2025. December 16. Kedd - Etelka

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-06-25 21:58

Vagy ha Bp-i vagy akkor valahol osszefutunk es megnezzem hogy az-e.

Oszi | 2007-06-25 21:57

Hivd fel mazda-auto-ekat es telefonon megtudod vele beszelni,hogy te mit latsz es o mit gondol,de 99,99999% hogy az InterCooler van elrepedve.Tervezesi vagy osszeszerelesi hibanak is nevezhetjuk.Rossz anyagvalasztas es megrosszabb osszeszereles,sajat magat nyirja ki,a korrozio szetnyomja a csocsatlakozast durvan fogalmazva.

Andron | 2007-06-25 21:48

Az ár, amit írtatok elég felhasználóbarát, még akkor is, ha ehhez le kell utaznom hozzátok. Egyébként csak azért finomkodom, mert ha mégsem ez csak a baj, akkor otthagyni nem tudom és azért csak 200 km felleti az út hossza... Tudom, hogy csak a halál biztos, de akkor a rutin azt mondatja Veled, hogy 90% biztos ez a fekete olaj az intercooler?

mazda-auto.hu | 2007-06-25 15:44

Elõfordulhat, hogy abban is van egy kis "holtjáték" valahol, aminek hangját felerõsítik a fémalkatrészek. Várjuk a tapasztalatokat!

Oszi | 2007-06-25 15:37

Mazda-auto:Letezik hogy az MPS-unk kormanymuve is rossz lenne???Ugy kezdodik nala is mint az enyemnel.Tolatasnal kitekert kormanynal utegyenetlenesegen athajtva lotyogo erzes erezheto.Az enyemnel is igy kezdodot aztan ez fokozodot aztan mar egyesen uton is erezheto volt es vegso hogy mar eloremenetben is erezheto.Szerdan viszem az enyemet a kormanymuveshez es amint kesz van jelzek hogy mit tudtak vele csinalni.Ha valakinek meg szuksege lenne a telefonszamra es cimre akkor az jelezzen es megadom.Az MPS-el meg szerintem bemegyunk a BP-i szervizbe hogy nezzek meg es utanna meg a kormanymuveshez hogy o mit erez rajata.

Oszi | 2007-06-25 12:11

Visszaterve az Rx-8-hoz,csak hogy jot is irjak rola:Nagyon nagy elmeny vele autozni es igazi ZOOM-ZOOM feeling mint a Mazda 6-os.

Oszi | 2007-06-25 11:23

Élõati:Rx-8 ast megint csak megbannad a rovid varosi utakon.Tapasztalatbol irom amit irok.Nem szeri ha bemelegedes elott leallitjak,minden masodik tankolasnal kell olajzitet ellenorizni es utantolteni melynek mennyisege fugg a hasznalattol is es persze csak specialisan a Wankel motorhoz megfelelo olajat szabad beleonteni ami hasonlo aru a DPF-es el..A varosi fogyija nekem a 231Le-s el kb 15L felett volt ha finomkodtam.

mazda-auto.hu | 2007-06-25 11:23

Élõati- DPF (diesel Partifical filter) csak a dízelekben van. Az RX-8-ra az RX-8 topicban van a válasz.

mazda-auto.hu | 2007-06-25 11:18

Andron- Így már oké! Oszi tulajdonképpen leírta a problémát. Ha elõre felkészülünk akkor meg lehet várni, általában 15000-25000Ft között mozog a javítás mindennel együtt. Az akkumulátor 22-23e Ft. Motorolaj: Nagyon jó tapasztalataink vannak a Mobil-1 0w-30 olajjal, de más 30-as melegjelzésû olajok is megfelelnek az autóba. A stabilabb olajfilm és a lassabban öregedése miatt teljesen szintetikus olajat érdemesebb használni. Még ilyen olajok mellett is fontos a turbó leállítási szabály, illetve az olajszint rendszeres ellenõrzése.

Élõati | 2007-06-25 10:43

mazda-auto!
Úgye DPF csak a dízel autókban van?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó