2025. December 6. Szombat - Miklós
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 2020
Mazda LM55.
Mazda6 Skyactiv-D 2.2.
A Skyactiv motorok következő generációja 30 százalékkal takarékosabb lesz.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










pierke | 2008-08-05 09:17
ahiba lenne?
pierke | 2008-08-05 09:15
koszi! egyebkent mit takar ez a szokasos jel? netan szeri
mazda-auto.hu | 2008-08-05 08:14 pierke részére
Elképzelhető, hogy szükség van a "kormányoszlop" szokásos "állítására".
pierke | 2008-08-04 18:45
sracok bocs hogy ennyit nyavajgok :)
a kis 6os nincs egy eves de egy-egy nagyobb gazadasnal vagy fekezesnel ugy erzem,mintha a kezemben akarna maradni a kormany... mi lehet a baj!
Oszi | 2008-07-31 12:39 kaboca részére
altalaban ami jobb a gyarinal az dragabb is.bar vannak tipusok ahol ez igy nem igaz.
en az ATE*tarcsakra eskuszom,viszent ez dragabb mint a gyari es annal is fenn aall a hidegsok miatti hullamosodas.
kaboca | 2008-07-31 09:18 Oszi részére
Most még (már) nem ráz nagyon. Egyébként sem tudnék 5000 km-t városban megtenni. A hideg sokk ilyen időben sajnos elkerülhetetlen. Arra gondoltam, hátha valamelyik utángyártott jobb anyagból van.
pierke | 2008-07-30 17:38 pierke részére
imam-nak is üzenném, hogy nekem megtalálta a szervíz a nyikorgás okát.
csak emlékeztetőül, 1.8-as benzines, alacsony fordulaton és lassú menetben nyikorog valami a motortér felől.
a szervíz szerint ez egy tömítés valahol a katalizátor környékén, ami az F/L előtti szériánál volt típushiba.
most cserélték és teljesen ok.
Oszi | 2008-07-29 23:21 kaboca részére
hatul lehet,hogy segit a felszabalyozas,de tobbnyire az elso fektarcsak szoktak utni es razni.
nekunk gyari fektarcsa kerult fel es azota nincs gond vele azt a pici hibat,hogy hosszabb kemenyebb fekezesnel elfogy a fekhatas :)
ha csak varosban hasznalod es az elso 5000km-en probalod kerulni a hideg sokkot akkor utanna mar nem nagyon lesz hullamos a tarcsa.en a gyarira szavaznek,mivel az utangyartott sem jobb semmivel.Ami jobb lenne az marha draga es boven a gyari ara felet van.
kaboca | 2008-07-29 17:51
A futóműrázásról: A hátsó féktárcsák egy kicsit mindig rozsdásak voltak. A bal oldalin a fékpofa nyoma keskenyebb mint a jobb oldalin.(?) Kb. két hónapja elkezdett rázni nem nagyon, de azért lehetett (lehet) érezni.
A német autópályákon a rázás egy részét kifékeztem belőle és most várok, hogy javul vagy romlik. Oszi! Azt olvastam,(írtátok) hogy a felszabályozás csak átmenetileg segít. Milyet kell venni, ha a gyári nem jó?
Oszi | 2008-07-29 15:01 kaboca részére
elkezdem keresni a musort,ha megtalalom szolok.
tenyleg jol szet off-oltuk a topikot :) de szerintem senki nem haragszik meg rank.
4% korul a Golf GTI-nel volt teljesitmeny novekedes a tesztben :) arra mondtam ,hogy elhanyagolhato.