2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2010-04-26 08:20 moordavid részére
Amennyiben gyújtáson kialszik egy idő után a kulcs (indításgátló) felismerését jelző lámpa, akkor valószínűleg nem az indításgátló rendszer a bűnös. Lehet például, hogy az önindító behúzó mágnese akad meg. Ezt egyszerű leellenőrizni, meg kell kopogtatni, amikor nem indít az önindító.
moordavid | 2010-04-24 14:42
T. Mazda-Auto!
Mazda 323 sedan 1998, 1,6 benzin tuladonosa vagyok. A probléma a következő.
Slusszkulcs behelyez, elfordit, amely fényeknek kell, azok kigyulladnak, forditom tovább a kulcsot és semmi. A legkissebb nyikkanás, nyüszütölést sem hallani, cserébe a motor sem indul. Néma csend és hulaszag. Aksi jó, reflektorok belső világítás hunyorgás nélkül világít ilyenkor is. Másnap regel újra próbálkozom, pöccre indul. E mellé tünet, hogy kiszálláskor a kocsi "ráz". Nem tudom, hogy van -e köze hozzá. Szervízben már átnézték, nem találtak semmit. Személy szerint arra gyanakszom, hogy a gyári immobilazer lehet a bűnös...
Bármi ötlet? ELőre is köszönöm!
VCsaba | 2010-04-21 16:38
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-04-21 11:41 free444 részére
Egy ilyen nem bőrős fekete gyári váltógomb 24701,-Ft, külön a matrica nem elérhető.
A Mazda embléma hátra 6491,-Ft.
mazda-auto.hu | 2010-04-21 11:38 VCsaba részére
Bármi, ami a gyertya és a trafó között van, pipa, vezeték. Ettől függetlenül ez csak egy tipp volt így látatlanban. Nem megfelelő, vagy hibás gyújtógyertya is lehet a ludas....
free444 | 2010-04-21 09:12
Az alábbiakban kérek segítséget:
2002. évjáratú 323F autómról lelopták a hátsó emblémát, ill. a sebváltó kar tetején levő matrica teljesen lekopott és így állandóan koszolja a kezem. Nagyon bosszantó mindkét dolog. Hol tudok ilyen apróságokat rendelni? Köszönöm.
VCsaba | 2010-04-20 19:21
Kb. 600-700 km megtétele után kezd el világítani a check engine.(többször próbáltam) Több, mint 2 éve volt cserélve az egyik trafó, és nemrég a gyertyák. Lehet, hogy nem megfelelő a trafó (nem szakszervízben cserélték)? Ezen az alkatrészen kívül, mi más okozhat gyújtáskimaradást?
Mennyibe kerül egy trafó (alvázszám:JMZBJ14M231498028)
Válaszukat előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-04-20 16:54 VCsaba részére
Akár egyébként pillanatnyi gyújtáskimaradás is zavart okozhat az emissziót kontrolláló rendszerben.
VCsaba | 2010-04-20 16:41
Köszönöm!
Önöknek is és nekünk is jobb lenne!
Az elmúlt 4-5 hónapban 4 Mazda szervizt is végigjártam a P042X kódommal. Egy helyen kicserélték a kopogás érzékelőmet (a probléma továbbra is megmaradt), a második cégnél ránézésre katalizátor cserét ajánlottak, a harmadik szervízben 2 lamdaszonda+ katalizátor, a negyedik esetben pedig vagy lamdaszonda, vagy katalizátor (ők- panaszkodásomat követően- rendesen kivizsgálták.
Tudom, hogy érdekes az autóm tünete, de ne cseréltessenek mindent ki, vagy ne kérjenek el 40 ezer Ft-ot csak a vizsgálatra. És ne várakoztassanak 30 percet az esőben, bezárt autó mellett (kulcs a szervízesnél).
mazda-auto.hu | 2010-04-20 15:46 mazda-auto.hu részére
"...Kár, hogy Önök nem Budapest környékén dolgoznak!..."
Nekünk is jobb lenne.:-)