2025. Június 28. Szombat - Levente, Irén
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Vezérműszíj csere akció!
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
BZ | 2015-05-02 08:07 Juhasz89 részére
Szia,
próbáld ki a Forscant (http://forscan.org/).
2003-as MPV-m van, és nekem ez volt az egyedüli ilyen jellegű program, ami tudott kommunikálni az ECU-val.
Juhasz89 | 2015-05-01 17:42
Tisztel Fórumozók!
Van egy 2001-es 323-asom (BJ). Van egy ilyen adapterem: http://www.metroman.hu/product/CMS9209-OBD2-bluetooth-autodiagnosztika-hibakod-olvaso-torlo
Valakinek van esetleg tapasztalata hasonló kütyüvel? Az én autómmal nem tudom működésre bírni. Próbáltam a kormány alatt levő csatlakozóval, az eszközhöz csatlakozik telefonnal és laptoppal is, de az ECU-val nem tud kommunikálni. A motortérben levő diagnosztikai csatlakozóval ugyan ez a helyzet. Ezzel a megoldással próbáltam átalakító hiányában: http://mazda323f.ucoz.hu/forum/22-263-1
Az adapter egyébként pl Suzuki alto-val hibátlanul működik...
Valaki tud esetleg segíteni?
mazda-auto.hu | 2015-04-24 08:29 szilas90 részére
Van nyomásszenzor, mely a kompresszor védelmét szolgálja, és kikapcsolja azt, ha túl kevés a gázmennyiség. Egy klímaspecialista céget érdemes felkeresni.
szilas90 | 2015-04-23 21:05
Jó Napot!
Klíma problémával fordulnék önökhöz! Egy mazda 323f ditd 2.0 diesel 2000-es évjárat!
Az lenne a kérdés hogy van e valami érzékelő ami kikapcsolja a kompreszport ha túl alacsony a gáz nyomás, mert a kompresszor nem indul el! vagy a nagyobbik baj hogy esetleg elromlott a kopresszor? ki lehet ezt anélkül próbálni a komresszor működésést anélkül hogy szét keljen szedni az autót elsőre? válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Tóth Szilárd
mazda-auto.hu | 2015-04-17 15:49 mazda-auto.hu részére
A jelenlegi egy darab kulcs átkódolása, majd az új kulcs ehhez kódolása nem lehetséges, csak az immo egység cseréjével.
mazda-auto.hu | 2015-04-17 12:51 evilbill részére
Alvázszám alapján lehet távirányítót és kulcsot rendelni. Ha még meg van a kulcs szám (alumínium biléta),. akkor eleve a zárhoz megfelelő kulcs érkezik. Az immobilizerrel mindenképpen össze kell "tanítani" a kulcsot, és csak hivatalos Mazda márkaszervizben oldható meg. A távirányító szintén rendelhető.
evilbill | 2015-04-16 08:25
Bocsánat! Úgy tünt, hogy a hozzászólásaim nem kerültek elküldésre.
evilbill | 2015-04-15 20:12
Tisztelt Mazda-Autó!
2002. évjáratú 323F BJ autóm kulcsa elveszett. Ezen a kulcson volt a táviránytó is, a másik kulcshoz nincs. Érdelkődöm, hogy milyen lehetőség van az immobilizier átkódolására, új kulcs másolására, vagy egyéb más biztonságos megoldásra.
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:54 TeJay részére
Nem feltétlenül szorul a szivattyú, talán csak laza az ékszíj, esetleg kopott, vagy a szíjtárcsa is kopott.
TeJay | 2015-04-14 20:12
Egyátalán jól gondolom hogy az a szervó? Vagy mi lehet?