2025. Augusztus 16. Szombat - Ábrahám

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gerendás115 | 2014-11-09 19:46 pusi65 részére

 Az a baj vele,hogy a rendörség nem nézi jó szemmel,és ha meglátják büntetnek. A KRESZ előírása szerint kell bekötni. Tökéletesen működik! Üdv.

pusi65 | 2014-11-07 22:51 Juhasz89 részére

 csatlakozom. Nálam is leng.csill.volt, garis csere - anno.

pusi65 | 2014-11-07 22:49 gerendás115 részére

 Nekem is így van gyárilag kötve és bizony hasznos, mert gyakran a tompított többet árt, mint használ ködben és akkor a helyzetjelző mellett éghet a ködlámpa! Jobban is látni így!

Érdekes, mert hivatalosan valóban csak a tompítottal együtt éghet a demagóg szabályok szerint, de töbezer (millió) autó gyárilag nem így van kötve. Szerencsére. Ez is olyan,mint a 3. féklámpa anno. Büntették itthon, közben terjedt nyugaton. Aztán itthon is kötelező lett és leomlott ez a "Fal" is.

 

gerendás115 | 2014-11-07 20:10 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ. Már azt is megnéztem,a helyzetjelző bekapcsolásával kap feszültséget. Ez így nem jó. A tanács, amit kaptam: a hátsó ködlámpa bekapcsolásával+ rellé+biztosíték és a ködfényszórók. "Lezongoráztam" , működni fog...(remélem). Üdv.

bükköny | 2014-11-07 19:18 Juhasz89 részére

 Heló! Nekem is ez volt , végigjátszottam a stabpálcák cseéjétől a szilentekig mindent, végül a lengéscsillapító volt rossz. Nekem a nagyobb gödröknél nem kopogot csak az aprób úthibáknál, vagy ha sínen mentem át! Amúgy semmi baja nem volt a lengéscsillapítónak, még műszeresen is megnézték még is az volt a baj.

Juhasz89 | 2014-11-07 08:41 spliffmuffin részére

 Rendben, szólok. A stabilizátor rudak alatt a "kutyacsontot" érted, vagy a keresztben levő rudat, ami ezeket összeköti?

spliffmuffin | 2014-11-06 21:51 Juhasz89 részére

 Ugyanez az effektus áll fenn nálam is! Szólj ha megtaláltátok a hiba okát. Mi a stabilizátor rudakat cseréltük, most pedig a torony részeit fogjuk a közeljövőben, remélem megoldja a problémát.

Juhasz89 | 2014-11-06 18:36 mazda-auto.hu részére

 Én is arra gondolok, vagyis remélem, hogy "csak" az, mert amikor pl. 3-a ülünk az autóban, akkor alig van hangja, gondolom ilyenkor jobban feszül a stabilizátor rúd, talán amiatt nem kopog annyira. Holnap megrendelem a alkatrészeket!

Köszönöm!

 

mazda-auto.hu | 2014-11-06 14:21 gerendás115 részére

 Valószínűleg egyik sincs az autóban. Elvileg a helyük viszont FOG elnevezéssel jelölve van.

mazda-auto.hu | 2014-11-06 14:19 Juhasz89 részére

 Akár a stabilizátor gumi szilentek kopása is okozhat kopogást. Az alkatrészeket a varga@mazda-auto.hu címen lehet megrendelni. Név, cím, telefonszám, alvázszám szükséges.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó