2025. Május 4. - Mónika

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:19 cephei részére

Amit nem értek: 1. Ha a kanyar utáni gázadásnál elindul, akkor ezek szerint motorféken érkezel a kanyarba. Ha viszont motorféken érkezel a kanyarba, akkor a kormányrásegítés nem szűnhet meg, hiszen a motor forgatja a szervószivattyút. 2. Amennyiben üresbe téve áll le, akkor csak gázadásra nem indulhat be, hiszen nem forog a motor.

pee323 | 2011-10-21 21:49 cephei részére

Üzemanyag rendszer, valahol a tankban gebasz van. Esetleg a szűrők. Amikor lefullad, akkor megszűnik az üzemanyag ellátás, de amikor rálépsz a gázra (gyújtás rajta, forog a motor) hirtelen felkapja a benzint, és megy tovább, mintha mi sem történt volna. Ez a tippem.

cephei | 2011-10-19 12:32 pee323 részére

Megálláskor csak simán lefullad. Nem emelkedik semmi. Nagyobb kanyar előtti lassításkor lefullad, elmegy a szervó, viszont mikor kanyar után vagy kanyar közben gázt adok, akkor meg újraindul és megy tovább simán.

pee323 | 2011-10-19 12:05 cephei részére

Amikor fékezés közben fullad le, lefulladás előtt emelkedik az alapjárat? Hirtelen áll le? Érdekes dolog. A ventillátoros dolog talán a terhelés kompenzáló rendszerhez köthető, viszont ha akkor fullad le az autó, amikor előrebukik fékezéskor, az valami gebasz az üzemanyagrendszerben.

cephei | 2011-10-19 11:51 pee323 részére

Igen olyasmi. Erősebb fékezéskor lefullad. Viszont ha csak áll és az alapjárat megy, feltolom a ventilátort, akkor is lefullad.

pee323 | 2011-10-19 09:10 cephei részére

Mikor fullad le? amikor a fékre lépsz? Ez esetben lehetséges, hogy széthullott/megrepedt a fék vákumcsöve, vagy a szervóban a membrán kiszakadt, és hatalmas mennyiségű fals lvegőt szív a motor fékezéskor. De ez sak egy kósza ötlet.

Gabor11 | 2011-10-16 22:08 cephei részére

Szervusz. Hat ez is sok minden lehet . Nem nagyon fordult elo meg ilyesmi nalam. Az viszont volt , hogy elromlott a hutoviz homerseklet erzekeloje es a meleg motrot nem tudtam begyujtani.

cephei | 2011-10-16 09:45

Kijött egy újabb csodás probléma. Megálláskor vagy lassításkor egyszerűen lefullad. Ez főleg kanyaroknál jó, mert elmegy a szervó, aztán lehet kapaszkodni a kormányba. Már nem is nagyon merek kanyar előtt lassítani, mert egy jobbosnál ha pont akkor jön szemből valami, lesz csatt.
Egyébként az a sípoló hang olyan mintha a generátorból jönne. Megdöglött valami csapágy?

mazda-auto.hu | 2011-10-14 10:35 Danesz részére

Elképzelhető például, hogy a benzin szívó csonk a tankon belül elmozdult, esetleg a tank alulról éppen ott behorpadt valamikor. De lehet, hogy az úszó a rossz, és tényleg nincs benzin a tankban.

Gabor11 | 2011-10-14 10:26 cephei részére

Elment. A termosztat rajzat is csatoltam , hatha az is ludas a hevulesben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó