2025. November 4. Kedd - Károly

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-26 08:20 moordavid részére

Amennyiben gyújtáson kialszik egy idő után a kulcs (indításgátló) felismerését jelző lámpa, akkor valószínűleg nem az indításgátló rendszer a bűnös. Lehet például, hogy az önindító behúzó mágnese akad meg. Ezt egyszerű leellenőrizni, meg kell kopogtatni, amikor nem indít az önindító.

moordavid | 2010-04-24 14:42

T. Mazda-Auto!

Mazda 323 sedan 1998, 1,6 benzin tuladonosa vagyok. A probléma a következő.

Slusszkulcs behelyez, elfordit, amely fényeknek kell, azok kigyulladnak, forditom tovább a kulcsot és semmi. A legkissebb nyikkanás, nyüszütölést sem hallani, cserébe a motor sem indul. Néma csend és hulaszag. Aksi jó, reflektorok belső világítás hunyorgás nélkül világít ilyenkor is. Másnap regel újra próbálkozom, pöccre indul. E mellé tünet, hogy kiszálláskor a kocsi "ráz". Nem tudom, hogy van -e köze hozzá. Szervízben már átnézték, nem találtak semmit. Személy szerint arra gyanakszom, hogy a gyári immobilazer lehet a bűnös...

Bármi ötlet? ELőre is köszönöm!

VCsaba | 2010-04-21 16:38

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-04-21 11:41 free444 részére

Egy ilyen nem bőrős fekete gyári váltógomb 24701,-Ft, külön a matrica nem elérhető.
A Mazda embléma hátra 6491,-Ft.

mazda-auto.hu | 2010-04-21 11:38 VCsaba részére

Bármi, ami a gyertya és a trafó között van, pipa, vezeték. Ettől függetlenül ez csak egy tipp volt így látatlanban. Nem megfelelő, vagy hibás gyújtógyertya is lehet a ludas....

free444 | 2010-04-21 09:12

Az alábbiakban kérek segítséget:
2002. évjáratú 323F autómról lelopták a hátsó emblémát, ill. a sebváltó kar tetején levő matrica teljesen lekopott és így állandóan koszolja a kezem. Nagyon bosszantó mindkét dolog. Hol tudok ilyen apróságokat rendelni? Köszönöm.

VCsaba | 2010-04-20 19:21

Kb. 600-700 km megtétele után kezd el világítani a check engine.(többször próbáltam) Több, mint 2 éve volt cserélve az egyik trafó, és nemrég a gyertyák. Lehet, hogy nem megfelelő a trafó (nem szakszervízben cserélték)? Ezen az alkatrészen kívül, mi más okozhat gyújtáskimaradást?
Mennyibe kerül egy trafó (alvázszám:JMZBJ14M231498028)

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-04-20 16:54 VCsaba részére

Akár egyébként pillanatnyi gyújtáskimaradás is zavart okozhat az emissziót kontrolláló rendszerben.

VCsaba | 2010-04-20 16:41

Köszönöm!

Önöknek is és nekünk is jobb lenne!
Az elmúlt 4-5 hónapban 4 Mazda szervizt is végigjártam a P042X kódommal. Egy helyen kicserélték a kopogás érzékelőmet (a probléma továbbra is megmaradt), a második cégnél ránézésre katalizátor cserét ajánlottak, a harmadik szervízben 2 lamdaszonda+ katalizátor, a negyedik esetben pedig vagy lamdaszonda, vagy katalizátor (ők- panaszkodásomat követően- rendesen kivizsgálták.
Tudom, hogy érdekes az autóm tünete, de ne cseréltessenek mindent ki, vagy ne kérjenek el 40 ezer Ft-ot csak a vizsgálatra. És ne várakoztassanak 30 percet az esőben, bezárt autó mellett (kulcs a szervízesnél).

mazda-auto.hu | 2010-04-20 15:46 mazda-auto.hu részére

"...Kár, hogy Önök nem Budapest környékén dolgoznak!..."

Nekünk is jobb lenne.:-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó