2025. Május 9. Péntek - Gergely

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szicsu | 2006-11-20 13:31

Köszönöm a választ!A hidraulikus feszítõ ára érdekelne.

prwnd | 2006-11-20 13:17

Sziasztok! Egy rövid kérdésem lenne.
Kell néha valami adalékot adni az üzemanyaghoz? (M6 diesel)
Vagy elég egyszerûen "különleges", különbözõ adalékokat tartalmazó üzemanyagokat tankolni néha-napján (nem akarom a márkákat reklámozni).
Köszönöm!
Egyébként eljutottunk oda a szervízben a jobbra húzás ügyében, hogy toronycsapágy csere lesz. De hát ezt én már az elején megmondtam nekik, mert tudtam. :)) (nektek köszönhetõen)
Korrektek amúgy, csak követték a protokollt, amit ti is írtatok egyszer, futómûbeállítás stb.
Minden jót!

mazda-auto.hu | 2006-11-20 08:29

Így van! Nem kell automatikusan a szíjjal cserélni. A hidraulikus szíjfeszítõt viszont a tapasztalataink alapján mindenképpen cserélni kell.

Oszi | 2006-11-19 17:04

Tudtommal a vezerlesben van es csak akkor kell cserelni ha hangja van vagy csopog.

szicsu | 2006-11-18 22:15

Sziasztok!Nemrég vettem egy 2003-as diesel M6-ost es le szeretném cserélni a vezérmûszíjat.Akérdésem a következõ:a vízpumpát a vezémûszíj hajtja?És ha igen akkor azt kell cserélní?KÖSZÖNÖM!

leslie | 2006-11-18 13:29

Okay! Köszönöm!!! Az üz.any.szivi biztos ugy van ahogy mondjätok, lenyegeben mindegy, ki kellett cserelni, es az nem jo!!! :-)

mazda-auto.hu | 2006-11-18 09:32

Ja és új csavarok nem kellenek a vákumpumpához.

mazda-auto.hu | 2006-11-18 09:30

Egy O gyûrû biztosítja a vákumszivattyú tömített csatlakozását, ez viszont a szivattyún eleve rajta van, nem kell külön rendelni. Visszatérve a nagynyomású üzemanyagpumpára: A szivattyú kenésérõl kizárólag a gázolaj gondoskodik, ezért említettük példaként a hosszú motorféküzemet üres tank mellett.

leslie | 2006-11-17 20:47

Meg valami! A väkuumszivattyu cserehez kell meg valami, vagy csak pusztän a szivattyu? Ugy ertem: tömites, csavarok, nem tudom... Mert a szivattyut lehet hogy vinnem magammal. Köszi!

leslie | 2006-11-17 17:33

mazda-auto- Ok, az kiräly, akkor valoszinü hetfön telefonälok, ha ok a pentek.
tranyos- Ugyan ez volt nälam is. Ugy ertem, nem mindig ällt le. Ha viszont elkezdett a fordulat ingadozni, akkor leällt. Älltaläban hidegen csinälta, de aztän a vegen mär csak trailler-el tudtam a szervizbe menni, be sem indult. A computer meg csak irta a hibäkat, porlaszto, porlaszto... miutän az összes cserelve lett, maradt a szivi, es azota,(lekopogom) ok a kocsi. Märmint ez ügyben. :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó