2025. Augusztus 8. Péntek - László
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
toget | 2010-11-10 16:20
Jár ez bármiféle fúrással-faragással? Vagy csak néhány csavar kicsavar, aztán becsavar? A foglalat marad H1 -es, vagy az is átkerül a Xenonból?
mazda-auto.hu | 2010-11-10 16:13 toget részére
A Xenonos lámpatest hátsó háza, így a projektor-tükör egység viszont átrakható a Halogénes lámpatestbe pl. egy bontott-törött Xenonos fényszóróból.
toget | 2010-11-10 16:09 mazda-auto.hu részére
És a projektor vetítési képével sem lehet sehogy trükközni? Pl, hogy vízszintesen világítson, ne pedig "pipa" alakban.
mazda-auto.hu | 2010-11-10 16:05 toget részére
A vezetékelés nem egyezik meg, hiszen a Xenon esetében a trafó/vezérlő a lámpatest alján csatlakozik. A Xenon nélküli kivitelekben ott egy vakdugó van. A manuális magasság állítás sem köthető rá egy az egyben a Xenon lámpatest motorjára.
toget | 2010-11-09 23:00
üdv,
érdeklődnék, hogy van-e lehetőség a halogén fényszóróházakat különösebb átalakítás nélkül xenonra cserélni? Gondolok itt a vezetékek csatlakozásának kompatibilitására leginkább. Az izzócserével tisztában vagyok természetesen. A másik kérdés, hogy a manuális magasságállítót rá lehet-e kötni a xenonra? Pontosabban lehet-e vezérelni a manuális állítóval a xenonban található magasságállítómotort?
Köszönettel, toget!
mazda-auto.hu | 2010-11-09 08:09 jaffacakes részére
Gyenge akksi, vagy szoruló zár, kontakthibás zármozgatás is lehet...
Fecó | 2010-11-08 20:12 jaffacakes részére
Én valami akkus/vezetékes nem megfelő kontaktra gondolok,Szerintem a gyenge áram okozza a kattogást).
Nekem csak néhány de korábbi véletlen ablak lehúzást tett a Hatos.
Haji | 2010-11-08 20:07 jaffacakes részére
Nekem akkor csinálja a kattogást, ha valamelyik ajtó nincs jól becsukva és úgy akarom bezárni.
jaffacakes | 2010-11-08 19:08
Sziasztok!
Nem tudjátok mi okozhatja, hogy mikor kinyitom az autót a távirányítóval, akkor utána 10-15 másodpercig kattogást hallok zárak felől, de olyan is előfordult már, hogy visszazárt és kinyitott egymás után többször is.
Mostanában már minden nyitásnál produkálja legalább a kattogást .
Az autó: Mazda 6 2.0CD (2004)
Akinek van ötlete az kérem jelezzen.
Köszönöm!
Fecó | 2010-11-07 09:03 leon16 részére
Üdv.
Nekem a 2006-os"sima" F/L hatoson+ a 17"gyári alufelnin,215/50/17 nyári van,simán elfér(hasmagasság növelés érdekében tetettem ezt a drágább méretett).Ja és ezt a+ 12mm űltetés nélkül tettem.Én kicsinek látom oldalfalilag,meg a doblemezt is jobban kitölti ez a 17"-os átmérőben nagyobb méret,mint a könyv szerinti.Különben a könyve 215/45/17 ír.16"-ra pedig 205/55/16 gumit,de a 16"-nál is bátran el lehet térni,215/55/16"-ra.
Röviden ennyi.