem, mert az röviden működik úgy, mint a fényszóró állító. Ez inkább zúgás, mint amikor áram alatt van valami. Relé nem lehet? Korábban rövid zúgás után kattanással elhallgatott.

mazda-auto.hu | 2011-06-14 08:26 moli részére

Az ABS motornak jellegzetes hangja van. Amikor zümmög a műszerfal, akkor például milyen hangja van a biztonsági öv, vagy a bekapcsolt világításra figyelmeztető jelzésnek? Azt szeretném kizárni, hogy ez a "csipogó" problémás, vagy pl. esetleg a digit klíma (??) állító motorja zümmög. Ezeknek nem lesz hibakódja.

moli | 2011-06-11 15:09

2005-ös M3 CD Mazdám van.
Hidegindításnál a gyűjtás kapcsoló elforgatása után jelentkező, a műszerfalból jövő zümmögő hang eddig egy kattanással rövid idő után leállt. Néhány hónapja nem áll le. A motor beindítása után lehalkul, de nem múlik el.A szervizben ezt nem hallották, a műszer nem mutatott semmit.
A szervizkönyv valami önellenőrző rendszert emleget, a fórumon meg ABS-motort olvastam. Ha ABS-motor vagy valami más önellenőrző rendszer, akkor nem károsodhat?

mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:40 ssymon részére

Menet közben "mérni kellene az autót". Tehát a Mazda szervizes laptoppal menet közben figyelni az adatokat, így elsősorban a megtorpanások idején kell lennie valami, számunkra beszédes értékváltozásnak.

ssymon | 2011-06-01 21:52

152.000, az említett alkatrészek előtt is volt ez a "gond". Igaz is, így nagyon nehéz a probléma orvoslása. Azért köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-05-30 09:57 ssymon részére

Erre nem valószínű, hogy kézzelfogható választ tudunk adni a távolból. Mennyi kilométert futott az autó. Az említett alkatrész cserék előtt jó volt az autó? A csere után mennyi idővel jelentkezett a dadogás?

ssymon | 2011-05-28 16:27

Üdvözlet!

Lenne egy ici-pici hiba jelenségem. Mostanában lett kicserélve az egr szelep és a légtömegmérő, és a beömlő gumi tömlő. Az autó (1,6 dízel) megy nagyon szépen, húz, semmi gond. Viszont van egy pont ahol dadog az autó. Kb. 1900-1950-es fordulatszámnál 4.-ben és 5.-ben is. De csak ott. Nem is folyamatosan, hanem kb. km-ként, 2 km-ként, és egy pillanat az egész. A gázolaj szűrőben 12.000 km van és már régóta csak evo dízelt tankolok. Érdekes számomra a dolog, mert csak azon a fordulatszámon jelentkezik. Érdemes megvizsgáltatni a porlasztókat? Tudom, újonnan 4 db esetén már fél milliós összegekről kell beszélgetni.

shep | 2011-05-05 21:10

Kedves Mazdafan!

Olvastam, de ott azt írja az illető, hogy hátulról jön a hang. Nekem pedig a "B" oszlop műanyag borításai mögül. Már le is szedtem 1-szer,de semmi gyanús dolgot nem láttam. A hátulról jövő hang az nem olyan idegesítő, mint ez, mert ez egyből a fülem mellett van.

mazdafan | 2011-05-03 15:31

Kedves Shep! Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett de ha pár sorral lejjebb mész látod a javítási költséget! Lassan nekünk is esedékes lesz elvinni mert elég idegesítő! :D De nekünk ezen kívül remek a gép :D

mazda-auto.hu | 2011-04-26 11:03 shep részére

A Mazda3 esetében vannak javítási megoldások az egyes karosszéria nyekergésekre. Nem egyedi a probléma.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó