2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tremi | 2007-04-15 17:33

Köszönöm a választ!
Otthoni kicserélése körülményes? Ha jól tudom, szembõl nézve a blokk bal oldalán található a termosztát ahol a hûtõvíz csöve egy "csonkhoz "csatlakozik? Tudnátok egy címet, ahonnan gépkönyvet tudnék beszerezni?Mazda 626 16V 2.0 4WD
Trem

mazda-auto.hu | 2007-04-12 13:21

Elsõ körben kicserélnénk a termosztátot, mivel valószínûleg nem nyit rendesen.

tremi | 2007-04-12 12:22

Sziasztok!

Mazda 94-es 16V 626-osom van. A víz hõmérségletjelzõje üzem közben fél állásban van/kicsit túl.Megállás után a hûtõventillátor beindul. A hûtõ külsõ cellái tapintásra 3/4 -ed részben hidegek. A felsõ rész meleg./hosszabb út után.Van normális keringés?
A válaszotokat köszönöm!

Tremi

mazda-auto.hu | 2007-04-10 14:30

Valószínûleg nem gyári távirányítóval van dolgod.

Alex | 2007-04-09 18:13

Helló!Uj Mazdás lévén sok kérdésem merült fel.Egy `93 asom van. Megtudná valaki mondani hogy központi zár távirányitoján mi az a gomb amin két csik van? Amin egy csik van az nyit-zár de mi a másik? Aztán a csomagtarto csak bentröl nyithato? Mert nekem kulcsal nem sikerült.Köszi.

madzag | 2007-04-08 23:16

köszönöm a választ! remélem sikerül megbontás nélkül kicserélni! amúgy nagyon meg vagyok elégedve a kis autóval 340.000 km van benne és a motorhoz még nem kellett egyáltalán nyúlni 2 éve a hall jeladóm ment tönkre de semmi egyéb probléma nincs vele csak most az olaj fogyasztás de mivel a kompressziója elég jó igy csak a szelepszárszimering lehet a hiba! vagy van más is ami közre játszhat?

mazda-auto.hu | 2007-04-07 09:51

Az 1300-as és az 1500-ös motorban ebben az évjáratban azonosak a szelepszár szimeringek.

mazda-auto.hu | 2007-04-06 16:41

Mi cseréltünk már így többször szimeringet, de általában kevés helyen vállalják. A méretre holnap válaszolunk.

madzag | 2007-04-06 15:38

Hello! lenne két kérdéaem! nekem egy 1985ös mazdám van 1.3-as bd motorkóddal és az lenne az elsõ kérdésem hogy ki lehet-e cserélni a szelepszár szimeringet a helyén úgy hogy a hengerfejet ne vegyem le mert az plusz költségekkel járna! a másik pedig hogy nem-e tudja vki a szelepszár szimering méretét ami ebbe az autóba jár mivel találtam az alkatrészei között 8 darabot de nem tudom hogy az 1500õsé vagy az 1300asé vagy megegyeznek ezek? köszönöm válaszukat elõre is!

mazda-auto.hu | 2007-04-04 16:40

Gratulálunk az autóhoz és üdvözlünk a Mazdások táborában! Várjuk a tapasztalatokat!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó