2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-04-21 09:16 shep részére

Egyszer már javítottunk ilyen hibával egy szabályzó egységet, egyébként csak kompletten van. A javítás is viszonylag időigényes, kb.: 15000,-Ft.

shep | 2011-04-20 23:21

Üdv Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni! A ventillátor tekerője nem reagál semmire. Soha nem volt nyúzva, ráadásul egyik pillantról a másikra.
Ezt lehet házilag orvosolni, vagy cserések szoktak lenni?
És milyen összeget jelent, ha szervízbe kell vinni ezért?

mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:12 Akos3 részére

Ha irídium (platina) gyertya van benne, akkor is legkésőbb 120000 km-nél cserélni kell.

Akos3 | 2011-04-10 18:53

Üdv mindenkinek!

Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni.
Mikor esedékes a Mazdában a gyújtógyertya cseréje? A gyári Denso SK16PR-E11 Irídium gyertyák vannak benne, és már a 155000-ik KM-et tapossa az autó.
Megérettek már a cserére? (Néha gyorsításnál ránt az autó de ez még ritka.)

Szabi007 | 2011-04-09 13:13

Hali

Tudnátok nekem segíteni a pollenszűrő pontos helye kéne hogy ki tudjam cserélni,ha van fénykép róla az lenne a leg jobb azt tudom hogy a kesztyű tartó alatt van valahol de pontosan merre?

mazda-auto.hu | 2011-01-17 09:16 mazdafan részére

Mint írtam, minden hivatalos Mazda szervizben tudniuk kell a probléma megoldását. Gyárilag 4,1 óra van adva a javításra, ez nálunk 26240,-Ft + Áfa. Gyári utasításoknak megfelelően gyári Mazda szervizben felkészülten kell elvégeztetni a javítást. Garanciális időn belül ingyenes lett volna.

mazdafan | 2011-01-14 22:16

Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett mint Balázsnál,hogy rosszabb minőségű úton kopogó hang jön hátulról ami elég zavaró! És ha valaki tudja mi lehet a probléma kérem válaszoljon!
ÉS hogy a szervízbe ennek javítása mennyibe kerülne?
Köszönöm szépen!

steveteso | 2011-01-13 14:22 mazda-auto.hu részére

Inkább csak az zavar, hogy rögtön a cserét javasolták mindeféle vizsgálat nélkül. Köszönöm a gyors válaszukat.
Üdv.:
István

mazda-auto.hu | 2011-01-12 19:05 steveteso részére

Nem szeretek másokat minősíteni. Nem tudom az indokot, de nincs előírva a feltétel nélküli lánccsere. Anyagias szemlélettel közelítve meg a dolgot visszakérdeznék: ha egy munkáért fizetnek, akkor mi jelentősége van a léptéknek? Szerencsére mi nem anyagias szemlélettel közelítjük meg a dolgokat.

steveteso | 2011-01-12 18:35 mazda-auto.hu részére

Elképzelhető, hogy a márkaszervízt végző cégnek mégis megéri indokolatlanul kicserélni a vezérműláncot, pusztán csak a költségek és a munkadíj felsrófolása érdekében? Vagy ez olyan nagymértékű munka, hogy indokolatlanul senki senki sem végezné el?
Köszönöm a gyors választ: István.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó