2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


aqwer | 2011-11-08 17:49

Sziasztok, Van egy problemam a kocsival. Mazda 3 , 1.6, 2004 es. Minden nagyon szepen ment, mar 10.000 km -t tettem bele gond nelkul. Par napja viszon figyelmes lettem egy kerepelo hangra ami nagyon idegesito... felvettem telefonnal kerlek halgassa'tok meg (feltoltottem az internetre) http://www.megafileupload.com/en/file/331694/rossz-motor-hang-m4a.html Megyek vele kb 10 percet, semmi gond, utanna viszont jon egy hang a motorterbol (motorbola a lanc bellul), hallgasd meg. Leallitom a motort 5 percre, es vissza , minden ok csendben megy(azt is hallgasd meg kerlek) http://www.megafileupload.com/en/file/331695/jo-motor-hang-m4a.html Tuti hogy a lanc zorog csak nem tudom miert... a fordulatszamot (alapjarat) allitottuk lejjebb , aztan elvileg vissza most 750RPM en van...! Kuplungot ha benyomom menet kozben akkor nem csinalja vagy csak halkan...de ha allok a kocsival kuplungot benyomom es gazt adok akkor csinalja, motorfekkel csinalja... Valami otlet? Zsir uj olaj van benne. 10w 40 es. Koszonom szepen

mazda-auto.hu | 2011-10-25 09:18 pepsi részére

Az MPS-en esőérzékelős a szakaszos működés, így az biztosan nem alkalmazható.

pepsi | 2011-10-24 20:12

Tisztelt Szakértő! Érdeklődnék, hogy a 2005-ös M3 1.6 benzin 5 ajtós Mazdában a kormánynál lévő ablaktörlő kapcsolót ki tudom-e cserélni az MPS ablaktörlő kapcsolójával, mert azon van első ablaktörlő intervallumon belüli állítási lehetőség. Ha jól tudom, de javítson ki, ha nem. Az a lényeg, hogy van olyan, hogy az ablaktörlő a lassúban már lassú, a gyorsban viszont már gyors. Vagy az egész agyrészt cserélni kell? Illetve, ha ki lehet cserélni csak magát a bajuszkapcsolót, fog-e rajta működni minden funkció? Köszönettel!!

Ila78 | 2011-10-24 09:57

Jaja, de nem is az 1. kizáràsaként írtam.

mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:25 Ila78 részére

Az 1-es pont lehetőségeinek kizárására egyáltalán nem elég a résolaj mennyiség ellenőrzése.

mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:23 jackiepapa részére

Nem érintett.

Ila78 | 2011-10-22 09:21 mazda-auto.hu részére

Jó volt a resolaj mennyisége az újbóli hiba előfordulása után. 1., 2. Kizártuk, kimértük, meg lett nézetve. 3. A vezérlőre még mindig gyanakszunk. Ha a vezérlő okozza, akkor nem kellene, h legyen benne "utasvédelem"? Csak úgy leállítaná a motort, nem törődve a biztonsági protokollokkal? Vagy a 3asba ilyen butított vezérlőt tenne a mazda? Nem hiszem :(

jackiepapa | 2011-10-22 07:39

Üdv! Meg tudnád mondani,hogy a 2005-ös jmzbk14j261300212-es alvázszámu járgányom érintett a szervó visszahívásban? Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-10-21 16:06 Ila78 részére

Rendben, így már értem. A befecskendezők, illetve a résolaj mennyisége a hiba újra jelentkezése után "jók" voltak?. Ha nyomásvesztés, és nem a befecskendezés leállítása hiba, akkor : 1. Lehet, hogy valóban esik a nyomás a nagynyomású ágban. Befecskendező, pumpa, hozamszabályzó... 2. Lehet, hogy csak a vezérlőegység hiszi azt, hogy esik a gázolaj nyomása. Nyomásszenzor 3. A vezérlőegység hibás

Ila78 | 2011-10-21 14:44 mazda-auto.hu részére

Nem tudom 100%-ra, h bosch-os diagnosztizáló volt-e, csak abbol gondolom, h boschos a vezérlő. De mindegy is. Járt Mazda szervizben Pesten. Javítás után is nyomásveszteséget mutatott :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó