2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Mazda 3 Sport 2.0i
MAZDA NAGARE.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-06-29 08:13
A külön rendelt egységekbe (rudakba) gyárilag bele van préselve a persely, így azzal gond nem lehet, azaz nem érdemes komplett mechanikát rendelni. Ettõl függetlenül elõfordulhat, hogy az alvázszám alapján mást mutat a gép, de erre kicsi az esély.
323SDN | 2006-06-28 16:35
Köszönöm a gyors választ! Ideiglenesen ezt használom. Viszont a nekem legközelebb esõ Mazda szervízben az alvázszám alapján azt mondták, hogy csak kompletten lehet rendelni, pedig tényleg jó lenne csak a részegység, mert "csapán" a mûanyag persely törtött el. Viszont hallottam olyan rémísztgetéseket, hogy csak egyben érdemes, mert ha egyszer lepattan a helyérõl persely, akkor utánna rendszeresen le is fog esni... Vagy ez nem igaz?
mazda-auto.hu | 2006-06-28 11:13
A gép szerint megegyezik a komplett rudazat. Az alvázszám vége alapján az új vagy 55792,- (-960000), vagy 48229,- (960000-). Egyébként lehet részegységenként is rendelni.
323SDN | 2006-06-28 10:19
Sziasztok!
A 323-as sedanom (96` évvégi) ablaktörlõjének a rudazata megadta magát. Sajnos elég sürgõs lenne, hogy pótoljam, ezért kellene valami vészmegoldás, amíg rendelek egy újat. Bontóban csak egy `97-es 323 C-bõl lehetne kiszedni. Vajon jó ez az én sedanomhoz is?
Egy új milyen árban van mostanság?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2006-06-28 08:10
Talán féltengelycsukló? Nehéz így a távolból megmondani. Ép gumiharanggal szinte korlátlan a gyári Mazda féltengelycsuklók élettartama.
Mazda323aut | 2006-06-27 21:55
97-es 323 1.5LX automata Mazdam van (57 e. km). Az utobbi idoben ugy erzem, hogy gazadaskor a jobb elso kerek "ropogosan" indul, neha indulaskor a valtas is egy kicsit hangosabb. Mi lehet az oka, erdemes szervizbe vinni?
Koszonottel!
mazda-auto.hu | 2006-06-27 08:27
Minél nagyobb a fordulatszám a lassulás elõtt, annál nagyobb az esélye az olaj-beszívásnak a hengerekbe, a szimeringeken keresztül. A katalizátor ha olyan sok olajat, kormot el tudna nyelni, akkor az élettartama nagyon rövid lenne.
Kukac | 2006-06-26 21:05
Hali!
Összekötõ volt bal elöl, jobb hátul! Hálistennek nem volt vészes az ára. Kipóbáltam a szimering tesztet, de nem láttam füstöt. Ugyan nem írtad, hogy melyik sebességfokozat legyen, kipróbáltam 4-ben, 5-ben. Elég nehéz mondjuk ehhez megfelelõ utat találni :) Szóval füst nincs. A szervizben azt mondták, hogy a katalizátor sokmindent el tud nyelni, lehet ettõl még szimering, de különösebben nem tartották valószínünek.
mazda-auto.hu | 2006-06-26 09:12
Visszatérünk a kérdésre Szerdán.
tommy | 2006-06-23 14:01
Sziasztok!
A haverommal egy 88-as 1.4 hengernkénti befecskendezéses 323-ast "Restaurálunk", de az elektromos résznél vannak problémáink...
A NET-en megrendeltünk az "Így csináld Mazda323" címü könyvet mely terjedelme 350 oldal és a Net-es leírása alapján tartalmazza a vezetékelés rajzait is. Ennek ellenére csak egy-két fö rendszer kapcsrajza van bennt, arra hivatkozva hogy teljes hálózat közzététele túl nagy terjedelmet jelentene (???? Egy 350 oldalas könyvnél ?!?! ) Na szóval azt szeretném megkérdezni hogy nem tudtok valahol egy teljes terjedelmü kapcsrajzot a gépegységröl? Föleg az a rész érdekene hogy a befecskendezés vezérlö elektronikából ki lehet-e olvasni a truble code-okat , ugyanis ezen a típuson még nincs ott a szervízcsatlakozó az akksi mellett...
öszi, Tommy.