2025. Május 4. - Mónika

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-10-17 11:26 tzoli81 részére

 Ha lehet hinni a második kódnak, akkor az izzítással van probléma. Az első kód inkább hengerteljesítmény problémára utal, de ez kevésbé jellemző.

tzoli81 | 2014-10-16 19:43

Kedves Mazda Autó! A szerelőm kivillogta a hibakódot az autómból, csak éppen nem talált hozzá táblázatot. 1314, vagy 2324 attól függ, hogy a szünet számít-e... Mazda 323 DiTD 101LE '01 Köszönöm előre is a segítséget!

spliffmuffin | 2014-10-14 14:35 mazda-auto.hu részére

 És ez csak Mazda specifikus vagy valamilyen konszern autó alátéte is megfelelő ha méretben egyeznek?

mazda-auto.hu | 2014-10-14 14:09 spliffmuffin részére

 12 mm-es furatátmérőjű rézalátét.

mazda-auto.hu | 2014-10-14 12:07 Ricsi26 részére

 Igen, lehet kompresszió, de akár befecskendező is. Ennyi idő alatt előélettől függően bármi előfordulhat, nem csak kopás, akár rosszul záró szelep, gyűrűtörés is.

spliffmuffin | 2014-10-14 07:47

Kedves Mazda-auto! 
Tudják hol lehet olajleeresztő csavar tömítést Pécsett vagy hétvégére bárhonnan venni? A méret is elég igazából gondolom nem teljesen egyedi dologról beszélünk. Köszönöm szépen! 323F 1.5 benzin 16V, motorkód is kell?

Ricsi26 | 2014-10-13 12:30 mazda-auto.hu részére

 Van szikra csak szerintem gyenge kissebb hézaggal erősebbnek is látom.

Csak az a furcsa,hogy a 2-4-6 henger szépen jár és még az 1-es is csak a 3-5-ös csak néha-néha megy.

 A kábelek azok jók.

166ezer van a kocsiban lehet kompresszió is talán?

mazda-auto.hu | 2014-10-13 10:23 Ricsi26 részére

Kis hézaggal van csak szikra, vagy mindenképpen van szikra, de csak kis hézaggal mennek az adott hengerek?

 Valószínűleg komplett elosztóra lesz szükség. A V6-osok elosztójában sokszor a jeladó hibásodik meg, és külön nem lehet rendelni. A bontott is ritka. Xedos6 V6-é ugyanaz.

jolabacsi | 2014-10-12 20:13

 Köszönöm a segitséget...

Ricsi26 | 2014-10-12 18:47

T.Mazda. Segitség kellene egy olyan problémára,hogy a 323f 2.0 v6-nak a 3-5 hengere nem vagy csak néha gyújt hirtelen gázra lehorkol lassan felpörög.

Cserélten elosztófejet és rotort+gyertyákat a többi gyújtás részt nem találok sehol.

És a 1-3-5 henger ha megy is csak kicsi gyertya hézaggal.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó