2025. Május 4. - Mónika

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


NomakRaven | 2008-06-18 15:41

hali mondja meg nekem valaki hogy átlagossan mennyibe kerül a 200000 es serviz mert nekem itt ausztriába 412 eurot mondtak + még valamennyi ha a coolerel van valami

mazda-auto.hu | 2008-03-11 12:17 hobo123 részére

SAE 75w-90, 2,87 liter

hobo123 | 2008-03-11 11:13

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy milyen váltóolaj kell egy 2004-es dizel M6-ba és mennyi ?

Köszi várom válaszotokat.

Tibor | 2008-02-19 14:38 Csaba részére

Szíjtárcsát nem cseréltek csak a rögzítő csavarokat.

mazda-auto.hu | 2008-02-19 10:41 Csaba részére

A klímakompresszor rögzítő csavarja lett erősebb, mivel az eredeti nem mindig tartotta a síkban.

Csaba | 2008-02-18 20:14

Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat, sajnos a szervíz rövid távon csak ilyen virtuális módon megy, mert az ország másik felében élek. A klíma nem befolyásolja a dolgot, bár most a szíjcsere segített valamennyit, csak alapjárat alatti fodulaton csinálja, meg amikor elindulok még a kupungolás közben amikor a fordulat olyan 900 körül van.
Tibor, gondolom a szíjkereket cserélték eseteben is. Meg tudjátok azt nézni, hogy mibe kerül egy ilyen? Mondjuk a klímakompresszoré? Vagy ott elég csak esetleg újra összerakni a dolgokat?
Köszi szépen, Csaba

Tibor | 2008-02-18 18:01

Korábban nekem is volt problémám az ékszíj felől jövő zajokkal. Először ékszíjfeszítő csere történt de a zaj maradt. Aztán kicserélték az olajszivattyút és a főtengelyt. Azóta megszűnt az a furcsa zörgő hang.

mazda-auto.hu | 2008-02-18 16:40 Csaba részére

Virtuális szervíz, a videó után. :)
Igazság szerint a valóságban is látnunk kellene. Be és kikapcsolt klímánál is ugyanígy viselkedik? Szemmel egyébként annyira nem látszik, amikor a klímakompresszor szíjkereke kissé eltér a többi tárcsa síkjától és az is furcsa hangokat eredményez.

Csaba | 2008-02-17 18:27

Sziasztok! Mostanában nem volt időm olvasgatni a fórumot, de látom, hogy egyre aktívabb a részvétel, ami örömteli, igyekszek a jövőben én is aktivizálni magam.
Korábban már olvastam itt, hogy másnak is volt gondja a hosszbordásszíj, meg a görgők nyikorgásával. Küldtem az e-mail címedre utólagos engedelmeddel egy videót a dologról. Ha van ötletetek, hogy mi a gond légyszives válaszoljatok. Köszi a segítséget. Csaba

zexel | 2008-01-23 17:24


Sziasztok,ha valakit érdekel 1 db mazda 6 turbó vadonat új, vagy 1 db porlasztócsúcs vezetékkel ez is új féláron akkor jelentkezzen a zexel@freemail.hu email címen.üdv Zexel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó