2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2008-08-06 15:11 Oszi részére
Nehéz eldönteni, hogy hivatalosan hibának minősül-e, de ha ez jelent valamit, engem például zavarna.
Oszi | 2008-08-06 12:49
amugy ha 100-autobol 99-nel jelentkezik a kormanylotyoges akkor sem beszelhetunk tipushibarol?
Oszi | 2008-08-06 12:45 mazda-auto.hu részére
jelzem,hogy nem tudnak rola :)csak a zsirzast ismerik es szerintuk nem lehet ott semin se allitani.sot mikor kertem akkor egy futomufeszitest hajtottak vegre :))))itt bp-en csak azt ismerik,hogy hogyn kell minel nagyobb szamlat kiallitani az ugyfelnek a legkevesebb munkaval :)
1 vakumszivattyu csere 16800ft
2. alkalommal mar csak 11000ft
mi valtozot 1 het alatt :))))
es ugye nem kell elmondanom ,hogy az egesz muvelet kb 12perc
mazda-auto.hu | 2008-08-06 10:32 Oszi részére
Az úgynevezett kormányoszlop állításról tdniuk kell. Mindez egy zsírzással egybevetve meg szokta oldani a problémát. Semmiképpen nem akarunk más szervízek munkájába beavatkozni.
pierke | 2008-08-06 10:31
a nyikorgo hang leginkabb akkor hallatszik, amikor leallitod a motort!
pierke | 2008-08-06 10:28 mazda-auto.hu részére
koszi!
mas. ez a kormanymu lotyogos tortenet engem is nagyon erdekelne, mert budapesten nem ismerik a problemat.
szinten mas. multkor irtam, hogy alapjaraton illetve kis sebessegnel nyikorgo hang hallatszik alulrol. azt hiszem hami irta itt a forumon, hogy nem tudja mi a hiba. uzenem neki, hogy tomitogyuru a kulcsszo. megpedig a kipufogocsonk es a katalizator kozotti.
mazda-auto.hu | 2008-08-06 10:07 pierke részére
Valószínűleg igen, ha máskor nincs probléma.
Oszi | 2008-08-05 18:09 mazda-auto.hu részére
Mazda-auto errol szerintem csak ti tudtok,emlekszel mikor egyszer hivtalak es mondtam,hogy csak neztek ram mint borju az ujkapura a szerelok itt pesten.
leirhatnad,hogy pontosan ez hogy is nez ki esetleg e-mailben egy robbantott abran bejelolhetned nekem,hogy mire gondolsz ezzel az allitassal,mert megont van az a lotyogo erzes es most a zsirzas sem oldottam meg es nincs kedvem megint a kormanymuveshez menni.
pierke | 2008-08-05 18:07 mazda-auto.hu részére
Rendben, köszi!
Közben még egy dolog jutott eszembe. Néhány napja jött elő, hogy piros lámpánál álltam és folyamatosan nyomtam a féket. Nem erőbül, csak éppen, hogy fogjon.
Néhány másodperc múlva a fékpedál felpuhult és még pár centivel lehetett továbbnyomni. Ez normális jelenség? Köszi :))
mazda-auto.hu | 2008-08-05 10:19 pierke részére
Nem nevezhető annak, de a konstrukció jellegzetességéből adódóan időszakosan szükség lehet erre az állításra. Sokan észre sem veszik a jelenséget.